Gå til innhold

Næ.. Sier du det? Jeg er helt sjokkert..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overrasker meg ikke på noen måte. hva er det som er "nytt" med det? det er jo helt selvsagt

Skrevet

Ja og forstsatt er det vi nordmenn som er rasister!

Så og si alle drap eller overfall som skjer i norge blir begått av ustabile utleninger med store poblemer med å forholde seg til norsk låv!

Det har skjedd ET drap sikkert di siste 30 årene,der en med norsk opprinnelse drepte en med utenlsndsk opprinnelse! Og forstsatt er det di som skriker om rasisme!!!!

Blir mektig provosert! For få mnd siden var det en småbarnsmor som gikk rett utenfor huset sitt en morgen i Bodø,der hun ble knivstukket og drept av en tilfeldig forbipasserende! En mann av utenlandsk opprinnelse med psykiske problemer!!!!

Vet ikke om jeg mistet tråden her nå,men blir ufattelig sint av temaer som dette og må få det ut!

Er vell på sin plass og si at jeg ikke har noe imot at folk kommer og bor i norge,sålenge de ikke har problemer med å følge norske lover og regler!

Men det har jo visst seg tydelig i det siste at det er vell heller di som har noe imot oss,enn omvendt!

Skrevet

BabyLeah!!

Blir faktisk mer sjokkert av å lese alle skrivefeilene dine!! Du som er etnisk norsk.. Blir mektig provosert av at du velger å få barn, når du faen meg ikke kan skrive riktig!!

Skam deg!!

Skrevet

Kødder du? Hva har skrivefeil med noe som helst å gjøre egentlig?

Skrevet

Javell? Å hva i all verden har rettskriving med å få barn å gjøre? Å hvordan i all verden klarer jeg å provosere deg så mye av eventuelle ubetydelige skrivefeil? Jeg må si JEG blir mektig provosert av at du klarer å gå bort fra et så viktig tema,og snu det om til noe så lavmålt som dette! Du har tydeligvis ikke mye å henge deg opp i om dagene du.

Skrevet

Nei, kødder ikke, kjære deg. Er bare så lei av å lese dritslenging av innvandrere til en hver tid.

For nordmenn er jo virkelig feilfrie!!

Skrevet

lavmålt??!!

haha..du er virkelig noe for deg selv du BabyLeah..Hvordan skal du kunne hjelpe barna dine med lekser osv når du faen meg ikke klarer å skrive riktig norsk engang??!! Men klage på innvandere, det kan du!!:)

Stakkars barna dine som har en slik mor som deg..

Skrevet

Trur nok barna mine vil komme godt ut av å ha meg som mor,men takk for omtanken :)

Må vell også få frem IGJENN at jeg ikke klaget på innvandrere i den forstand,men om du har litt vett i hodet kan du vel kansje forstå hvor jeg ville med innlegget mitt?? Jeg må si jeg forstår desverre ikke hvor du vil med dine innlegg..Men det regner jeg med du vil være rask med å fortelle meg! Jeg kan ikke være helt sikker,men regner nok med det har med ditt syn på min kompetanse som mor å gjøre! Bra du klarer å holde deg innenfor tema da,Esra.

Å om du vil gå inn på "stakkars barn",må jeg si jeg vlle heller sendt litt sympati til barna sitter igjenn etter drapet jeg tok opp i mitt innlegg!

Ikke kast bort unødvendig sympati på mine barn,som har det bare bra!

Bedre enn man skulle tro tydeligvis,med tanke på at mamman deres ikke er verdens beste når det kommer til rettskrivning :)

Skrevet

Lurer virkelig på om det nå var drittslenging da??? Eller om jeg bare sa min mening utifra hvordan det faktisk er i dag!!

Har jeg sagt nordmenn er feilfrie?? Nei men dette temaet var vell ikke om det heller var det vell??

Skrevet

Hvor jeg vil med mine innlegg?? påpeke dine manglende kunnskaper om norsk rettskriving. Syntes det er mer gøy å diskutere, enn å slenge drit om innvandrere!!

Skrevet

Har ikke det som tidsfordriv å slenge dritt om innvandrere heller da! Men da dette var temaet blir det vell sånn :)

Hva med at du setter opp et eget tema "Mødre og skriveferdigheter" og ha diskusjonsfest der inne heller.. Da får du jo snakket om det som opptar deg om dagene,istedenfor å kludre ned sidene på viktige temaer,med person anngrep og annet piss :)

Skrevet

Skrivefeilene dine mener jeg er et viktig tema!!

Og jo, du slenger jo dritt om innvandere i hele innlegget ditt, det opptar meg, og i hvertfall når det kommer fra ei som ikke klarer å skrive rett engang..

Det var du som begynte, med pisspreik, når du klarer å påstå at kun ett drap er begått av en med etnisk norsk bakgrunn, resten av innvandrere...hm..

Skrevet

Hehe......Esra er sikkert ei lita sigøynerjente ;-)

Skrevet

Fordi du virker så umoden og smålig ;-)

Skrevet

Jeg sa ikke at nordmenn har begått et drap totalt da! Men det har vært et drap der en norsk mann har drept enn innvandrer!!! Mulig du føler at mine skrivekunnskaper er dårlige..deg om det! Men jeg klare iallefall å lese og har også evnen til å forstå det jeg leser..noe jeg ikke kan si du har muligheten til å skryte av! Du har jo ikke gjort annet enn å missforstå eller kansje overse hva som faktisk blir sagt!

Kansje du må åpne øynene dine,utvide horisonten din litt,og forstå at virkeligheten tydeligvis ikke har tilpasset seg dine meninger :)

Skrevet

utvide horisonten min?? jeg?? hehe..må flire av deg..du er så usakelig at det er helt tragisk. Sier en ting, og så nekter for det...

Kos deg videre i kveld da, og skryt godt av kunnskapene dine til dine barn.flott at du kan lese, til tross for at du ikke kan skrive:)

Ha en flott kveld, nå begynner ungkaren 20 vs 40:) Det kan jeg ikke gå glipp av:)

Skrevet

Esra bør ta seg en lang spasertur (i miniskjørt) opp og ned på grønnland til lørdag skjønner jeg.

Ser du på programmer som "ungkaren" så kan en vel ikke forvente stort av deg som rollemodell for dine barn akkurat.

Her er forøvrig en ny en.

http://www.dagbladet.no/2009/04/16/nyheter/innenriks/knivstikking/5776706/

Nå har forresten leder for antirasistisk senter gått ut og sagt at politiet er med på å skape fordommer økt fremmedfrykt

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=562076

Fordommer er en negativ forhåndsmening. Det er ikke lenger en forhåndsmening etter en har fått presentert tall og statestikk.

Her forventes det altså at politiet ikke skal uttale seg om hvor den gitte kriminaliteten stammer fra, selv om dette er tall, svart på hvitt.

Nå skal vi fores med propaganda for å holde invandrerstrømmen ved like.

Skrevet

Selv regjeringen har problemer med å glatte over, selv etter tydelig forsøk på å massere tallene, dele inn i grupper, trekke fra uregistrerte invandrere osv.

Se statistikken over antall lovbrudd per 1000 innbyggere

.

"alle typer lovbrudd Nordmenn: 15,03 per 10000 innbyggere

Ikke vestlige invandrere 30,04 per 1000 innbyggere"

Og overgår de oss på ethvert punkt nedover listen bortsett fra miljøkriminalitet:

http://www.regjeringen.no/nb/dep/aid/dok/regpubl/stmeld/2003-2004/Stmeld-nr-49-2003-2004-/19/10.html?id=405410

Skrevet

Som gammel antirasist må jeg si det er trist å lese at " alle overfallsvoldtekter de siste tre årene er begått av menn med ikke vestlig bakgrun". Tragisk.....kan ikke forsvares på noen måte.....

Regjeringens måte å håndtere dette på er...hold dere fast...en informasjonskampanje! wow......virkelig godt arbeid må jeg si!

Skrevet

Nei det er ingen unnskyldning for drap og overfall begått av invandrere. MEN det er utrolig mye Norge kunne gjort for å forhindre dette! Mange invandrere tyr til kriminell virksomhet av mangel på kunnskap og hjelp til å fungere i Norge. Å si "jeg synes de som velger å komme til Norge kan oppføre seg som oss" mangler virkelig så mye kunnskap at det er trist!

Hvordan tror dere det ville vært å komme fra et krigsherjet land til Afghanistan(feks) som asylsøker og skulle bygge seg opp et liv fra bunnen av? Tror dere det er gjort på 123? Man trenger selvsagt hjelp til å finne ut hvilke muligheter som finnes i landet. Og hjelp til å lære seg språk, kulturelle koder, ta utdanning, skaffe seg jobb, et sted å bo osv osv...

La oss feks ta han som ble nevnt i et innlegg over her med psykiske problemer som knivstakk en mor. Tror dere han hadde fått den hjelpen han hadde behov for? Hvem vet hva han hadde opplevd? Samfunnet har faktisk et ansvar her!

og til slutt, la meg presisere en gang til at jeg ikke forsvarer invandrere sine kriminelle handlinger, men det finnes faen meg nok av norske idioter som vet hvordan samfunnet vårt fungerer som likevel velger å begå kriminelle handlinger også. Jeg jobbet med asylsøkere og om alle hadde sett og lest de historiene jeg leste til daglig ville innstillingen deres vært ganske så annerledes skal jeg love dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...