Gå til innhold

Er ikke han Alexander Rybak litt.. rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller?

Han har så merkelig mimick, flakkende blikk, og merkelig responser.. Hmm.. noe er galt med denne gutten, merk mine ord.. hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han virker helt teit. Har hatt han i vrangstrupen lenge.

Skrevet

Han er veldig ung og sikkert ikke sånn driterfaren med media, kanskje litt usikker på seg selv...?

Ikke noe "rart" med han utenom det...

Skrevet

Har ingen mening ang han annet enn at han ser litt rar ut.. Men den sangen var jeg dritlei allerede før jeg hørte den,bah..

Skrevet

Jeg må helt ærlig innrømme at låta var litt fengende og han var litt sjarmerende ved først øyekast.. Men det varte i ca 20 minutter, så gikk det veldig over.. Nå er jeg egentlig ganske lei hele gutten, låta og EuroVision..

Jeez... håper ikke han vinner, da blir vi aldri kvitt han..

Skrevet

Jeg har også tenkt usikker på seg selv og sin status.

Har vanskelig for å møte blikk og de gangene jeg har hørt han blitt intervjuet har han alltid avledet spm`ene.

Det gjorde jeg også i slutten av tenårene - da jeg ville ha mitt privatliv i fred!

Ble mange rare svar som jeg skjønner kan bli oppfattet veldig negativt i dag.

Skrevet

Synes han er søt jeg. Ung og usikker kanskje?

Skrevet

Litt sånn nærdaktig ja. Håper han blir mer sikker på seg selv i fremtiden.

Skrevet

håper ikke han leser disse innleggene.. lite sansynlig kanskje, hehe

da blir han isåfall enda verre

Skrevet

hehe ja han er en merkelig kar. syntes ikke noe om han egentlig. teit fyr.

Skrevet

forresten sitter å ser på svisj på tv 3. og den neste sangen som kommer er visst hans fairytale.. har han fått seg musikkvideo altså.? hmm må se på den. er så lei den sangen atte fy.

Skrevet

hehe det er visst ingen musikkvideo til sangen hans. de vister bare fra mgp. uff ja ja blir flau over at han synger for norge jeg.

Skrevet

Han er visst ikke så enkel å jobbe sammen med. Leste på VG-nett for ikke så lenge siden at han hadde hatt 4 managere på 3 år eller noe slikt. Det sto at han var veldig bestemt og vanskelig å samarbeide med..

Veldig spesiell gutt, men flink er han.

Skrevet

oi såpass ja. jo flink er han jo, men han er litt for merkelig for min del altså. glemmer ikke da han var så senkveld for litt siden. jeg ble skikkelig flau over han da altså. og jeg tror thomas og harald tenkte sitt og der de satt.

Skrevet

Voksene mennesker som sier så mye negativt om en ung gutt. Sier vel mer om dere enn om han. Tragsisk. Håper ikke deres barn lærer mobbing fra dere.

Skrevet

Synes han er fantastisk jeg. En ung mann som er helt utrulig flink.Låten kan man kanskje bli lei etterhvert, MEN trur søren meg han har en sjanse og vinne jeg. Han spiller og synger utrulig bra.Er for første gangen på lenge overbevisst om at vi sent rett bidrag. Å snakke nedsettende om ham synes jeg er mer umodent en hva han noengang har svart på et intervju.

Gjest Tale30
Skrevet

Som han har fortalt i flere intervjuer så har han blitt mobbet hele livet, ikke så rart at man kan bli litt usikker da.

Jeg syns han er morsom jeg, og flink å snakke for seg. Dessuten er han vanvittig dyktig som musiker. Man kan enten like eller ikke like hans Grand Prix låt, men fyren er en respektert klassisk musiker. Han er også god til å synge og danse.

Når det gjelder at han er vanskelig å samarbeide med, så er det kanskje fordi han er målbevisst? Litt for målbevisst for musikkindustrien som gjerne skulle ha hatt en ung gutt som de kunne gjøre hva de ville med? Det er vel akurat denne målbevisstheten som gjør at han vil kunne holde på sitt eget uttrykk, og dermed ikke gli inn i mølja med masseproduserte reality sangfugler.

Skrevet

Synnes hann err sjempesøtt;)

Kanskje litt usikker, men hvem ville ikke vært det;)

Skrevet

For vi har ALDRI opplevd kjedelig og/eller irriterende mgp låter før?? Særlig etter at junior utgaven kom...

Tror han er spesiell,- muligens ikke veldig sosial av natur og derfor ikke helt flink til å tolke folks reaksjoner på det han sier..Mangler sosial trening rett og slett..Men det vil nok komme seg,- det MÅ nå når han er så mye i fokus..Har er tross alt så nervøs at han blir syk,- ikke FØR opptredne, men etter....Tror muligens nervene hans kan være LITT mer skjør enn det som er normalt.

Men sangen er fengende, noe nytt og selv om han ikke har super sangstemme,- så igjen, vi har vel hatt mgp vinnere før uten særlig sangstemme :o) jeg håper han vinner jeg, tror det vil være godt for nervene, selvtilliten og han sosiale intelligens..Og som sagt, sangen er veldig bra i forhold til mye jeg har hørt på mgp opp gjennom årene

Skrevet

Signerer 2girls=0)lyst på nr 3=0) jeg! Synes kanskje han virker usikker, men at mødre lager et innlegg på et nettforum for å diskutere om han er rar synes jeg er forkastelig. Teit fyr? Hva om det var deres sønn som ble diskutert slik? Selv om han er blitt en "offentlig person" går det vel an å behandle han med respekt!

Skrevet

Jeg synes ærlig talt at MGP junior vinneren har en myyyyye bedre låt en den Rybakk har.. Synes den er helt grusom, jeg. Ikke har han noe fin stemme heller.

Skrevet

synes han virker som en god gutt jeg da:)

Skrevet

synes han er kjempesøt jeg :) Og har så mange morsme utrykk i ansiktet at jeg blir helt fasinert. Og jenta mi på 7 er forelsket i han hehehe

Skrevet

Dette var vond lesning. Er dere voksne mennesker? Dere er klar over at han sikkert googler seg selv, slik dere selv en eller annen gang har gjort? Dinbaby kommer alltid langt opp på slike lister.

Kjærringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...