blåbæret Skrevet 19. april 2009 #26 Skrevet 19. april 2009 Lene er en smart dominerende jente som ikke fortjener å vinne. Hun luker ut alle de som hun ser blir for sterke konkurenter og bruker de andre som brikker. Iris er den jenta jeg likte best, men hun kvittet jo Lene seg med når hun turte å ha sin egen mening.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 19. april 2009 #27 Skrevet 19. april 2009 Er vel nettopp Lene som fortjener å vinne, ut fra beskrivelsen til Blåbæret. PH er jo et spill. Men man trenger ikke like henne for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå