Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg har gått ut med en mann en stund nå, og vi skulle tilbringe helgen sammen utenbys, og nå har det blitt til helvete, først finner jeg ut nå at han er gift og han sier han er gift og ikke synes det er noe gale i det, så bor vi på samme hotell rom, han er ute nå, men plustelig idag spurte han om det var greit om vi kunne reise ut på hytta til en KOMPIS?? hva faen liksom, sa blankt nei og ble sur på ham, han sier han skal dra ut til den hytta men jeg tør ikke å være her på hotellrommet, synes det var en rar ting å si, tenker selvsagt på at det er noe skumle baktanker, toget går i morgen tidlig og jeg tør ikke å ligge på dette hotellrommet:( i tillegg til at jeg skjelte ham ut, hva gjør jeg??? vil bare hjem!! går ikke noe tog nå eller noe..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Bytt hotellrom, lås døren og kutt all kontakt med han
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Ekkelt.. Kan du ikke bare la han dra. Så informere du de nede i skranken om at du ikke vil ha han opp på rommet. Låser deg inne og drar hjem i morgen? Skjønner at du er redd da =S
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 fy fader, nei det er hans hotellrom,og jeg har ikke råd til nytt rom til 1200 kr:/ eneste mulighet er å ta tog eller reise til en venninne ne time herifra:(
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Finnes det ikke billigere hotell eller andrerom på det stedet, som du kan dra til da?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 nå sitter jeg ihvertfall ikke på hotellrommet, men nede ved rep. har skikkelg dårlig følelse på dette.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Huff, så ekkelt. Skjønner du er redd. Er det ingen du kjenner som kan hente deg?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 prater med en venninne, går ikke tog elelr transport herifra til henne, så ringer litt rundt, er så sint og stresset nå og forvirret.. at det går an å være så IDIOT
Gjest Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Jeg skjønner at situasjonen er fryktelig ubehagelig, men får ikke tak i hva som er så skummelt at du er livredd som du skriver. Om han reiser på hytta så kan vel du bare bli på hotellrommet til i morgen og så reise hjem. Eller du kan forklare situasjonen for dem i resepsjonen, så kan du sikkert få et rom og få med regning dersom du ikke kan betale for det nå.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 nei det som er skummelt er at han ville vi skulle dra ut på en hytte sent og med hans kamerat, som han har vært med idag på en mystisk måte synes jeg, forsvant noen timer osv, så forandrer han på historier hele tiden.. Litt vanskelig å forklare.. kan man be om regning og betale senere??? på feks quality hotell?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 forklar situasjonen, så ordner de nok det:-) men ellers synes jeg nå at han kan betale
Dunder Skrevet 18. april 2009 #13 Skrevet 18. april 2009 Hvorofr kan du ikke bare ligge på hotelrommet? Er du redd han kommer tilbake i løpet av natta? Hvis han ikke har dratt enda får du bare si at du ikke føler deg helt bra, og at du nesten får være igjen på hotellet. Så kan du dra tidlig i morgen.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #14 Skrevet 18. april 2009 Dersom du forklarer situasjonen for de ansatte i resepsjonen vil jeg tro de vil la deg få et rom på regning, selv om det ikke er vanlig praksis. Men om du har samme bank som noen av dine nærmeste kan vel kanskje noen overføre penger til deg. Er på konto med en gang når det er samme bank og blir overført per nettbank.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #15 Skrevet 18. april 2009 ja han er ute med "kompisen" nå, de skulle dra i 3 tiden.. til HYTTA*?? så sent liksom ??? jeg skal dra med tog i morgen klokken 3, så er redd for han kommer opp på rommet igjen ja..mest sannsynligvis for å hente ting osv..
Dunder Skrevet 18. april 2009 #16 Skrevet 18. april 2009 Ja, tror du han er farlig da? Hvis du sier at du er syk, så kan du jo bare late som om du sover, eventuelt mumle noe om at du har kastet opp e.l. Hvis du synes han virker farlig, så ville jeg enten bedt om et annet rom (forklar i resepsjonen at du kom sammen med en person, men at du ikke ønsker å dele rom med vedkommende likevel, du vil ha et eget rom, og om det er mulig å få en faktura. Du trenger ikke gå i detalj, sikkert ikke første gang det skjer).. Kjenner du ingen som kan hente deg da?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #17 Skrevet 18. april 2009 jeg fikset meg nytt hotellrom , tror dere jeg er trygg nå? :/
Gjest Skrevet 18. april 2009 #18 Skrevet 18. april 2009 Du er nok det :-) Lås døra og sov godt! Du skal se det hele virker mindre dramatisk når det ikke lengre er svarte natta.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #19 Skrevet 18. april 2009 Takk, og skjønner jeg kan virke litt paranoid, men jeg vet det er noe muffens her:( Men skal prøve sove nå.. huff skjelver enda og sjekker utenfor døra hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #20 Skrevet 18. april 2009 Ja, for han klarer ikke komme seg inn der. Spesielt om du sier fra på resepsjonen at du ikke, under NOEN OMSTENDIGHETER vil at denne mannen skal vite du er der!!!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #21 Skrevet 18. april 2009 Har du ikke nummeret til kona hans, da? Du kan jo ringe henne, og be henne sjekke hvor mannen er...Ikke si han er utro, bare ring henne, og se om hun vet hvor mannen hennes er.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #22 Skrevet 18. april 2009 jeg ga beskjed om at de ikke måtte si noe om han spurte, de sa at de aldri gjør det har taushetsplikt.. men tenker meg det er lett å lure seg til informasjon?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #23 Skrevet 18. april 2009 Du må nesten si fra til familie eller venner hvor du er, for du kan ikke ta sjansen på at noe skjer med deg i morgen, hvis han får panikk eller noe.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #24 Skrevet 18. april 2009 de vet og jeg har fortalt min søster om situasjonen og mine venner osv..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #25 Skrevet 18. april 2009 hvordan vet jeg om hotelldøra er låst???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå