Gå til innhold

Hva gjør deg misunnelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- alle som bruker under 75F i BH

- alle som har fedre som ikke er alkoholikere

- alle som har fått treåringen sin gjennom trassalderen uten å bruke metoder som er helt på grensen av det pedagogisk forsvarlige

- alle som slipper å ta hensyn til annet enn sin egen smak når de pusser opp eller bygger nytt

-alle med et minimum av selvdisiplin

Men jeg vet også at jeg har en mann og to barn som mange misunner meg, og det med god grunn, for de er fantastiske. Jeg har familie og venner som alltid stiller opp, jeg lider ingen nød økonomisk, jeg har den utdannelsen og jobben jeg alltid ønsket meg, og jeg er frisk. Da skal man ikke klage. Og det gjør jeg ikke heller, men det må da være lov å dagdrømme litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misunner dem som har en solid utdannelse og en jobb de elsker!

Skrevet

Mulig jeg er dum, men har ikke alle bruk for fungerende kropper?

Skrevet

Misunner de som

-har overskudd og viljestyrke til å trene, og atpåtil synes at det er gøy.

-er forelsket

-ikke har strekkmerker og cellulitter

-har utdannelse

-har bygget hus, eller kjøpt et hus de er kjempefornøyd med

-er et naturlig knutepunkt, altså som har masse besøk av venner/familie. (jeg har besøk, men ville gjeren hatt hver dag, mange ganger for dagen)

Skrevet

- Alle som er sunne og slanke og ikke trenger å gjøre så mye for det.

-Alle som er flinke å trene.

- Alle som har masse penger slik at de kan unne seg dyre ferier, fine klær og ektravagante ting..

- Alle som har en eller flere gode og nære venner som de har daglig kontakt med og som de finne på gøye ting sammen med.. Både med og uten barn..

- Alle som er friske og raske og har en sunn og sterk kropp uten smerter og problemer...

Skrevet

- De som har en stabil familie/besteforeldre som stiller opp og er barnevakt når det trengs.

- De som er veldig friluftsmenneske ( jeg prøver å være sprek men er litt pinglete på ski, fjellklatring osv)

- De som virkelig brenner mye for noe og bruker mye av sin tid på det.

Ellers er jeg egentlig veldig fornøyd. Har både fin hud, hår og kropp som virker veldig viktig ut for mange her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...