Gå til innhold

Til dere som ser ned på alenemødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du NN 11:43:

Hva da med alle de som blir forlatt av barnefar i svangerskapet eller rett etter, der barnefar var ivrig med på å få barn?;) Å lage det var visst gøy, men ikke resten..... De finnes det dessverre ganske mange av.

Og det med å tåle: hva er det en skal tåle så mye mer av når en er alene, enn når en er to? Og hvorfor? Straff? Eller rettferdig pga stønader?

Har en da mistet rettigheten til å bli sliten eller lei seg? Hvorfor det?

Og for barnefar sin del: det er barnet han skal stille opp for, ikke barnets mor. Mor klager egentlig på barnets vegne. Det er sårt når barnets far ikke vil ha sitt eget kjøtt og blod. Det er sårt på barnets vegne.

Hilsen alenemor, med en barnefar som "virkelig ønsket" barn, men det var visst for det meste lagingen av det han likte......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært alenemor i fire år, og ser så absolutt ikke ned på alenemødre. Har forresten ikke for vane å se ned på noen..

Skrevet

hvis du leser innlegget mitt, så er det eneste jeg irriterer meg over er de som har visst fra begynnelsen av at far ikke ville stille opp...

Gjest Tale30
Skrevet

Da ser jeg det slik at de spiller en rolle i hverdagen og spiller ut sitt egentlige jeg her inne. Kan ikke se at en hyggelig oppegående person skal ha noe behov for å hetse andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...