Gjest Skrevet 11. april 2009 #26 Skrevet 11. april 2009 Nei, men de blir proppet full av kjemikalier...
PopUp Skrevet 11. april 2009 #27 Skrevet 11. april 2009 Ville brukt den med fysisk filter hver gang...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #28 Skrevet 11. april 2009 Det har nok ikke så mye med om huden blir solbrendt eller ikke, men at barn under 6 månder ikke ferdig utviklet hudlag, de ha bare halvparten så tynn hud som oss, å solstrålene skader da lærhuden (selv om de ikke blir rød og solbrende). Noe som sikkert fører til feil ved utviklingen av huden å cellene.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #29 Skrevet 11. april 2009 Men hvorfor er det greit å proppe en treåring full av kjemikalier da?
Gjest Tale30 Skrevet 11. april 2009 #30 Skrevet 11. april 2009 Takk til Alva og alle andre for råd. Jeg gambler ikke med jenta mi sin sikkerhet, så det får bli vogn i morgen og mandag også frem til at jeg får kjøpt dette fysiske griseriet Grunnen til at jeg ikke stolte 100% på ham på apoteket i utgangspunktet var at han tidligere har informert meg om at det ikke finnes noen restriksjoner på bruk av minifom. Men det var det eneste apoteket jeg rakk i dag, så da var jeg vel litt skeptisk til hans kunnskaper i utgangspunktet
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #31 Skrevet 11. april 2009 huden til en treåring er tykkere og mer hardfør enn en på 6 mnd. Tenke sjæl er greit innimellom!!
Gjest Skrevet 11. april 2009 #32 Skrevet 11. april 2009 Større barn tåler mer enn små babyer tross alt :-) Men ville jo ikke gått inn for å bruke for mye produkter med kjemikalier på en 3 åring heller da.
PopUp Skrevet 11. april 2009 #33 Skrevet 11. april 2009 Da skjønner jeg at du var litt skeptisk ;o) Men det med solkremen har han helt rett i (blitt flinkere med tiden han da, hehe)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #34 Skrevet 11. april 2009 Jeg forsto den, men det er jo galt likevel. Alle bør jo bruke dette da. Ihvertfall alle barn. Tenker dere ikke på de eldre barna deres? Uff og uff så fryktelige dere er.
Gjest Tale30 Skrevet 11. april 2009 #35 Skrevet 11. april 2009 Han har nok kommet seg ja, duppet sikkert bare litt av når de kom til kapittelet om påsmøring Igjen må jeg tenke litt på hva de gjorde før med barna som var ute hele sommeren uten noe som helst. Ikke det at jeg sier det var bra, men vi har så mye beskyttelse som vi MÅ ha i dag. Det samme tenker jeg om slike hudkremer som hvert år blir 10% bedre beskyttelse osv. Hvor dårlige var disse kremene egentlig da de begynte å reklamere for dem for flere år siden?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #36 Skrevet 11. april 2009 Sola er sterkere og kreft er mer utbredt nå enn før!
Gjest Tale30 Skrevet 11. april 2009 #38 Skrevet 11. april 2009 Ja, men jeg syns likevel det er komisk med disse produktene som hele tiden blir 10% bedre, hehe - la meg nå kose meg med mine egne vitser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå