Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Alle blir vel av og til litt misunnelig, det er vel menneskelig.. men sikkert ikke helt stuerent.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Jeg blir misunnelig av en rekke ting jeg: * Av de som har fedre til barna som stiller opp å hjelper til * På de som har god økonomi å kan ta barnet sitt med på ferie i sommer istede for å jobbe * Jeg misunner de som klarer å se allt det posetive når allt igrunn ser svart ut * å selfølgeli de som e pene å slanke å velykket Men ikke misunneli på en fæl måte for jeg e en som kan unne all verdens lykke til andre men håper at ting kan ordne seg litt for meg å dateren min å
Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 misunnelig trenger jo ikke nødvendigvis være negativt:) Jeg missunner ei venninne av meg som arvet noen millioner, men det betyr jo ikke at jeg ikke unner henne det fordet:) (hun trengte det virkelig) men misunnelig det er jeg^^
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Tynne, pene folk med fint hår. Jeg er halvfeit, småstygg og har pistrete hår.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Er vel ikke misunnelig i den forstand, men skulle jeg også hadde det slik: * De som har en mann som ofte er positiv og trekker humøret deres opp istedet for ned og som ikke surmuler fordi han ikke er ungkar lenger. * De som har en mann som hjelper til hjemme (og gjerne uten å bli spurt). Og som ser på hus og barn som felles oppgaver (og ikke noe han avhjelper mammen med) * De som har en mann som gjør ting for å glede dem, f.eks lar dem sove lenge en morgen og ikke forlanger at konen skal stå opp med barna hver dag. * De som har en mann som kan sette barna sine (og gjerne konen sin) først istedet for seg selv, selg selv og atter seg selv * De som har en mann som finner på ting med barna (gjerne på eget initiativ) og kan stå opp på natten om barna sover urolig * Har enkle svangerskap (og ikke er så gamle) slik at de kan få så mange barn de vil * Har 100% frisk barn som man ikke må ta ekstraordinære hensyn for (som bygge om huset, ta friår fra jobben etc) * Som har mulighet til å være hjemme lenge med barna * Som har et nettverk rundt seg som avlaster med glede * Har friske besteforeldre som barna kan bli godt kjent med * Som har et nettverk av venner som man kan treffe sammen med mann og barn, men også bare som voksne * Har en mann som synes det er kjekt med besøk slik at vi kan treffe venner etter at barna er lagt uten å måtte har barnevakt
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg er litt misunnelig på alle som har pupper. Pluss de jentene som naturlig tiltrekker seg gutter, trenger ikke å være utseendet, de bare har en aura rundt seg som gjør at alle liker dem. Folk som klarer å overbevise på intervjuer, og folk som får de jobbene jeg kunne tenke meg. Kort sagt folk med vinnende personlighet.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 jeg er sikker på at det er nok noen der ute som missunner deg anonym 13:37, å du er nok ikke småstygg... jeg har en haug med venninner som kommer med samme frasen, de klarer bare ikke se det fine med seg selv. De fleste mennesker som ikke lar seg selv forfalle helt da, har mange fine trekk de bare ikke ser selv:) Jeg har sett mange tynne jenter med pent hår som du sier, blitt danket ut av jenter med mere former. Både menn og kvinner har forskjellig smak når det gjelder motsatt kjønn, så det ikke en fasit på hva som er pent og stygt...^^
Gjest Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Anonym 13:41 -> da misunner du meg mannen min ;-) Selv blir jeg misunnlig på de med god selvtillit. Og selvfølgelig de slanke og pene.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Jeg er litt misunnelig på folk med mørkt, langt hår... synes det er så fint, men kler det ikke selv da jeg er for lys i hud og hår.. Og på folk som blir brune,, jeg blir ikke brun om jeg så griller meg i sola. Ellers er jeg misunnelig på folk som ikke trenger tenke på vekt.. Men jeg har vel kanksje noe som andre misunner meg for igjen, har en fantastisk mann og 2 flotte barn.. har en sånn mann som tar med barna på besøk til foreldrene sine i 2-3 timer innimellom når han ser jeg er sliten og trenger å slappe av.. etter han har vært på jobb selv.
signe maten Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 Jeg misunner et vennepar som akkurat har bygd hus, og ikke bare det, de har den syyyyykeste utsikten! Helt nydelig plass hehe.. Der skal de nok få det bra Også skulle jeg ønske jeg hadde muligheten til å gå så mye skole jeg bare ville, slik ei venninne av meg har - hun har skolefond på flere mill - arvet. Men jeg glad for å se henne bruke muligheten hun har og gjør akkurat det hun vil Også misunner jeg de som er flinke til å trene. Jeg graver langt etter motivasjonen min, men finner den aldri. Men nå skal jeg begynne å tenke på helsa! Skal, skal, skal.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Folk med silkehud De som har en rolig mann som synst famile er herlig. Har er rastløs selv som noen ganger ser på familien sin som et stort hinder til mye morro. Selvsikre folk. Som gjerne kaster seg på dansegulvet uten en dråpe alkohol og danser vilt. Ryddige og organiserte folk. Jeg har det strøkent i overflaten. Men nedi skuffer, boder og skap, grøss... Naturlig vakre folk. Folk med selvdisiplin.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Jeg misunner/beundrer de som: - Har fedre som virkelig forguder ungene sine, dvs følger til helsestasjon osv, leverer i barnehagen, stiller på foreldremøter til samtaletimer osv. - Har menn med fleksible yrker som kan ta fri for å følge ungene osv. - Har eget hus - Har en jobb de trives i - Som har tid til å trene og ta vare på seg selv - Som bor i nærheten av familien sin
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Jeg misunner/beundrer de som: akkurat det samme som Summer-girl&Luna-boys pluss: - de som har god økonomi og kan handle et par sko uten å legge noe annet på hylla. - alle som ikke har denne vedvarende melankolien over seg (ta det rolig, jeg er IKKE deprimert - de med mye energi og pågangsmot - de med god klesstil (sikkert mye mer om jeg skal bruke lang tid på innlegget, men tida har gått fra meg
Hyacinth Bucket Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 Ble litt ekstra glad i mannen min jeg nå ;-) når jeg ser andre ønsker seg hans egenskaper. Skal være snill med han i dag. Bra med en slik wake-up call innimellom! Jeg er misunnelig på: De som aldri har bad-hairdays og ser våkne ut uten mascara. De som syns det er gøy å jogge (jogging er hat spør du meg!). De som kommer inn i den gamle smale olabuksen og er i knallform allerede dagen etter fødsel. De som er kjempegode i slalom og telemark og ikke er redde for svarte bakker. Jeg har blitt DEN pysa med årene. Kjipt! De som kan kle på seg en siderompa joggebukse og en jævlig genser og fortsatt se ut som en million dollar. De som er gode i leirdueskyting allerede etter første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #16 Skrevet 21. april 2009 Jeg er misunnelig på alle de som får jenter (med noen unntak), jeg har gutter selv! Også er jeg misunnelig på de som har arvet penger eller de som sitter veeeldig godt i det økonomisk! Burde egentlig ikke det siste da mannen min reiser og tjener rundt 1 mill i året. Men vi har akkurat kjøpt oss hus, og syntes det er litt bittert at vi ikke kunne kjøpe for noen år siden da prisene var myyye lavere, og de fleste vennene våre kjøpte hus!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Jeg blir misunnelig på de som har mer smågodt igjen når jeg har spist opp alt mitt
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #18 Skrevet 21. april 2009 - Venninner som har typer som stoler på dem, og dermed kan gå ut på byen uten dem ( det har ikke jeg ) - Folk med høy forbrenning ;P - Gravide damer ( Magene, er såå nydelig) - Folk med mange venner..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #19 Skrevet 21. april 2009 jeg er musunnelig på: - supermennesker som alltid ser ut til å ha det så bra og enkelt. - folk som har masse penger, spesielt de som bare får de i hendene av f.eks. snille foreldre og kan sløse bort penger og likevel klare seg. - de som alltid har familie som støtter dem uansett hva - mennesker som er perfekte...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #20 Skrevet 21. april 2009 Jeg liker ikke misunnelse.Synes det er en dårlig egenskap, og direkte usunt. MEN!! Jeg misunner likevel de som har en pappa til barna sine som stiller opp 110%. Jeg er gift, og har en mann som ikke er som han skal. Han kan ikke noe for det. Men jeg ser likevel langt etter dere som har en mann som gjør det han skal hjemme, og tar godt vare på barna. Min mann tar ikke i en ting.Jeg gjør absolutt alt. Og når jeg sier alt, mener jeg alt.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #21 Skrevet 21. april 2009 Folk som ikke har bruk for det men likevel har fungerende kropper.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #22 Skrevet 21. april 2009 Ah, det avr faktisk litt godt å lese svarene her, for da ser jeg at jeg ahr mange ting som folk er misunnelig på; f.eks en fantastisk mann som forguder ungene sine, tar masse perm, lager all maten hjemme, kommer hjem til meg m små gaver, alltid (nesten da) er positiv og i godt humør, selvironisk og lojal- og veldig kjærlig og elsker meg. Sukk, ja jeg ahr en mann det er verdt å misunne meg :) Jeg gikk også rett inn imine vanlig jeans og topper rett etter fødsel, str 36, jeg blir fort brun er slank og har høy forbrenning og draget på byen;) Og langt mørkt hår, som noen her ble misunnelig på Hehe, bra- men selvsagt jeg kan og bli misunnelig!!! Jeg misunner de som naturlig har gyldenbrun, glatt hud. Selv om jeg blir fort brun er jeg det ikke hele tiden uten selvbruner. Og de som aldri får kviser, sitter her m PMS og et bankende fyrtårn på haka..Misunner de som elsker å trene- jeg bare hater dte, er så lat!!! Skulle ønske jeg var et overskuddsmenneske også! Og de som er flinke i statistikk! Skulle jeg vært flinkere til, i min jobb.. Videre så misunner jeg faktisk sjelden andre jenter, for det er alltid jeg i gjengen vår som får oppmerksomheten ute (de andre jentene sier de er misunnelig for DET), men hvis jeg møter ei som er helt utrolig pen kan jeg bli litt misunnelig. Men mest blir jeg da fjetret av folk med utrolig pent utseende, bare sånn du MÅ se på. Også misunner jeg de som ikke har noen hemninger i sosiale situasjoner- jeg kan være ganske sjenert i nye settinger med amnge mennesker, ny jobb osv..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #23 Skrevet 21. april 2009 Er egentlig fornøyd jeg. Men misunner de som elsker jobben sin, og gleder seg til å gå hver dag. Synes selv det er helt greit, men hadde heller vært hjemme med barna mine :/ De som er meget tålmodige og ikke lar seg irritere av treig snekker, rørlegger osv. Alle som kan overse et problem, ikke la seg irritere (igjen).Slik som min mann, som sover søtt, uansett hvor mye som plager han. Sukk.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #24 Skrevet 21. april 2009 Jeg misunner de som er naturlig vakre; kan liksom bare slenge seg opp av sengen om morgenen, håret faller fint på plass, trenger ikke sminke for har plettfri hud og mørke lange øyevipper. De som har nydelig kropp og elsker å være i fysisk aktivitet, men ikke stresser med det. ..sukk..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #25 Skrevet 21. april 2009 Jeg misunner folk som ikke vet hva dinbaby.com er for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå