Gå til innhold

Blogg er en ensete stor egotripp!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, så mye meningsløse, innholdsløse, intetsigende mennesker som skriver blogg!!!!!!!! Det virker for meg nesten som om det KUN er mennesker i den kategorien som gjør det. Det har antakelig noe med eksponeringsbehov og mangel på dybde å gjøre. Legger ut en drøss med bilder av seg selv og div kroppsdeler, barnets tøy og gud vet hva, hvem faen bryr seg??! Jeg har vært inne på noen fordi enkelte henviser til bloggen sin i innleggene sine her inne, og jeg må si at jeg nesten krymper meg av flauhet... Dette er middelmådige mennesker, med middelmådige evner og enorm selvtillit.. Hvorfor er det slik forresten, at det er de som ikke er spes pene og ikke spes flinke som ofte har en dødsirriterende stor selvtillit!!?? Hvem har interesse av å lese om dette?? Ne, aldri om jeg gidder å gå inn på en blogg igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis for deg er det ingen som tvinger deg til å gå inn dit. Jeg leser flere faste blogger som er kjempegode. Ikke alle handler om fashion og familie og sånne uinteresante ting. Selv om de fleste gjør det.

Skrevet

Har du en god en å anbefale da??Hadde vært gøy om noen hadde noe å fare med, liksom- ikke bare "i dag har jeg spist lasagne til middag- her er den fantastiske oppskriften"...

Skrevet

Det er meg meg meg... samme her inne i forhold til familie og venner. Mine behov skal tilfredstilles først og så min neste om det er til mitt beste.

Skrevet

Jeg har ikke blogg, men for å forsvare noen av de med "mammablogg", så er det ikke alle som bor på samme sted som familie og gamle venner, og da er blogg en fin måte å holde besteforeldre, tanter, onkler o.l oppdatert på hva man styrer med på dagene, siden man ikke ser hverandre stort mer enn få ganger i året... Småbarn vokser så fort, og besteforeldre er faktisk voldsomt opptatt av hva de små gjør, hvilke klær de bruker, hvilke ord de har lært seg, hva de liker å spise, hvilke leker de er interessert i osv osv.

Hva dem som fotograferer seg i speilet med mobilen i alle mulige rare antrekk og lodder ut shampoflasker o.l på bloggen sin driver med aner jeg ikke, men de vil vel bli sett?

Finnes jo masse ordentlige blogger(det det opprinneig startet med) om krig og fred og politikk og sånn, en raskt søkt på google så finner du nok mange...

Skrevet

Jeg syns i hvert fall det er drittragisk med blog. Hadde en selv også, hvor jeg faktisk skrev INTERESSANTE innlegge. Ikke bare kjedelig hverdagsliv. Men kom noen for å lese? NEI. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å lese drittblogger, men ikke spennende blogger (min f.eks)

HI

Skrevet

Haha-saklig! Det var IKKE jeg som skrev anonymmelding 20:25! Jeg har aldri hatt selvtillit i nærheten av å innbille meg at noen kunne ha interesse av å lese mine tanker på nett, så blogg er virkelig en greie jeg aldri kunne prøvd meg på. Så DET er ihvertfall ikke grunnen til at jeg synes det er selvforherligende og teit å brette ut sine temmelig middelmådige refleksjoner på nettet!! En roman derimot...

HI

Skrevet

Teit at noen andre utgir seg for å være HI. Skjerpings!

Er enig i at det mye flaut å se rundt om i bloggene, ja. Jeg blir helt flau på deres vegne. Og dette kommer til å finnes på nettet for alltid! Det dummeste jeg ser er de med wannabe modellbilder der de poserer for å se mest mulig pene og sexy ut. Jeg gremmes!

Skrevet

Jeg må hive meg på her. Er så enig HI. Har vært innom noen veldig få blogger i mitt liv, rett og slett på grunn av mangel på interesse for å høre om andres nye hårsveis, hva de har spist til middag, og wannabe-modellbilder i alle mulige positurer- TRAGISK!!!

Det forundrer meg til de grader at disse menneskene virkelig tror at de er så interresante for andre folk !?

Egotripp-D-LuX vil jeg kalle det !

Skrevet

Så gi faen i å gå inn på dem da!!Herregud ingen her som tvinger dere til å lese det vi skriver.

Snakk om å irritere seg over ting man ikke trenger å blande seg med a!!! Er vel samme for dere hva vi blogger om, er ikke dere vi skal nå ut til uansett... noen som har problemer her inne ass!!!!!!!!!!

Skrevet

Eller er det du som har problemer som hisser deg opp over at vi finner bloggen din total uinterresant ?

Mange måter å se det på;)

Skrevet

De fleste blogger som handler om folks hverdagsliv er uinteressante, fordi hverdager er uinteressante.

Skrevet

det er mange fryktelig sjølopptatte mennesker i verden

bloggen er en gavepakke til dem

Skrevet

Absolutt ikke, skjønner bare ikke at det går ann å irritere seg over noe som man ikke må inn på. sikkert flere som irritere seg over hvor dum du er også. men lager ikke en tråd her inn av den grunn.

Er stolt av bloggen min jeg, dessuten er den ikke til dere, den er til resten av familien som bor på andre siden av landet her, kjekt å følge med med unga på den måten.

Skrevet

Oioi, tydeligvis noen som føler seg truffet! Ingen tvinger meg til å gå inn på de nei, heldigvis. Men de få gangene jeg har vært så uheldig å inspisere "herlighetene" er når folk i tråder jeg leser her inne HENVISER til sin egen blogg for å få mer info om temaet tråden handler om. Dessverre lot jeg meg lure til å titte, og må si jeg ikke ble veldig imponert, dessverre. Bra å se at flere deler meningen min, virker til tider som om alle her inne kun er opptatt av blogging

HI

Skrevet

Denne tråden er en eneste stor egotripp!!!!!!!!!!!!!!. Sutrekjerring, skaff deg en annen hobby. vedder for at det er fler som liker andres hverdagstips enn slike sure oppgulp av noen tråder. Lurer på hva som gjør dagen gladere.. Surtryner som deg eller folk som lager blogg. Ingen som har bedt DEG om å kvalitetssikre blogger iallefall. Det er flere grunner til blogg, og om en av de er å få segselv til å føle seg litt bedre, så er det en mye bedre måte enn å henge ut folk på den måten du prøver på iallefall!!!

Skrevet

Det er ingen bloggere som ikke innrømmer at det ikke er en eneste stor egotripp?!? Oi, takk for nyheten, liksom. Dessuten kan du jo prøve å være såpass ydmyk at du kan innse at det faktisk er noen som får utbytte av dette, så da kan du irritere deg så mye du vil over det, men det å bli så sjokkert at du lager tråd om det bør du holde deg for god til. Virker faktisk litt misunnelig du. Vedder for at du ikke hadde reagert likedan om du hadde dumpet over en kjedelig blogg som var eid av en mann.

Folk har venner, familie og bekjente som bryr seg, så selvom det virker ego og rart for totalt ukjente å dumpe over fordi de viser til en "reportasje" eller hva det heter, i bloggen sin som omhandler temaet i en tråd, så er det sikkert 9 av 10 som har utbytte av å sjekke det ut. De gjør det nok ikke for å være slemme eller for å såre deg, synd du skal ta så på vei. Let it go da, om du ikke blir imponert. Du imponerer ikke særlig selv heller, lettgjennomskuelige survekjerring. Snakk om å feie for egen dør! Håper du får utbytte av utblåsningene dine inpå her da! Så slipper DU å lage blogg!

Skrevet

Nevn EN ting som ikke er egoistisk da H I!!!!!!

ALT vi gjør er jo egoistisk, uansett hva! Skal love deg at du finner ikke en ting du gjør eller sier for å glede andre uten at du også får en fordel av det.

Skrevet

Jeg håper du føder snart, så det forhåpentligvis kan gå opp for deg at livet handler om så mye mer enn å henge ut andre for å føle seg bedre selv.

Rakke ned på bloggere fordi du mistenker at de har god selvtillit?

Evt synes jeg synd på barna dine fordi de har Fru Jante til mamma!

Det er barn av slike som deg som blir mobbere. Hold slike irritasjonsmomenter for degselv, det er KUN i hodet ditt det er irriterende. DITT valg å oppsøke andres blogg. Er du for svak til å takle innholdet så hold kjeft, ikke spre dritten utover for å føle deg bedre selv.. Æsj for en ekkel egenskap!

Tenk om kusina di eller den hyggelige naboen din, en annen vennegjengen e.l. begynner å blogge om hverdagen sin? Er du like tøff i kjeften da? Men å være anonym og rakke ned på ukjente, det er noe du fikser? Lukter patetisk så det svir i nesa her.. Men nei, du kjenner vel ingen bloggere du, og bor vel på et sted der blogging er uhørt, for makan til gudsforlatt hobby og kjipe folk tilhører vel ikke kretsen din!?

Skrevet

Du kan jo bare lavære å gå inn på blogger og innlegg om blogger, og ikke minst holde deg for god til å lage innlegg selv om blogger om du har så mye imot det?? Om folk her inne er opptatt av blogger så er det jo rett og slett fordi det er MANGE som blogger? Så er det for de som driter i blogging bare å holde seg unna. Hvor slitsomt er det å hoppe over en tråd fordi det er linker til blogger eller noe i den dur for de som ikke bryr seg?? Herregud, takk degselv for all irritasjonen.

Det at DU driter deg ut gang på gang for deg selv og "lurer deg selv" til å gå inn på andres blogger som du ikke takler, er f meg ikke noen andres feil enn din egen!

Skrevet

""Dette er middelmådige mennesker, med middelmådige evner og enorm selvtillit.. Hvorfor er det slik forresten, at det er de som ikke er spes pene og ikke spes flinke som ofte har en dødsirriterende stor selvtillit!!?? Hvem har interesse av å lese om dette?? Ne, aldri om jeg gidder å gå inn på en blogg igjen""

Hvordan vet du at disse menneskene har enormt stor selvtillit? Og er det feil å ha det? Det er da verre å spre drit om en annen minoritet på den måten, enn å spre kurante hverdagsting om segselv?

Du sier jo litt i mot degselv, hva forventer du når du går inn på en bogg, du virker jo overasket over at folk ser vanlige ut, og blogger om hverdagslige ting. og om de er flinke eller ei er opp til hver enkelt å bedømme.. Det er ikke sikkert det er så j viktig for hver enkelt blogger å imponere alle og enhver.

Så flott at du har tatt valget å aldri gå inn på en blogg igjen, det gagner ikke bare deg!

Skrevet

Seriøst, hvis noen er for , i dine øyne, stygge til å blogge, hvem , i dine øyne er pene nok til å blogge da? Er det virkelig viktig??!?

Jøsses.. Like greit at slike som deg ikke sjekker ut blogger i det hele tatt nei. For verden er full av vanlige, hverdagslige, bloggende folk!

Virker som du er overasket over at det ikke er Angelina Jolies blogg du kommer over hver gang du liksom lurer deg selv (oi, stakkar deg) til å sjekke en blogg!

Det er da irrellevant hvordan folk ser ut, hvordan innholdet ser ut og hva de blogger om.

Om EN liker det så er det vel nok for bloggeren=)

Skrevet

Makan til stor egotrippr av en anonymknepper som deg har iallefall aldri jeg funnet blant de bloggene jeg har sjekka ut! Og det er inkl. Linnis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...