Gå til innhold

Noen som har begynt å tenke på navn?


awenka84

Anbefalte innlegg

Er kanskje litt tidlig ute. Men hva synes dere om Christoffer og Lenette?

 

Synes det er vanskelig å finne navn, og særlig når en skal bli enige med mannen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker nok mer på navn enn mannen min gjør. Den største utfordringen er å bli enige. Men med så mange fine navn å velge, blir vi nok enige. Christoffer liker jeg, men Lenette har jeg aldri hørt før, så det vet jeg ikke helt hva jeg syns om. Det var veldig spesiellt. Jeg liker enkle navn, som ikke er så kompliserte. Og som er lett å skrive uten at det kan skrives feil. Lykke til med den spennende jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Sånn er det i vårt forhold også:)

Vi er vel enige om Christoffer hvis det blir gutt. Men han synes Lenette er helt forferdelig. Blir vel kanskje Anne hvis det blir jente. Men det må vel sies at det er litt kjekt med et navn som ikke alle andre har og. Min mann er enig med det- jo enklere jo bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes enkle navn som ikke alle andre har også kanskje? Jeg liker veldig godt Tiril og Vetle, men ikke min mann....:-) Jeg er helt sikker på at vi finner et fint navn som vi begge liker. Vi skal vite kjønnet, og da blir det mindre navn å diskutere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt ferdig med det, gutt: Dennis og jente: Linnea <3 veldig fornøyd med navnene=D og vi er begge enige! helt fantastisk. Jeg ble spådd av to forskjellige mennesker i går og begge kom fram til gutt så da kommer Dennis=D venter til ul 12.juni før vi kjøper blått da=P men er ganske sikker på at det stemmer for jeg har en liten mage følese som sier at det er en gutt der-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det har du rett i:) Vi vil og vite kjønnet så det er kanskje lettere å diskutere seg frem til noe da når vi vet hva det blir:) Likte Tiril. Men Vetle er jeg nok enig med din mann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linnea var nesten like fint som Lenette:) Det likte jeg.

 

Ja kanskje greit å vente til det før dere kjøper blått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har jo tenkt litt da.. :))

Jente: Luna, Lilly, Jenny, Embla, Sara, Aurora, Anna, Linnea, Malin

Gutt(mye vanskligere!!!!): Markus, Lukas, Jonatan

 

Men har en vanskelig mann på dette feltet dessverre...hehe.. Han er så tradisjonell. Aller helst vil jeg ha Luna om det blir jente. Men det må jeg nok bare se langt etter dessverre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det vel i grunnen bare jeg som har begynt å tenke på navn.. Det eneste vi er enig om så langt er at det skal være et relativt enkelt navn og et som også funker på engelsk ... ( Ikke kult i arb. situasjon å hete Odd eller Randi e.l....)

Jeg er veldig for oppatkallinger jeg da... Men desverre få navn i familien som er aktuelle...

Navnene jeg har tenkt litt på er Anna, Johanna og Johannes... Men hvet at flere av disse er uaktuelle fra min manns synspunkt... Men man har ennå mange mnd å tenke seg om!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tenkt lenge vi, men det endrer seg.

Jentenavn top 5: Linnea, Elise, Emilie, Malin og Julie. Bare synd at de fleste ligger på navnetoppen..

Gutt: Theo(dor), Emil, hmmm.. plutselig stod det stille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt: Håkon (drar videre på slekta)

Jente: Mathea

Har alltid hatt lyst til Linnea, men det er så veldig mange rundt meg som heter det nå, så da ønsket jeg ikke det lenger.. Men det er nyyyyydelig navn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christoffer er kjempe fint det heter sønnen min :-)

 

men denne gang har jeg bestemmt meg for Sarah Emilie eller Elias. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mange spennendes navn ja :)

vi har et navn vi liker og det er Tonje. selvsagt liker vi jo flere navn, men ikke som vi er enige om. guttenavn er verst synes jeg....

men vi får se hvilke navn som dukker opp. er jo en stund til enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange fine navn dere har tenkt på... har ikke tenkt sååååå mye på det enda vi da, men er enige om at vi vil ha et norsk og gresk navn. Svigerfar er fra Rhodos og han blir nok veldig stolt om vi fører det greske videre. synes det få er veldig vanskelig med norske guttenavn da, er ikke så mange fine, hvertfall som er litt sjeldne. de fine er som regel veldig vanlige :-( er litt for å kalle opp også, så dette blir en skikkelig kabal. 27.mai håper vi på å halvere kablen =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke snakket noe særlig om det, men jeg har jo tenkt litt og har mine favoritter:)

Gutt: Edvin, Olve (har en Olve i familien)

Jente: Eira, Erika, Annika, Johanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og smboeren min har vel egentlig ferdig diskutert navn allerede. Hvis det blir jente blir det nok Jade Angelica og hvis det blir gutt blir det Marcus Andrè. MEn var på ul i uke 4 pga magesmerter og da når jeg var på vei hjem fikk jeg en skikkelig rar følelse, jeg vet ikke helt om det kan kalles et syn for jeg så ingen ting, men jeg fikk følelsen av at det blir ei jente og at hun kommer til å hete Emilie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavnet har vært klart siden vi fikk første gutten og det er Tuva Hermine;) Guttenavn er det værre med..jeg har lyst på Milo, men ikke sambo..så får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er faktisk ganske enige om navn! Vi har lyst å bruke navn fra slekta vi da.

Guttenavn: Odin, Fredrik

Jentenavn: Johanna, Eline

 

Spennende dette med navn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...