Gå til innhold

Kan dere ikke alle sammen gi Regine penger? Allle monner drar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regine har kreft og det er ikke lenger noe norske leger kan gjøre.

Du kan lese alt om Regine på hennes blogg:

http://sinober.blogg.no

I utlandet gir de ikke opp på det stadiet Regine nå befinner seg.

Ved å belyse saken håper jeg at vi sammen kan prøve å finne hjelp til Regine.

This is a group in support of Regine Stokke from Kristiansund.

She has cancer and norwegian doctors can do nothing more for her.

You can read everything about Regine on her blog:

http://sinober.blogg.no

Doctors abroad do not give up cancer patients in Regine’s stadium of the disease. By drawing attention to her case, my hope is that we can find help for Regine.

VIL DU GI ET BIDRAG?

REGINES STØTTEKONTO: 3930.01.61107

Nederst på siden ligger det bilde av bekreftelse fra banken på kontoen.

Ingen av innbetalingene offentliggjøres.

Money donation from another contry?:

Account: NO1839300161107

Swift/bic: SPTRNO22

Bank: Sparenbank 1 Nordvest

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi som skal kjempe for Regine Stokke!

Heter gruppen på Facebook.

Skrevet

Et lite bidrag på 250 kroner blir sendt på mandag.

MM

Skrevet

Jeg skal sende mitt når jeg får penger. Blir ikke mye, men som sagt, alle monner drar.

HI

Skrevet

bidrag er sendt :)

Skrevet

Og til dere som kan donere blod, doner blod!

Hilsen ei med ei lita kreftsyk tulle i slekta

ps. skal sende et lite bidra til uka :-)

Skrevet

Har meldt meg som blodgiver, og skal spørre om hvordan det er med benmargsdonor.. For det er jeg ikke helt inni :)

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det. Hva skjer med pengene dersom hun dør før hun får brukt dem?

Skrevet

Tror ikke hun trenger dine penger eller omtanke.

Skrevet

Et lite bidrag er sendt.

Skrevet

Kanskje du skal bruke hodet istedet for følelser til å tenke med?

Jeg har masse sympati med denne unge jenta og familien hennes. Jeg har tidligere brent meg på denne formen for donasjon, hvor svindlere stakk av med resten av midlene da personen som var syk døde. Det gikk ikke videre til kreftforskning el. Derfor stoler jeg ikke et sekund på denne formen for spontane innsamlingsaksjoner såfremt de ikke opprettes som en stiftelse med klare regler og en god styring. Det har ingenting med manglende empati å gjøre. Evner du å forstå det?

Gjest Tale30
Skrevet

Det kan vel være at pengene forsvinner i feil hender dersom hun skulle komme til å dø før pengene kommer til sitt rette formål. Men har det egentlig noe å si da? Man kan jo gjøre et forsøk, og hvis man gir 100 kroner +/- så kan man vel leve med at de forsvinner til feil person dersom det mot formodning skulle skje.

Det jeg kan tenke meg ville ha skjedd er at familien hennes hadde donert pengene til kreftforskning eller et annet formål som Regine hadde fastsatt.

Skrevet

I Regines tilfelle går pengene som blir igjen i tilfelle hun dør, til forskning på hennes diagnose. Det er ikke bare Regine som har denne sykdnommen, og det kommer til å bli flere som får denne sykdommen i fremtiden.

Regine vil til USA for å prøve å bli frisk. Og den sjansen må vi hjelpe denne 17 åringen med! Hun vil da ikke dø før 18 årsdagen sin!!

Hjertet mitt gråter for henne.

Håper hun blir bra. Det har skjedd mirakler før, og folk har fått hjelp i USA før, fordi Norge stoppet behandlingen.

Skrevet

Klippet og limt fra gruppen;

Når det kommer til kronerullingen vil jeg bare si at de vil gå til en god sak uansett hva som måtte hende. Finner vi et sykehus som er villig til å prøve en ny transplantasjon vil pengene gå til å betale for dette. Kommer det inn så mye penger at de dekker Regines behandling og det enda er penger igjen, eller om det verst tenkelige skulle skje og hun ikke trenger pengene , vil dette doneres til forskning på myelodysplastisk syndrom (MDS) som er Regines diagnose. Og bedre forhold på sykehus for kreftsyke unge og voksne.

Skrevet

Jada, det sa den forrige innsamlingsaksjonen jeg deltok i. Jeg er skeptisk til alt sånt som ikke er styrt på en så ordentlig måte at man kan sjekke det.

Jeg sier ikke at de som driver denne aksjonen er svindlere, jeg bare påpeker hvor lett det er å svindle folk på denne måten.

Skrevet

Denne saken er så bredt dekket i media de siste dagene, at du kan trygt gi!

Skrevet

Uansett om du ikke har tenkt å gi et rødt øre, anonyme ikkegiver, så anbefaler jeg iallefall å lese bloggen til 17 åringen.

Hun er en inspirasjon!

Skrevet

Hva gir dere? Jeg tenkte gi 200 kroner.

Skrevet

De har bekreftelse fra banken da, på at pengene går enten til Regine, eller til kreftsaken, om det verste skulle skje...

Skrevet

Dytter. Jeg gir 200 kroner, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme

Skrevet

Siste oppdaterte saldo: 20.04.09 KL 09:00 Kroner 47 675,98 iflg FB gruppa.

Dette er for dårlig synes jeg. Trenger flere givere!!Takk til alle som har gitt.

Skrevet

Hva er gebyret for å betale? I banken altså? Nettbank kontra å dra til banken?

Skrevet

Er det gebyr for overføring i nettbank?

Skrevet

Sikker på at ikke dette er en form for svindel?

Uansett er det andre organisasjoner som kan gjøre mye mer med 1000,- kr fra meg enn dette. Det er foresten ikke rart mange utenlandske leger ikke gir opp før pasienten er død og vell så det. Så lenge de får betalt er det viktig å holde motet (og pengeboken) åpen. Det er slikt de lever av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...