Gå til innhold

Hvem tjener mest, du eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg ville tjent mer enn han om jeg hadde jobbet full tid.. Nå jobber jeg bare 50%, er hjemme med liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min tjener ca 100000 mer enn meg når jeg ikke er i permisjon. Nå er det vel 130-140000 mer.

Skrevet

Mannen tjener klart mer enn meg.

Selv om jeg har høyere utdannelse, han har bare videregående (spesialfag da). Han har mer jobb erfaring enn meg.

Når begge jobber fult, jeg i turnus, tjener han likevel mer enn meg. Han hadde vel fått ett par tusen mer enn meg utbetalt i mnd kan jeg tenke meg.. Alt etter hvor mye kvelder jeg hadde hatt i turnusen min. Han har også fleksitid, og bare dagtid, aldri helligdager, kvelder eller helger.

Skrevet

omtrent likt, kanskje jeg litt mer

Skrevet

Han tjener 80 000 mer enn meg. Men siden jeg har 3-årig høyskoleutdanning, og han har 7 år på høyskole og universitet, så er jo det rett og rimelig.

Skrevet

Synes det er trist at det fortsatt er så stort lønnsgap mellom kvinner og menn.

Her i huset jobber begge 100% og jeg tjener ca 50% mer enn mannen min. Vi har begge høyere utdanning, han har startet egen bedrift og i startfasen som nok vil vare en del år, vil nok lønnen hans derfor være lavere enn min.

Skrevet

Han tjener noen titusener mer enn meg i året - dette pga ansiennitet, samt at han har opprykket. Når jeg får det i boks, vil vi ligge likt - eller det vil variere litt ettersom hvilke funksjontillegg mm vi har (er lærere).

Skrevet

Jeg tjener ca. 50.000,- mer i året enn samboeren min...

Skrevet

Samboeren.

Skrevet

Mannen min tjener mye mer enn meg. Jeg jobber 90 % stilling og mannen min fullt, han tjener 900 000 mer enn meg. Vi er høyskoleutdannet begge to, men innen forskjellige yrker.

Gjest MariRari
Skrevet

Jeg tjener minst 250 000 mer enn min mann.

Skrevet

Min mann vil tjene minst dobbelt så mye som meg når jeg er ferdig utdannet.

Skrevet

Min tjener 3 dobbelt så mye som meg, minst. En stor forskjell ja :-)

Skrevet

Mannen tjener mange ganger mer enn meg:-p

Høhø vil ikke oppgi differense.

Jeg har en 50% jobb ved siden av studiet og tjener ikke spes bra. Mannen jobber i det private og tjener bra + bonus.

Skrevet

Sammen har vi vel ca 900.000 og jeg står for knappe 300.000 av dem.

Derimot, hvis jeg hadde hatt samme utdannelse som han i samme type yrke, ville jo jeg tjent tjent det samme. Hadde han vert kokk, som meg, hadde han tjent 300.000 han også.

Kvinnen velger ikke bransje utifra lønn, mannen gjør det (som regel...)

Skrevet

Han tjener mest og vil alltid gjøre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...