Gå til innhold

Noen fra Hønefoss/RIngerike/Hole her inne?


MiMa09

Anbefalte innlegg

Har nettopp flytta, og kjenner ikke så mange her. Og de jeg kjenner har ikke barn og har heller ingen planer om det i nærmeste fremtid. Selv venter jeg førstemann i slutten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg bor i Hønefoss og venter også min første i slutten av august! Hadde vært hyggelig å få kontakt, noen å trille med til høsten og slikt... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært supert det :-) Jeg hadde gitt opp håpet om at det var andre her på bim som var fra området... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også nettopp flyttet til regionen og kjenner ingen her ... Kan være litt stusslig :(

 

Jeg er imdilertid ikke gravid - ennå - inne i første prøveperiode nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine30: Da er vi to! Litt mer enn bare litt stusselig før man blir kjent med folk.

Håper for din del det går kjapt og greit å bli gravid da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra dere begge! Jeg vil gjerne treffes. Jeg er også innflytter i Hønefoss, bodd her i snart 4 år, og begynner å få litt nettverk, men trenger flere som jeg kan treffe og prate med og trille tur med etterhvert. Jeg er hjemme på dagtid allerede nå. Og har en hund som trenger at jeg kommer mer ut på tur.

 

Lykke til masse med å bli gravid! Vi prøvde ganske lenge vi og og var midt i utredning da det plutselig gikk. Termin 23.aug. :)

 

Ta gjerne kontakt: 98646460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli hjemme på dagtid jeg også nå. Er 50% sykemeldt, og hjemme hver mandag og torsdag. Litt kjedelig når alle jeg kjenner i byen er på jobb... :-(

Pga bekkenløsning er jeg ikke veldig sprek for tida, men jeg trenger absolutt å gå noe, om enn ikke i samme tempo som før.Vi må få til å treffes :-D Ut å gå tur eller noe hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Hei

 

Veldig sjelden jeg er innom her, fordi jeg er mest på babyverden.

Når jeg så denne tråden måtte jeg jo svare.

Har termin 19 august og bor i Hønefoss.

Går 100 % sykmeldt og kommer til å gjør det helt ut til permisjonen starter.

Så blir gjerne med å skravler litt altså.

Er 26 år og venter min første :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle tre Hønsfossinger!

Hvor i Hønefoss bor dere? Jeg bor på Nordsiden, ganske nære sentrum. Vi kan jo treffes en dag på Barista dere som er hjemme om dagen??

Kontakt meg på SMS, så avtaler vi noe? 98646460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt at jeg skulle ha sendt melding til deg lenge nå, men det har ikke blitt noe. Men hadde vært hyggelig å treffes ja. Jeg er hjemme hver dag nå, sykemeldt 100% fra uka som gikk. Må tilbake på jobb og rydde etter meg og avvikle noen møter jeg innkalte til, men ellers har jeg jo muligheten til å finne på noe når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg har bodd i Hønefoss i snart to år. Er nå gravid med nummer to.Har en datter på 3 1/2.

Vil gjerne ha kontakt med andre som går gravide i sommervarmen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her strømmer det på med gravide Hønefossinger! Så koselig! Da er vi allerede begynt å bli en skikkelig gruppe. Og alle innflyttere? Bekrefter følelsen jeg har når jeg går i byen om at det er mye innflyttere her, hører alle slags dialekter.

 

Som tidligere nevnt vil jeg gjerne treffes. Vil gjerne gå i skogen, pga bikkja, men nå begynner visst mitt bekken og å krangle litt, så å møtes på kafe i byen hadde vært fint. Kjempekoselig at ei av dere har tatt kontakt på tlf, vi prøver å treffes snart.

 

Er det flere enn oss som skal på fødsels- og foreldrekurset som starter nå på onsdag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å se det er flere.

Bare rop ut en dato og klokkeslett, så blir jeg med om det passer.

Jeg er da ikke innflytter, bodd her i 26 år gitt :-o

 

Skal ha sølvsmykke party 16 juni i Nansenveien.

Dere er hjertelig velkommen om det er flere som syns dagene kan bli litt lange. hi hi

 

Ingen av dere som er på babyverden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle Hønefoss-jenter! Jeg snek meg inn her etter tips fra en av dere! Jeg er ei Hønefoss jente som venter nr 1, 13.spetember, men bare en til som har gitt lyd fra seg som også venter rundt de tider. Kan vi henge oss på dere? Det hadde vært veldig hyggelig ;=)

 

STor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege!

Jeg skal på svangerskapskurset som begynner på onsdag! Kl 18 på helsehuset ikke sant? ;=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 14.12.test;=)

jeg har bodd her i 28 år så deg må jeg da vite hvem er vil jeg tro;=)

Når har du termin da?

jeg hiver meg på augsust-gjengen siden det bare er meg og ei til i september-klubben.. skal du på svangerskapskurset onsdag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 19 august :-)

Så koselig da at du sniker deg inn her.

Nei, skal ikke på svangerskapskurset. Vi glemte helt å melde oss på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut, men det er den eneste dagen det ikke passer.

Da har samboeren bursdag og jeg får huset fult, så må bruke energien min på det den dagen hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt vært med på kaffe på tirsdag jeg. Men hvis det ikke passer for noen andre så tror jeg det kommer til å passe for meg hver dag, er jo hjemme hver dag nå.

 

Svangerskapskurs i går ja... jeg har ikke meldt meg på sånt noe jeg. LItt dumt av meg kanksje, men sånn ble nå det.

HVertfall godt å se at det er flere gravide i byen som skal ha baby omtrent samtidig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er fint for meg. :)

 

Hva syntes du om kurset i går "Mamma til liten gutt 09"? Vi fikk dessverre ikke tid til å hilse ordentlig. Vi syntes det var ganske så dårlig i går, spesielt det fra NAV, Har aldri opplevd en så dårlig presentasjon noen gang tror jeg. Men har store forhåpninger om at det vil bli mye bedre de neste gangene... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...