EnJente_m_2Jenter Skrevet 21. april 2009 #51 Skrevet 21. april 2009 Bra sagt b-mummy. Jeg hadde aldri nektet jeg heller, men jeg hadde helt klart sagt ifra hva jeg mente. Når det er sagt, så hadde jeg som sagt aldri havnet i denne problemstillingen. Rett og slett da vi kjenner hverandre så godt og vet hvordan vi vil ha det / ikke ha det etc. Min samboer er på gutteturer rett som det er han, jeg nekter han alder, men sier også ifra at denne helgen passer det litt dårlig. Ingenting er sort hvitt, man må se det personer an etc. Når det gjelder dette didoshowet og strippeklubb etc. så har ikke jeg masse venner som er slik, men det har skjedd innenfor vennekretsen ! Håper bare alle kan finne ut hva de vil selv, og en bra løsning for både de og partnerne
Candy girrrl Skrevet 21. april 2009 #52 Skrevet 21. april 2009 For en skrotnisse!! Man drar ikke på guttetur i stede for med dama!!
Mammaioktober Skrevet 21. april 2009 Forfatter #53 Skrevet 21. april 2009 Jeg er takknemlig for absolutt alle svar Det er kjempefint å få vite hva andre mener om ting også, så man kan se ting fra flere sider litt lettere! Alle dere er herlige!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. april 2009 #54 Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg ikke lest gjennom alle svarene her, men svarer for meg selv. Jeg er helt med på at gutta "trenger" å dra kanskje litt ekstra på byen og sånn før de blir pappaer. Samboeren min sier i alle fall at han VET at når september kommer så forandrer livet seg og det er han veldig innstilt på, men han synes det er godt å kunne være litt "gutt" nå fram til det blir veldig seriøst. Men bare så det er sagt så vil han aller helst ha meg med over alt, på fest og sånn, er mest jeg som er sliten og ikke orker være med + ikke alltid like kjekt å være eneste edru. Og han er alltid sammen med meg enten fredag eller lørdag om jeg ikke har jobbehelg, så jeg skal IKKE klage Uansett. Om denne gutteturen hadde kommet mens vi begge to hadde ferie og det var siste ferien vi begge kunne ta sammen før vi ble foreldre, ja da hadde jeg syntes det var en dårlig prioritering, fylletur eller ikke. Jeg synes kanskje ikke spørsmålet her er om det er ok om samboeren drar på fylletur eller ikke, men om den prioriteringen han gjør overfor kjæresten. Hadde ikke vært happy om sambo feks dro et sted jeg ikke kunne være med på slutten (feks med fly) og vi begge to hadde ferie samtidig.
Familie på 4. Skrevet 21. april 2009 #55 Skrevet 21. april 2009 Tror ikke min samboer hadde dratt på fylletur, men han og hans bestekompis planla for et år siden at de skulle på guttetur. De drar i august. Unner han virkelig det. Vi har et barn fra før og har hele tiden vært opptatt av å være sosiale og bruke de barnvakter vi har med sundt førnuft. Jeg skal på jentetur i april. Tror det blir værre for min samboer en hva det blir for meg i august. Et forhold for meg er gi og ta. Med dette mener jeg at man trenger litt frihet fra hverandre å. Men være åpne for hverandre hva man føler. Kankjse du skal snakke med din samboer. Fortell hva du føler. Kanskje det gir han en førståelse for deg. Lykke til.
ormeynglet Skrevet 21. april 2009 #56 Skrevet 21. april 2009 Må si det er to ting jeg reagerer på her. Det er at han vil dra på fylletur til syden I STEDET for å ha ferie sammen med deg, og at det absolutt må være FYLLETUR til SYDEN. Nå er min mann ikke en gang på byen en gang i året, men det er hans valg. Hadde absolutt ikke hatt noe imot at han dro bort ei helg sammen med venner. Skjønner bare ikke at det må være ei uke i syden hvor alkoholen flyter, og selv den mest rolige partner som sitter hjemme kan bli litt smånervøs og ubekvem. Hadde ærlig talt ikke likt at han gjorde det selv om jeg ikke har noen grunn til å ikke stole på ham. Vet også at han ikke hadde likt at jeg gjorde det samme. Men, men, all ære til de som syns det er helt greit. Det værste i mine øyne er vel at han heller vil til syden med gutta enn å ha ferie sammen med deg! Nå er det sikkert litt annerledes hvis dere ikke har barn fra før. Hadde min mann dratt på fylletur til syden i stedet for å tilbringe ferien sammen med sin gravide kone og sine tre små barn så hadde jeg nok aldri tilgitt han! Syns det er temmelig respektløst overfor deg å ta det valget som han ønsker å gjøre. Har aldri skjønt det der med at de stakkars guttene må få ha seg ei skikkelig kule før de skal få barn. Hvis de ikke ble far i tenårene så regner jeg med at de fleste har hatt ei skikkelig fyllefest eller to før, og det er jo ikke slik at alt sosialt liv stopper opp når man får barn! Jaja, mulig jeg holder på å bli gammel og støvete:), men fortell han hvordan du føler uten å nekte han å dra, og sats på at han tar det riktige valget. Burde være ganske enkelt.
Gjest Skrevet 22. april 2009 #57 Skrevet 22. april 2009 Oi, tør dere det Ameli? Hva hvis du føder før tiden?? Det har jeg gjort med både nr.1 og nr.2...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 22. april 2009 #58 Skrevet 22. april 2009 VEldig enig med deg -Frøkna- med høstbebis 090909
JenteOgGutterMamma! Skrevet 22. april 2009 #59 Skrevet 22. april 2009 Det hadde jeg aldi godtatt!!! Helt enig med en jente_m_en jente + en til! Kunne ikke sagt det berdre selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå