Countess Skrevet 18. april 2009 #26 Skrevet 18. april 2009 Ja samfunnet kan gjøre noe,men det er jo tydelig at det e ufattelig vanskeli for dem! Men dette er en forklaring på problemet,ikke en unnskyldning. Å det er overhode ikke mangel på kunnskap som får meg til å si at jeg synes man skal følge regler. Å da tror jeg virkelig ikke heller at det er bare bare for en person å kommer direkte fra et krigsherjet land å omstille seg til våre regler på en-to-tre..da har selvfølgelig støtte apparatet rundt disse menneskene en viktig jobb forran seg! Å hjelpe disse menneskene å leve i dette landet,og å hjelpe dem med eventuelle psykiske problemer! For å være et land som tar imot så mange flyktninger,OG at vi har så mange apparater tilgjengelig synes jeg det burde gjøres mere for å hjelpe de som kommer inn i landet vårt! Kunne brukt ufattelig mye tid på å fortelle hvor jævli urettferdig jeg synes det er for de menneskene som kommer til landet vårt,som har rømt fra alt de kjenner,og blir plassert alene i et ukjent land..uten at noen gidder å gjøre mere enn det de må! Synes det er helt forferdelig,og synes man kunne fått mere støtte til å gjøre oppfølgingen bedre! Men uansett om hvor mye jeg faktisk forstår den delen av saken synes jeg ikke det er rett at vi må beskytte oss fra mennesker som kommer hit for beskyttelse!!!
Oktober_baby Skrevet 19. april 2009 #27 Skrevet 19. april 2009 Det er da vitterlig ulovelig å voldta og rane i krigsherjedeland også! Helt enig at det er en mengde traumatiserte mennesker som kommer til Norge, akkurat derfor de er asylsøkere og flyktninger, men problemet er jo de som får avslag på opphold, som bare forsvinner ett eller annet sted i Norge. Man hevder det er ca 30 000 mennesker her ulovelig, det er jo disse som utgjør det store problemet. De har jo ingen rettigheter og blir kriminelle for å kunne overleve. Så hvorfor ikke voldta noen "horer" i samme slengen, Norge kommer jo ikke til å ta dem! Kan jo ikke sende dem tilbake til et krigsherjet land.. Triste saker..
lindaa87 Skrevet 19. april 2009 #28 Skrevet 19. april 2009 virkelig en bombe....man er jo ikke rasist er jo bare fakta at de er ustabil
misscelia Skrevet 19. april 2009 #29 Skrevet 19. april 2009 send de hjem,,, bruk pengene på våre gamle istedenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå