Gå til innhold

Noen som har begynt å tenke på navn?


awenka84

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til Lille Krølle

Vi har snakket litt om navn hvis det blir jente, og har begge falt for Marie (med fransk uttalelse - Mari) , men lurer litt på åssen vi skal skrive det for at folk skal skjønne at det er Mariii og ikke Maaari... Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mor til Lille Krølle:

 

Jeg skjønner problemet deres, der får dere en utfordring. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om a det er en liten Mille der inne.. vi er ikke enige, mannen min tenker litt på oppkalling.. men jeg synes ikke vi har så mye bra å velge mellom der.. også er jeg så symmetrisk av meg at da tenker jeg at vi vil oppkalle nr 2 også, og det blir veeeldig vanskelig!

 

Vi har snakket om Sebastian når det kommer til gutt, ellers synes jeg Jonatan er fint! Anton er fantastisk, men det er allerede i nær familie:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på Nora Tomine hvis det blir jente, og Jonathan hvis det blir gutt. Men barnefaren er litt skeptisk til Jonathan da. Han vil aller helst at den skal hete Harald eller noe i den duren. Men jeg føler ikke barnet er noen Harald :-P Så tar nok litt tid før vi kommer frem til et eventuelt guttenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker egentlig ikke å tenke seriøst på navn før vi har vært på ul å sett at alt er ok, og fått vite kjønn.. syns det er så vanskelig med navn, og da slipper jeg å finne to navn.. og så vil jeg ikke bestemme meg 100 prosent før jeg har født.. et navn kan passe godt når den lille i magen, og så blir det helt feil når en ser den nye.. :) men får se... ombestemmer meg dag for dag... de navnene jeg syns er fine, er så populære.. ikke gøy hvis mange på skolen heter det samme... for se... Og ja, det vanskeligste blir å bli enige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt mye på navn. Har to barn fra før med navna Madelen og Marcus. Så har veldig lyst på noe på M. Jentenavn så har jeg tenkt Mie(a) Christina Oppkalt etter både søster og mormor, eller Mille Christina. Guttenavn er litt vanskligere, men Mio Alexsander eller Matheo,kanskje.... Men har jo god tid til og tenke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...