Beth84g Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg har slavisk fulgt med på alle episodene nå...men jeg kan bare ikke fatte hva som er problemet med margrete? Hun har da ikke gjort noe jeg anser som ille der inne! At hun er litt asosial og kommer bedre overens med gutter enn jenter er jo ikke verdens undergang? Og at hun liker yngre gutter er da vel strengt talt hennes greie og ingen andres? Nei fy flate jeg ble kvalm under forrige episode!! Synes nok at de "gamle jentene" tar litt vel av ang henne.
Malin G. Spann Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg er helt enig med deg. Jeg kan ikke fatte hva Margrethe har gjort gale. De fløy jo i taket da Margrethe badet etter at øystein gikk ut, de mente hun ikke eide verken empati eller medfølelse. Og at hun var verdens mest egoistiske menneske. Skulle jo tro fyren var død slik som de blåste det hele opp. Nei takke meg til. Er det noen som er uten empati og medfølelse så er de faen meg de fittene der! Skjønner ikke hvorfor jeg orker se på en gang, jeg bar MÅ!
digger Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Vet du hva, akkurat det tenkte jeg også, at de oppførte seg som noen hadde dødd! De båser seg selv og alle andre litt vel opp der inne:-)
Libido- Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Ja ikke sant!! Jeg hæler ikke de jentene der altså. Og hva med Noor?? Når ble hun plutselig bestevenninen deres??? Er det noen som er falske er det hvertfall dem!
Beth84g Skrevet 18. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2009 Eneste som kan muligens forsvare de andre jentene er vel at margrethe har sagt eller gjort noe som ikke vises på tv. De klipper og limer som bare det for å få folk til å fremstilles som de vil. Men vi så jo de klippene under pandoras eske som viste at de andre der inne snakker stygt og kaller de andre verre ting enn "back stabbing hoe"!! Og så mente de at de måtte dra svarene ut av margrethe, men jeg synes da hun svarte godt for seg, hun var ærlig og beklaget seg der de krevde det. Og så ble hun alikevel kalt "negar 2"...hun kan da ikke sammenliknes med Negar???
Malin G. Spann Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Må legge til at Karita er helt ufordragelig. Fy søren så stygg hun er i munnen! Håper hun ryker ut SNAREST!
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Helt hekta her i huset å Jentene oppfører seg som de er 16 og er på sin første sydenferie. Kan ikke være lett å komme som ny jente til den klikken der. Jeg lurer også på når Noor ble bestisen dems. Og i tillegg kaller hun Margrethe billig fordi hun gjorde noe med Alex første kvelden. Hva med hun selv og William da???! Snakk om å kaste stein i glasshus! Håper ikke jenta mi er med på et realityshow om 18-20 år....skrekk og gru:(
trippeltopp Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Jeg måtte jo selvsagt snuse på denne tråden, som den paradise-slaven jeg er. Men jeg burde ikke kjenner jeg, for så snart folka der inne nevnes kjenner jeg at jeg hisser meg pinlig mye! Margrethe har ikke gjort noe annet enn å få litt for mye oppmerksomhet fra guttene der inne. Mer skal det ikke til Er man i tillegg litt sjener - ja da bør man passe seg, gitt! Nanna oppfører seg som en grinete treåring som møter litt motstand (Sitat; "sier du at jeg ikke får is, så SKAL jeg ha is"). Tipper hun ville likt det om de andre deltagerne kun var dukker som hun kunne styre ved hjelp av tråder i armene - hun er så bestemt på at hennes måte/mening er best, og vil så gjerne at alle andre skal gjøre/mene akkurat det samme. Hun Lene blir jeg jaggu ikke klok på. For selv om hun virker som den mest oppegående av trioen så renner det jo så mye møkk ut av munnen hennes at jeg blir helt matt. Karita har jeg ikke ork til å begynne på en gang. Hun minner meg om en av de mindre pene, men svært så høylytte jentene man alltid var litt redd for på ungdomsskolen, fordi de kun var ute etter å gjøre livet surt for dem som fikk mer oppmerksomhet fra morsatt kjønn, enn dem. Når jeg ser på paradise føler jeg litt at jeg er tilbake på et vorspiel på pikerommet, på den tiden hvor man stort sett brukte tid på å slenge om alle de som ikke var tilstede, i jakt på sensasjoner. De finnes overhodet ikke voksne noen av dem, men igjen; det er vel kanskje ikke så rart at det er nettopp sånne mennesker som melder seg på en sånn serie. Puh...da fikk jeg blåst litt av meg i kveld og. Ser det ble litt langt - sorry, men igjen; det er pinlig hvor mye jeg lar meg engasjere av et så intetsigende program!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 pønemor du har fått sagt alt det jeg ville si.
trippeltopp Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Og enda kunne jeg holdt det gående..hehhe
Beth84g Skrevet 18. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2009 Må si meg helt enig med deg pønemor. Jeg har alltid hatt best kontakt med gutta så jeg ser for meg at jeg hadde nok blitt hotell hora hvis jeg skulle deltatt der hehe. Jeg bare synes at margrethe har en veldig grei holdning. Hun virker ikke høy på pæra,hun er ærlig(såvidt jeg har fått med meg) og hun er ydmyk. Det er jo nettopp de kvalifikasjonene de andre på hotellet setter høyest iflg dem selv. Men det skal bli spennende å se på mandag hva som skjer...så det oppstår en megakrangel mellom margrethe og lene...hvor lene kaller henne pedo!!! Men jeg må nok passe på å få i meg blodtrykksmedisiner først hehe.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Syns det er MEGET rart at hun ekle Karita-dama plutselig er SÅ bra liksom...harry til tusen spør du meg! Hvorfor fikk hun bli med i gjengen tro? Margrethe ja, har vel egentlig ikke gjort så mye nei. Eneste som irriterer meg, er at på det "etter-bildet" hvor hun kommenterer så ser hun kjempemye tykkere ut!
Beth84g Skrevet 18. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2009 Karita ble jo der for at de skulle få Iris ut...så har jo karita smisket seg inn i gruppa da... hun er jo ganske lik de andre der inne mtp baksnakking og slikt. Ang Iris så er det en annen ting...fikk egentlig ikke helt med meg greia der heller jeg. Hun hadde visst vert uærlig med petter eller no. Skulle tro jeg fulgte med ,men det virker som det er småting som får damene der inne til å se rødt. Og petter mista all min respekt når han slang fra seg kommentaren ang kroppen til margrethe under pandoras eske. Hun fikk spm om hun bevisst brukte kroppen sin for å få kontakt med gutta, og hun svarer -nei det vet jeg ikke hvordan jeg skulle gjort en gang! Og petter slenger spydig ut: ikke jeg heller. En ser jo på hele dama at den kommentaren såret henne!!
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 18. april 2009 #14 Skrevet 18. april 2009 Jeg skjønte heller ikke greia med Iris.... Kan ikke huske at hun var uærlig med Petter. Synes de var direkte ekle med Margrethe på pandoras. Lurer på hva som utløser krangelen mellom Lene og Margrethe på mandag??!!
Beth84g Skrevet 19. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. april 2009 Ja Iris hadde vel en avtale med petter så hadde hun sagt noe annet til noen andre...ser ikke helt problemet der jeg men. Synes det var synd at de sendte ut Iris til fordel for Karita. Ja den krangelen lurer jeg fælt på og. Kan ikke skjønne hva som skal være så ille at de skal skrike på den måten til hverandre1 Og Lene som driver med yoga i tillegg bør jo ha en indre ro hehe.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 19. april 2009 #16 Skrevet 19. april 2009 Lene får seg vel en på tygga snart, hun har jo liksom vært "fredet" lenge nå...er så lei den eyelineren hennes under øyet, og ikkeno over....*arg* (selv om det ikke har noe med personen å gjøre da). Lene og Petter er liksom klar for finalen virker det som, og Nanna har jo også plutselig blitt pop igjen (de var jo lei masingen sist). For ikke å snakke om Noor....hva har hun gjort for å komme inn i gjengen igjen?? Rare greier, og skjønner ikke helt sammenhengen hver gang noen ryker. Noen som følger med på den danske varsjonen btw? På web på tv3.dk )
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 19. april 2009 #17 Skrevet 19. april 2009 Det er LOV å henge seg opp i teite ting som eyelinere når man ser sånne programmer..hehe. Jeg synes også det ser skikkelig rart ut. Det står at Lene er psykologistudent....ja ja ikke ei jeg ville gått til men. Mener du den danske versjonen som gikk på tv3 i sommer Karibien? Jeg var selvsagt hekta på den å.... Og den amerikanske som gikk for fire år siden eller noe sånt....eh jadda hekta må vite:)
Beth84g Skrevet 19. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 19. april 2009 Jepp hun ser rett og slett dopa ut med de øya! Så litt eyeliner over hadde ikke gjort no. Ser i grunn ut som hun alltid går rindt med ett "spydig og oppgitt" blikk. Likte henne i starten for hennes rake holdning og direkte måte å være på, men nå ser jeg helt andre sider av henne. At hun studerer psykologi forstår jeg, hun er jo alltid den som endrer folks mening der inne. Hvis noen er i mot dem så er de med dem etter en samtale med Lene. Så hun har vel litt greie på påvirkning. Ikke nødvendigvis etter studier,mulig hun bare er manipulerende som person. Men enig med trollet ja, jeg hadde aldri kunnet gått til henne som psykolog! Den danske utgaven... har ikke sett den,men kunne godt tenkt meg det da den først ligger ute på web tv. Men jeg sliter veeeldig med å forstå dansk. Mulig å få teksting på det eller?
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 19. april 2009 #19 Skrevet 19. april 2009 Ikke god på dansk jeg heller. Men jeg så det på tv3 i sommer og da var det heldigvis tekstet. Anbefaler den danske versjonen. Spennende og danskene er litt sprøere.... dessuten var jeg veldig fornøyd med vinnerene da og det hjelper jo på
lena26 Skrevet 19. april 2009 #20 Skrevet 19. april 2009 Er det noen som kan fortelle hvorfor de har kastet ut Iris? (har ikke følgt med helt slavisk). Synes det var helt råtent gjort, de var jo like bestiser før! Men makan til sure, grinete kjærringer skal man lete lenger etter... Lene er bare heeelt grusom og fæl, bare negativ 24/7, Nanna maser og maser om taktik hele tiden. Veldig slitsomt. Mye bedre i dansk versjon, der skjer det i hvert fall pulings, her er det bare kakling og surmuling og krangling!
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 19. april 2009 #21 Skrevet 19. april 2009 Det er NY dansk versjon!!! Den foregår nå i DK, de har kommet til episode 50 ca tror jeg, men det er jo bare å vie et par dager til non-stop paradise hotel kikking på web.. Den som gikk i sommer med susan, gleager og de var jo bare RÅ i forhold til denne norske...menmen!
-Lane- Skrevet 19. april 2009 #22 Skrevet 19. april 2009 Jeg er også hekta, men helt uenig med dere. Jeg liker ikke Margrethe. Jeg kunne skrevet mange linjer om hvorfor.. Hun kan jo ikke komme inn og splitte ett par, mure seg inne med han, ikke prøve å få kontakt med jentene og flørte og legge seg etter alle gutta uten å få reaksjoner? Nei,spark ho ut! Dessuten blir det vel litt annerledes for dem som bor der inne hvordan de oppfatter ting. Blir vel som å leve i ei boble der alt handler om dem og spillet. Alle der inne blir nok litt påvirka vil jeg tro.. Jeg digger Lene Håper ho vinner hele opplegget.
Elletuppa Skrevet 19. april 2009 #23 Skrevet 19. april 2009 HELT ENIG med deg beth84g.... De andre jentene må nu gremmes når de ser egen oppørsel på tv i ettertid. Så klipp om det som kommer på mandag og da så det ut som Lene og Margrete hadde den heftige krangelen. Håper Margrete blir lenge........ og at mange av de andre ryker ut før henne...
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 19. april 2009 #24 Skrevet 19. april 2009 det jeg ikke helt liker/ skjønner ved margrethe, er at hun vil være med på et sånt show når hun jobber som lærer...sjansen er vel stor for at foreldrene til barna/ barna selv ser på (vet ikke hvilket skoletrinn hun underviser i men), og om et er en barneskole er det vel kanskje ikke sånn jeg ville fremstilt meg selv... Tenker da på sengekosen f eks, men ellers har hun vel ikke fortjent all dritten nei!!!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 19. april 2009 #25 Skrevet 19. april 2009 jeg er helt enig med deg -Lane-.. jeg liker heller ikke Margrethe, og jeg digger Lene:)) håper Petter og Lene vinner hele greia:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå