Gå til innhold

finnes det andre voksne som fortsatt sutter på fingrene...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller evt bruker kosebamse eller annet? Jeg har aldri sluttet med dette, og det er selvsagt flaut og unaturlig. Noen fler som har det som meg? Og hva syntes resten av dere om problemet?

Dette er grunnen til at mine barn bruker sutt... Sutten kan jeg ta fra dem når det er på tide å slutte!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suttet på tommelen til jeg var 23. Kunne også sutte på tommelen når jeg så film, eller koste meg i armene til min kjære. Helt merkelig, og selvfølgelig ikke noe andre visste om.

Barnet har aldri brukt tommel eller smokk.

Skrevet

Hvordan klarte du å slutte da du var 23?? Jeg er 24 nå... =)

Skrevet

Ja, ja vi er forskjellige. Jeg bruker bleie om natten. Har aldri klart å slutte å tisse meg ut om natten. Mannen min bare ler, men er glad i meg likevel.

Skrevet

Oi, sluttet når jeg var 5-6. Trodde jeg var sein ;-)

Skrevet

Å tisse på seg er vel litt mere ufrivillig da... Jeg kan jo på en måte velge å slutte, selv om jeg ikke klarer det :/

HI

Skrevet

Da er vi to stykker, i alle fall.

Skrevet

Bestemte meg for at nok var nok. Sov på hendene, hadde hendene under puta. Til og med noen netter der jeg hadde hansker på.

Gikk utrolig greit. Og nå er det så deilig å kunne legge seg uten å være flau over at jeg sutter på tommelen.

Skrevet

Hvis du fremdelws tisser ut deg på natta, må du snakke med legen. Det er medisiner og operasjonsmuligheter.

Skrevet

Sutter du fortsatt anonym 17.34??

HI

Skrevet

Jeg sutter fortsatt på tommelne...er 30...Samboeren min bare rister på huet av meg...det verste er at jeg har suttet siden jeg var 3-4 år, i ungdomstiden hadde jeg regulering i 5 år fordi tennene mine var utstående...merker nå at de har forflutta seg fremover igjen...Klarer ikke å slutte, men ser ikke på det som et kjempeproblem egentlig...Tommelne jeg sutter på ser litt annerledes ut den den jge ikke sutter på, den er liksom flatere og bredere...

Skrevet

Wow, så tøff du er som står fram med nick =) Godt å høre jeg ikke er aleine. Jeg sutter på to av de mellomste fingrene, og de ser ikke like ut som de andre nei, hehe! Jeg bruker i tillegg ei fille som "kos" og har alltid vært avhengig! Har aldri hatt regulering, men merker tennene er litt skjeve nå! Åssen har du gjort det når du er på sykehuset etter å ha født. Er så redd pleierne skal komme inn om natta å se at jeg ligger der å sutter, hehe!

Skrevet

Vet du.. jeg totter ennå, både på dagtid (i bil) og i søvne.. Ikke engang mannen min vet om det, men jeg var også hysterisk da gutten min begynte å sutte på fingerne, prøvde å tvinge i han smukk, men uten hell. Jeg trodde jeg var den eneste i hele verden. Så godt å lese denne tråden.

Skrevet

Jeg kan også stå frem med nick, jeg er 2058

Skrevet

.............og jeg som trodde jeg var helt alene om å totte..........

Skrevet

hehe, godt å se det er andre. jeg trodde jeg var helt alene i denne verden. er 23 år. sutter fortsatt. men på den fingeren på sia tommelen. er så flaut.

Skrevet

Du som bruker kosefille og sutter på to fingre, ÆSJ så kvalmt!! Herregud, snakk om selvbeherskelse!

Skrevet

Må få spörre, hvorfor gjör dere det? Er det koselig og deilig eller er det bare en dårlig vane? Har aldri tenk at det voksent menneske fortsatt sutter på tommelern, så jeg ble litt sjokket over disse innleggene! Når det er sagt, dere gjör jo ingen noe vondt! Hvis dere ikke vil slutte, hvorfor gjöre det??

Skrevet

Jeg regner i allefall med at tottere ikke røyker og det er da ganske så uskyldig å totte. Jeg totter ikke, men jeg røyker.

Skrevet

jeg har prøvd å slutte mange ganger. men det går ikke. er en forbanna uvane.

Skrevet

Det er avslappende. Gir en deiligfølelse av ro. Er egentlig ikke en stressa person sånn ellers heller, har en god og trygg familie og en normal oppvekst. Husker den dagen jeg offisielt sluttet, da var jeg 4, etter det gikk jeg under jorden. Sikkert mange som har fersket meg, men ingen har sagt noe.

Skrevet

Hvorfor er jeg som har kosefille og bruker to fingre eklere enn de andre her??? Jeg totter enda fordi det er beroligende, koselig og "godt"! Fantastisk å se at jeg ikke er alene!

Skrevet

Jeg melder meg med dette inn i gjengen. Jeg er 34 år og har tottet fra den dagen jeg ble født. Jeg er gift for 2.gang og den første mannen min viste om det. Da tottet jeg åpent. Men min mann nr. 2 vet ikke om det, tror jeg, men jeg gjør det hver natt og når jeg er alene. Jeg røyker heller ikke, og har aldri hatt behov for det.

Skrevet

Fy fader, nå falt 25 år med skam (jeg er 29), av skulderne mine. Tenk, jeg er ikke alene om å sutte på fingern min innimellom. Takk skal du ha, HI. Tusen takk. Trodde virkelig det bare var meg i hele den store verden som aldri sluttet.

Skrevet

Hva synes mennene deres om denne uvanen? Bryr de seg ikke om det? Tror jeg hadde blitt litt sjpokkert om mannen min hadde hentet filla si og satt seg godt til rette med med totten i munnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...