Trulte76 Skrevet 18. april 2009 #26 Skrevet 18. april 2009 og ikke bare det, han lager et utrolig show på sena med fairytail Og jeg har trua på han kommer til å vinne hele greia. Et skikkelig sjarmtroll er han Og vil stjele publikum der også. Og jeg synes sangen er kjempefin Blir aldri lei av den sangen jeg. HEIA ALEXANDER
Mittens ♂♂ Skrevet 18. april 2009 #27 Skrevet 18. april 2009 Synes mindre om voksne mennesker som sitter og snakker stygt om en ung gutt. Jeg synes ikke han er rar. I såfall er han rar på en sjarmerende måte. Om dere ikke synes det, så er det selvfølgelig helt greit, men at mødre sitter og snakker nedsettende om en ung gutts personlighet på nettet hvor alle kan lese det, synes jeg bare er trist.. Håper ikke han leser dette og tar det til seg. Om dere mistenker at han er usikker, er det ihvertfall upassende å skrive så mye negativt om han. Tenk om dette var deres barn? Dette er akkurat sånn baksnakking jeg overhørte eller selv ble utsatt for i korridorene på skolen.. Sørgelig at voksne folk ikke er det spor bedre.
du og jeg og vi to Skrevet 18. april 2009 #28 Skrevet 18. april 2009 Jepp, som noen skrev over her - han har vært mobbet hele sitt liv og nå fortsetter vi her i god dib-stil. Kom igjen alle mammaer! Kan vi ikke sørge for at mobbingen bare fortsetter og fortsetter?! Synes egentlig vi burde få dette innlegget slettet.
Sjefsmegga Skrevet 18. april 2009 #29 Skrevet 18. april 2009 Gud forby at ikke alle er som alle andre. Janteloven lenge leve. Gutten er ung, gi ham en sjans. Talen t har han i bøtter og spann i hvertfall, selv jeg som ikke kan fordra sjangeren der kan se det. At det sitter en helt haug burugler her inne å synser og mener det ene og det andre er jo likt seg.
Silker Skrevet 18. april 2009 #30 Skrevet 18. april 2009 Signerer de med litt vett og oppdragelse over meg her!
Gjest Skrevet 18. april 2009 #31 Skrevet 18. april 2009 Jøss. La oss mobbe unge artister som har stått frem som mobbeoffer fra før av. Det er jo riktig så snasen oppførsel av voksne damer som skal være forbilder for sine barn. Det er en helt kruant sak å kritisere sang og stemme, det må artister tåle, men dette her skulle det være fullstendig unødvendig å måtte forholde seg til. Jeg blir mest nysgjerrig på hvor perfekte dere er jeg? Vakre, slanke, veltrente, smarte, talentfulle og godt utdannet alle som en?
blåbæret Skrevet 18. april 2009 #34 Skrevet 18. april 2009 En flott ung mann (som kommer til å komme blant de tre beste i GP)!
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #35 Skrevet 18. april 2009 Han virker mer som en guttunge, og han er jo det:) Det han trenger er en god medierådgiver som kan lære han hva han bør/ikke bør si i media. Det sies at han er ukritisk i intervju situasjonen, en en god rådgiver burde ha stoppet han i utsagn som: " Mister venner fordi de er sjalu" eller alt det snakket om eksen.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #36 Skrevet 18. april 2009 Han er en _kunstner_. Han er original, men ikke rar. Alle kunstnere er spesielle. Fordi de er originale og nettopp spesielle og særegne. Derfor de blir lagt mereke til, og oppdaget! Synes han er sjarmerende, jeg!
Bomchicka Wah Wah Skrevet 18. april 2009 #37 Skrevet 18. april 2009 Signerer ♪♫♫♪syngedamen♪♫♫♪.. Han er full av sjarm, og livlig på scenen. En typisk person du enten elsker eller misliker. Vil ikke bruke ordet hater Han er nok bare veldig usikker og klønete i media. Jeg selv kan lire av meg de utroligste og pinlige ting når jeg blir nervøs eller presset i settinger der jeg ikke føler meg helt hjemme.
blåbæret Skrevet 18. april 2009 #38 Skrevet 18. april 2009 Tone D. Åberget høres ikke alltid like smart ut hun heller.... De er unge og mangler pressetrening, og det er ikke sikkert vi hadde hørt så smarte ut heller med en haug av presse rundt oss?! Liker Alexander kjempe godt og jeg blir glad hver gang jeg hører låta hans!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. april 2009 #39 Skrevet 18. april 2009 Han er ung og uerfaren med sånn stort mediasirkus!! Og det er ikke alltid lett å klare å te seg profesjonelt på det stadiet han kanskje er =)) Han er nærmest profesjonell i sjanger/sang/dans osv, men det er ganske stor forskjell på å være flink til noe slik og å være perfekt i media =)))) Gi gutten tid!!! Og det med flere managere på kort tid... er det sikkert at managerene er ås lette å jobbe med da??? Han er 20 har sterke meninger og vet hva han vil er det noe galt med det også nå da????? Og han trenger ikke være vanskelig å jobbe med bare fordi noen managere vil styre han mer enn han vil selv!!!!! Stakkar, her er DiB på sitt beste, hakker og rakker ned på en kjent sanger fordi han er litt utenom ALLE andre, ung og flink til det han driver med. Samma det vel om ikke alle liker musikken hans...
hund&barn@fullrulle Skrevet 18. april 2009 #40 Skrevet 18. april 2009 Jeg synes han er kjempe søt. Sangen er kjempe fin og han er bare utrolig flink. Gleder meg til mgp i år!!!!!!! At alle skal være perfekte i alt og ett er ganske utenkelig. Han har ikke sin sterkeste side i intervjuer, mens mange her tydeligvis ikke har deres sterke side i å bruke hodet ang hva dere sier.
Mayken Skrevet 19. april 2009 #41 Skrevet 19. april 2009 Synes han er søt og sjarmerende jeg. Og for første gang på lenge har jeg troen på at Norge kan komme til toppen eller i hvertfall langt opp på listene i GP. Liker melodien hans kjempegodt og blir aldri lei den tror jeg, virkelig fengende låt.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. april 2009 #42 Skrevet 19. april 2009 Enig med LilaC*, enn at dere voksne mødre snakker slik om en gutt/ung mann.. Hva har han gjort dere galt da? Mulig han er litt rar eller bare søt, men hvorfor henge han ut her? Ikke helt fan av det jeg nei...
Estrella & ministar Skrevet 19. april 2009 #43 Skrevet 19. april 2009 Skam dere, det er forkastelig at en ung gutt skal bli kritisert på et mamma-forum!!! Jeg synes gutten kjempeskjønn, sjarmerende og superflink, og tror han vinner! :)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 19. april 2009 Forfatter #44 Skrevet 19. april 2009 Oioi, ser at dette innlegget vekket morsinstinktet i mange av dere.. Og innlegget var faktisk ikke ment som mobbing. Men her på skravlesiden blir jo faktisk det meste diskutert; alt fra navlelo, til såre halsvalker til middagstips, så hvorfor ikke Rybak og MPG? Jeg tipper Alexander gir blanke faen i om (noen) småbarnsmødre syntes han er litt pussig, han må sikkert tåle langt værre omtale når han entrer den internasjonale scenen..
Gjest Skrevet 19. april 2009 #45 Skrevet 19. april 2009 Slår ikke feil... igjen og igjen ser vi at originaler blir mobbet og snakket negativt om.. Tragisk at voksne mødre kan sitte å skrive slikt om en ung gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå