Gå til innhold

finnes det andre voksne som fortsatt sutter på fingrene...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok en uvane, tommelen er der alltid..man kan liksom ikke kappe av tommelen heller da bare for å slutte heller da. Er beroligende og skaper trygghet, den er der alltid...gjør det som regel når jeg er trøtt eller koser med katten min...

Du som lurte på hva jeg gjorde på sykehuset når jeg hadde født og slikt...så husker jeg nok ikke, tror ikke jge bryr meg så særlig om folk får vite det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset var det ingen innom meg om natten, selv med keisersnitt. Nei, det er absolutt ingen som vet om min last. Det er litt rart at mannen min ikke har sett eller skjønt det. Kanskje han har det uten å ha sagt det til meg. Det blir litt refleks å dra den ut når jeg hører en lyd.

Skrevet

mannen min sover alltid med tunga hengene ut av munnen. Ikke helt det sammen, men jeg blir gal av det. Den henger langt ut når han sover, med halvåpen munn. Ekkelt.

Skrevet

sutta på tommelen til jeg var rundt 8-9 år. fikk da beskjed fra tannlegen at jeg ikke var langt unna å måtte ta en kjeveoperasjon fordi når jeg totta så sugde jeg så hardt at jeg dro kjeven fremover. var da veldig overbitt. så jeg skjønner ikke helt hvordan dere som har tottet i 20 år ser ut.....?? ikke noe negativt, husker hvor godt det var. hehe..

Skrevet

Helt normalt bitt.

Skrevet

Det spørs hvor hardt man suger. Jeg har en sønn som sugde tott i 7 år..Han ser helt fin ut. Men vet om barn som sugde kortere, som ikke ser så bra ut.

Skrevet

Jeg har overbitt ja, men ikke stygt enda...men om 20 år til...tror nok jeg må ha regulering en gang til..

Skrevet

Ikke noen bittforandringer hos meg. Faktisk er jeg litt underbitt.

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Trodde ikke det var så mange som fortsatt tottet, men er kjempe glad jeg ikke er aleine ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...