Gå til innhold

Matcher du bh med truse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en diskusjon med ei jeg kjenner som er innkjøpssjef i denne bransjen.

HUn mener at det er fåtallet som matcher dette og jeg mener det motsatte.

Jeg må da tro at alle jenter sørger for at dette passer sammen eller er hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke et eneste matchende sett, faktisk.

Skrevet

Ikke noen matchende sett her heller

Skrevet

Det er veldig så sjelden det matcher..

Skrevet

I dag hadde jeg tatt på trusa vrang, rett fra tørkestativet i halvmørke. SÅ mye matcher jeg, he-he;) Men, har ambisjoner om at jeg skal være litt flinkere på dette litt senere i livet når jeg har bedre tid. Får holde at de er rene og hele.

Skrevet

Jeg matcher ALLTID. Kjøper en BH og flere truser som hører til. Truser skifter jeg hver dag, men ikke BH.

Må ha på meg sett som mather, føler meg så skitten viss ikke.

Skrevet

Nei, har ikke mulighet til det siden puppene mine tydeligvis er totalt abnormale (bruker str 75DD/75F) og jeg derfor bare en sjendeln gang finner BH-er som passer og disse enda mer har truser jeg liker som passer til.

Skrevet

matche?? hva er det??? må vel egentlig bare være de gangene jeg pynter meg for gubben:) hi hi:) men svigerinna mi gjør det,hun kjøper ALLTID truse og bh sammen,men så er hun på undertøy shopping nesten hver lørdag

Skrevet

Nei, for har vansker med å finne BH som passer skikkelig, så har bare to stk (type amme), og de er så kjedelige at det ikke er noe poeng å kjøpe noe som matcher

Skrevet

nei, det gjør jeg ikke. Har bare et sett som matcher, men bruker det ikke så ofte sammen.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Nei. Jeg er så sexy at jeg bruker hipsters fra h&m i 3pk, forferdelig behagelige, og veldig usexy. Disse 3-pakningene er i alle mulige slags farger, og jeg gidder ikke kjøpe en bh i hver farge så det matcher - heldig om jeg i det hele tatt finner en bh som passer og jeg er fornøyd med form osv på...

Men jeg har noen sett da, som jeg tar på meg hvis jeg skal noe spesielt=)

Skrevet

Har et par sett, men sjelden jeg matcher, kun hvis gubben skal få seg noe ;)hahaha...

Kjøper 3 pack truser på h&m jeg også, så får det heller stå til:p

Skrevet

Ha ha ha, nei der tror jeg nok du må bite i gresset altså.

Det ville jo kostet en formue å ha alt matchende.

Så lenge det er rent er jeg fornøyd!!!

Skrevet

Overhodet ikke match her i huset. I følge svarene du har fått over her, tror jeg du effektivt har tapt diskusjonen med henne=)

Skrevet

Jeg må kjøpe bh'er i spesialbutikker og de er svinedyre. Så nei jeg kjøper ikke truser der til 2-300 kr stk.. men jeg går på andre butikker og kjøper flere truser som passer til.. Hvit bh- hvit truse. Sort bh, sort truse.... 85% av dagene :)

Skrevet

men jeg kjøper og de 3-pk'ene på Cubus asså hehe. Og de 2 for 99kr :) Kanskje ikke de mest sexy, men er jeg da hvert fall noe matchende OG behagelig kledd ;)

Skrevet

Har mye undertøy som matcher, men ikke alltid jeg bruker det sammen.

Fargene matcher alltid da.. Alltid hvit truse, hvis hvit bh osv.

Syns forøvrig at kjæresten min er svært lite opptatt av undertøyet mitt. Mest ivrig etter å få det av:)) Har pent undertøy mest for min del. Føler meg bedre når jeg har på noe pent..

Skrevet

Nei, matcher så og si aldri..kun ved spesielle anledninger ; )

Skrevet

HEHE, nei matcher aldri her i gården :)

Skrevet

Nei, det blir litt komplisert i og med at jeg skifter truse hver dag, men ikke BH. Så det er vel helst hvis jeg vil ha meg noe ;)

Skrevet

Vanligvis, men ikke konsekvent nei. Tar som regel hvit truse til hvit bh feks.

Skrevet

Har ikke mye som matcher.

Hva jeg har på kommer ann på klær, svart genser-svart bh. Hvit/lys bukse- hvit eller lys truse eller mottas

Skrevet

Neei..

Kan hende fargen matcher en gang i mnd eller to - men det er det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...