Gå til innhold

Matcher du bh med truse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesj. Holder det ikke at det er rent;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dessverre er det sjelden det matcher, sm regel bare hvis jeg pynter meg :o

Skrevet

Kun hvis jeg planlegger en romatisk kveld med kjæresten. Da syns jeg det er greit å ha "full pakke". Ellers i hverdagen slenger jeg på meg det jeg finner øverst i skuffen.

Skrevet

Nope, kun ved spesielle anledninger. *kremt* ;o)

Skrevet

hehehe, tror jeg skjønner hva du mener ;)

Her mener jeg at jeg matcher hvis jeg tilfeldigvis har ca samme farge på bh og truse. Har bare noen få bh jeg liker OG passer fordi jeg må kjøpe dyre brystholdere på spes.butikker og gidder ikke kjøpe svindyre truser i samme sort. Burde sikkert anstrengt meg mer.. ;)

Skrevet

Hvis det kan kalles å matche sort eller hvitt så ja. Det er det undertøyet jeg har, har et par pene sett men blir sjelden brukt.

Skrevet

vel, dette var merkelig. hehe. jeg skrev ett blogginnlegg om dette senest i går. ;p

..

ja, jeg matcher som regel.. og til dere som spør hva det skal være godt for så er det fordi det rett og slett får en til å føle seg bedre. mer sexy også kanskje. pent undertøy er undervurdert! :D

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

forresten! hehe.

Skrevet

De passer alltid sammen, men hører ikke sammen - skjønner?

Skrevet

Sjelden jeg matcher:)

Har jo kanskje 30-40 truser, og kan ikke si at jeg har behov for like mange bh'r... Har noen sett, og noen ekstra truser som passer til hvert sett:)

Kan godt gå i turkis bh og oransje string f eks:)

Skrevet

Ja.. Egentlig uten om og tenke på det.. hehe.. Men kjøper ikke alltid i sett da.. Men passer på at fargene matcher i det minste.. Og helst stoffet.. =)

Skrevet

Her matcher det alltid.. mulig jeg er litt perfeksjonist.. takler ikke å ha på forskjellig truse og bh, det blir liksom feil for meg. Kjøper alltid sett fra h&m ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...