Gå til innhold

Noen som har gått opp mye??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er i uke 28. Gått opp ca to kilo. Kastet opp frem til uke 20.Klarer ikke spise skjokolade, men har dilla på reddiker, kruspersille og sukkererter! Spiser endel brød, men orker ikke middag. Får jeg lyst på noe så spiser jeg det. Drikker mye melk, da. Alt for mye...

Har fått en kjempestor mage, selv om barnet ligger etter normalkurven. Får liksom magen rett frem. Føler meg fin når jeg er gravid! Var ganske kraftig da jeg ble gravid. Er 1.71 cm og veide 78 kg.

 

Sist gikk jeg opp 14 kg. Veide det samme den dagen jeg kom hjem som da jeg ble gravid. Hadde det samme forholdet til maten da som denne gangen. Problemet kom da jeg ammet. Bare måtte ha lakrisskjokolade fra minde. Satt i bilen og smugspiste. Gikk opp mange kilo på kort tid. Suget stoppet da jeg måtte slutte å amme etter noen uker. Men kiloene ble der... Håper å beherske det bedre denne gangen.

 

Vet at det ikke er lett å begrense seg når man er utrolig fysen, men prøv å være bevisst. Ikke bruk graviditeten som en unskyldning til å bare fråtse i hva du vil. Mener ikke at man skal slanke seg, men prøve å være bevisst og gi dere begge "kvalitetsmat". Samt å bevege seg litt, dersom man kan det. Jeg er ikke flink til det, og har utrolig dårlig kondis!

 

Klem til dere alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...