Jotun Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Vårt femte forsøk blir i helga eller mandag, hvis eggløsningstesten vil bli positiv ) Etterpå blir det å vente de to lange ukene ) Noen flere som skal vente to uker nesten samtidig med oss?
Ugla er mamma! Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Om EL er tilbake i sitt vante gjenge så skal jeg ned neste helg, enten på lørdag eller søndag tror jeg. Krysser ihvertfall fingrene for det
Jotun Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Da krysser jeg fingrer og alt annet for at EL er tilbake! Masse lykke til! Jeg sitter og venter på EL nå. Testen var ikke positiv i dag tidlig, så får vi se i kveld.. Men tror ikke den blir positiv før søndag..
maulaiz Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Skal teste i uke 18. Var på Nordica i går, så nå blir det to nervepirrende og spennende uker før jeg kan teste=)
Jotun Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2009 Positiv EL-test i går kveld, og i dag er vi i Danmark ) Ble inseminert i ettermiddag/kveld. Nå ligger vi og sløver på hotellsenga - deilig å slappe godt av! Skal ha hele dagen i morgen med å kikke på byen og sikkert en tur på IKEA =) Så er det hjem igjen med båten i morgen kveld. Nå venter to laange uker med venting.
Single33 Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Å så spennende!! Kjekt og se dere har hatt en fin tur da....kommer etter veldig plutselig:P Lykke til med ruginga da...håper dette går vegen.... *krysse fingre og tær* Tuddeliduh:)
maulaiz Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Denne ventetiden går jammen sakte;) Jeg har IKM 1. Mai Prøver å fylle dagene med jobb og sosiale aktiviteter, har også en hovedoppgave jeg skal levere om noen uker, men klarer ikke helt å fokusere på den! Vi går i hvertfall spennende uker i møte:) Lykke til alle rugere, og snart rugere!
Jotun Skrevet 24. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2009 Ja, vi hadde en kjempefin tur. Det var også siste turen på kanskje 6 mnd eller mer, så vi går rundt og håper.. Jeg lurer på, hvordan er sekretet deres, dere som har blitt inseminert, og venter på IKM? Noen som vet hvordan det er hvis man er gravid, sånn helt i begynnelsen? Synes det kommer så mye ut av meg om dagen ( 4 dager siden ins ), sorry detaljene! ) Hehe! Masse lykke til, til alle! Du må kose deg på tur i morgen, Single33!
Ugla er mamma! Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 Da er jeg tilbake i Norge, nå er det bare å vente til IKM 9 mai. Hadde en flott dag i Køben idag da...Strålende sol!
Jotun Skrevet 26. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2009 Hørtes veldig koselig ut Ugla, du må ha masse lykke til!
Ugla er mamma! Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Takk for det..håper dere går opp løypa med positive tester!
maulaiz Skrevet 27. april 2009 #12 Skrevet 27. april 2009 Tror nok det blir ny tur på meg i mai=/ det kjennes veldig ut som mensen er på vei, murring i korsryggen de siste dagene. Har IKM 1 mai.
Ugla er mamma! Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 Vi får fortsette å krysse fingrene. Ble gravid sist ..og kjente utrolig mye rart i kroppen...også før IKM,
maulaiz Skrevet 27. april 2009 #14 Skrevet 27. april 2009 Jada, vi får holde motet oppe til evnt. TR kommer. Får satse på at det er kroppen min som bare tuller med meg=)
Jotun Skrevet 29. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2009 Hvordan går det med dere nå? Jeg venter og venter.. går fortsatt seint! ) Vet ikke helt når jeg skal ha IKM heller, denne gangen.. Hmm..
maulaiz Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Da var ventetiden over for denne gang=/ TR kom i kveld, så nå er det bare å vente og prøve igjen så fort det lar seg gjøre... Krysser fingrene for resten av jentene her=)
Ugla er mamma! Skrevet 30. april 2009 #17 Skrevet 30. april 2009 Så utrolig kjedelig at det ikke gikk denne gangen. Håper du får ro til å kose deg litt frem til neste el. Akkurat nå er jeg ganske negativ til dette forsøket desverre. Sist hadde jeg symptomer allerede dag 5, og når de ikke dukket opp igår (dag 5) ble jeg overbevist om at jeg nok ikke er gravid. Jeg vet, jeg vet... hehe..det er alt for tidlig å miste motet... Men fy f.. så vanskelig det er. Nå skal vi på en langhelg til Køben (av alle ting, men denne gangen betaler vi ikke selv..) Håper jeg klarer få tankene over på noe annet, også håper jeg så sykt på den brennende vonde følelsen jeg hadde i puppene sist. Vi snakkes over helga jenter!!
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #18 Skrevet 2. mai 2009 Tihihiiii! Hva tror dere om skyggestrek? Vi må ut og kjøpe flere tester i dag! Tror IKM er ca mandag, kanskje? Må nødt å teste i hver dag fremover.. blir jo helt gal i hodet her. Prøver å ikke være for positiv, men det er neimen ikke lett! Nå blir det tacorester!! )))) Kjedelig å høre om mensen og negative tanker, m og ugla. Dere må holde motet oppe! Masse lykke til frem mot IKM ugla, og masse lykke til på neste forsøk, m! Tihihihiii!
Single33 Skrevet 2. mai 2009 #19 Skrevet 2. mai 2009 Weee:P Skygger er vi også glad i!! Skyndt deg ut og løp og kjøp-ferdig alt kanskje?Tihi.... Positiv skal du være-helt til det motsatte er satt!!:PHerlige dager-egentlig da..... Går her og tråkker selv og later som om dagene flyr avgårde med masse ting og tang og pusle med-de gjør egentlig ikke det-ikke fort nok!! Krysser hender og føtter her....*s* Tjobing-hold oss up to date:o)
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2009 Jaaa.. Ferdig med test-shopping ) Tror du jeg klarer å vente helt til i morgen med å teste? ... ... .. - se hva som skjer -
Single33 Skrevet 2. mai 2009 #21 Skrevet 2. mai 2009 Til imorra? Tror du er gal jeg frøken:PHihi... DET!!-er lenge til det....*s* Happy skvett- iallefall:o)
Jotun Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 3. mai 2009 Positiv test i dag! Men hva nå?... Hmm.. )
bumpi de bump Skrevet 3. mai 2009 #23 Skrevet 3. mai 2009 Å, så flott, Jotun! Det var godt nytt : ) Gratulerer med positiv test! Nå er det vel bare å nyte at det har klaffet?
Jotun Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #24 Skrevet 3. mai 2009 Ja, kjempedeilig følelse å ha en bekreftelse på at kroppen virker! Er superhappy, men litt avventende.. Føles lenge til det er "trygt", på en måte.. Når tar man kontakt med helsevesen?
Single33 Skrevet 3. mai 2009 #25 Skrevet 3. mai 2009 Weee:P Endelig-så herlig lesning.... Kos deg med en sikkert litt-underlig kveld....*S*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå