Gå til innhold

Noen fra Hønefoss/RIngerike/Hole her inne?


MiMa09

Anbefalte innlegg

Hvor mye trenger vi egentlig å forholde oss til NAV da? Jeg får penger utbetalt fra jobben, og har levert alle papirer dit? Litt redd for å gå glipp av info, burde jeg meldt meg på svangerskapskurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei HegeG!

Ble bare stress for oss på slutten for hadde så dårlig tid, så måtte bare løpe. Jeg ble så skuffa over den første kvelden! Ikke sånn jeg hadde sett for meg det i det hele tatt. Og du har rett: Hun fra NAV var jo bare helt tragisk- bare opplesning jo! Men neste gang tror jeg det blir bra;=)

vi får hilse ordentlig neste onsdag;)

Får dessverre ikke vært med tidligere den dagen for jobber...

Da ses vi!

 

Mvh Merete;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MiMa09!

Veldig viktig at du sender de vanlige søknadspapirene til NAV og, ellers får ikke jobben din kompensasjon, og da kan det hende du ikke får pengene fra jobben likevel heller... Men det er kanskje NAVpapirene du har levert til jobben som de sender videre??

 

Jeg er veldig interessert i NAV siden jeg er arbeidsledig nå og siden det er litt komplisert når mannen min er selvstendig næringsdrivende. Så jeg ble veldig skuffet over dårlig presentasjon på kurset. Men som sakt tror jeg det blir bedre de neste gangene.

 

Det går sikkert an å ringe å høre om dere får lov å komme på de to siste gangene, det er kl 18-20 på Helsestasjonen nede i byen nå på onsdag og på sykehuset kl 14-16 onsdagen etter.

 

Dere burde iallefall passe på å få en skikkelig omvisning på sykehuset. Tror vi vil be om en ekstra omvisning bare for oss også når det nærmer seg, siden vi er så mange par som skal gå sammen på kurset.

 

Gleder meg til å treffe dere som kan på onsdag. Kl 12 på Barista?

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, men da har jeg gjort det riktig da. Fikk noen skjema å fylle ut på jobben, og fikk brev fra NAV igår om at de var mottatt. Så da var noen av dem slike som jobben videresendte riktig sted. Greit med oss kommunalt ansatte, de på lønnsavdelinga fikser det meste :-D

 

Jeg lurer på om jeg kanskje skal ringe å høre om å få være med de to siste gangene ja. Men vet jeg får omvisning på sykehuset, for det har jeg snakket med jordmoren om, går til kontroll på sykehuset. Er siste gangen omvisning altså? Er egentlig litt for avslappet i forhold til fødsel og alt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hege!

Er det MULIG!! Hun siste på kurset i går var jo bare helt tragisk! Kjenner jeg blir sint over at vi må betale for å høre på noe som er så dårlig planlagt som dette kurset her altså- blir slakt i evalueringen fra min side iallefall...

 

Vi måtte bare gå for jeg fikk så latterkrampe av hele dama- var redd jeg skulle bryte ut i latter foran alle hehe. Ble det bedre etter vi gikk eller?

 

Håper virkelig neste onsdag blir bedre enn dette...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ble jeg glad for at jeg ikke ringte for å spørre om jeg kunne komme de siste gangene! Jeg hadde tenkt til det nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Det var tragisk! Kanskje det hadde vært litt bedre hvis hun hadde fått kjøre PP-presentasjonen sin, men det var jo bare helt uinteressant og langt ifra det som kunne vært fint å vite om BUP... Heldigvis at han fra Familievernkontoret var så bra! Enig i at det er tragisk at vi skal betale for det kurset! Jeg kommer nok til å fylle hele baksiden av evalueringsskjemaet med kritikk... :)

Men håper nok en gang på bedre kurskveld neste gang... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...