Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #26 Skrevet 19. april 2009 Huff så ekkelt:( Her er det tydelig noe muffens! Fint at du byttet rom. Bedre å være skeptisk en gang for mye. Hadde det vært meg,hadde jeg ikke fått sove. Selvom man i prinsippet er trygg på nytt rom,kan fantasien sette deg helt ut. Ikke lett å være rasjonell da. Kan du bytte så du får tidligere hjemreise i morgen da? Er han på hytta enda? Har han prøvd å ringe deg f.eks? Han lurer vel på hvor du er?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #27 Skrevet 19. april 2009 Nei han sa ikke noe når jeg sa jeg skulle dra til venninnen, bare at jeg måtte kose meg og ha en fin tur hjem.. Han oppførte seg rolig og ikke noe drama.. han har ikke prøvd å kontakte meg, jeg ligger våken her og klarer ikke å sove.. jeg er så trøtt samtidig.. orker bare ikke dette.. skal prøve å ta tidligere tog hjem.. Vet ikke hvor han er nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #28 Skrevet 19. april 2009 Bra at du følger instinktene dine, HI. Det har reddet meg mange ganger. Du er nok trygg nå, for hvis han tror at du er hos venninna di så har han ingen grunn til å se etter deg på hotellet. Ta deg en drink fra minibaren, tapp i et boblebad, og kos deg på hotellrommet!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #29 Skrevet 19. april 2009 Ok fikk ikke med meg at du hadde sagt til han at du dro til venninnen din. Du er garantert trygg nå. Men skjønner veldig godt at du er urolig i kroppen. Sett på tven så sovner du nok etterhvert skal du se. Ikke såååå lenge igjen til det blir lyst ute:) Alt blir mye enklere da. God tur hjem i morgen:)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #31 Skrevet 19. april 2009 NYTT 02:34 19.04.2009 Du er savnet. ???
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #32 Skrevet 19. april 2009 Så utrolig skummelt.. Hvordan har det gått med deg? Skulle ønske jeg hadde vært der for å støtte deg.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #33 Skrevet 19. april 2009 God morgen, jeg fikk sove noen timer i natt, går mye bedre nå som det er lyst ute, men føler meg litt sjokkert over hele situasjonen, prøver å ta tidligere tog hjem idag, litt redd for å gå ut av rommet enda.. Men som sagt det går mye bedre, blir bare helt kvalm av situasjonen og skal aldri mer treffe en fyr jeg ikke kjenner 100% igjen... Men jeg føler meg så dårlig, kvalm, av tanken på at jeg har vært med ham en gift mann.. Jeg føler meg så dårlig om meg selv:( takk for støtten..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #35 Skrevet 19. april 2009 God morgen, jeg fikk sove noen timer i natt, går mye bedre nå som det er lyst ute, men føler meg litt sjokkert over hele situasjonen, prøver å ta tidligere tog hjem idag, litt redd for å gå ut av rommet enda.. Men som sagt det går mye bedre, blir bare helt kvalm av situasjonen og skal aldri mer treffe en fyr jeg ikke kjenner 100% igjen... Men jeg føler meg så dårlig, kvalm, av tanken på at jeg har vært med ham en gift mann.. Jeg føler meg så dårlig om meg selv:( takk for støtten..
Sjefsmegga Skrevet 19. april 2009 #36 Skrevet 19. april 2009 Får håpe du begynner å bruke vassgrauten heretter da. Godt det gikk bra om ikke annet. Lær av tabben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå