Gå til innhold

så mange uerfarne færskisser hær altså....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sinnatagg ;)

 

Er greit at folk får mene det de vil, og du sier selv at man skal tålerere at andre har forskjellige meninger fra en selv. Det gjelder faktisk deg også, og det er litt respektløst av deg at du sier ting som "so what, aksepter det også da". Jeg aksepterer både din og trådstarterns innlegg, men sier min mening uten å komme med "so what"s osv, for det synes jeg er umodent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahaha.......her skjer det såååå mye morsomt.Helt utrolig at man kan kalle noen sinnatagg når man ikke engang kjenner dem.....bare ut ifra hvordan man ordlegger seg.Hadde du kjent meg hadde du neppe sagt det.Hmmmm,og du sier umodent og uttale seg om andre sånn og tro de mener hvordan personen er sier ganske umodent for min del.Jaja,deg om det.Uttaler meg iallefall ikke om hvordan folk er uten å kjenne de jeg, eller hvordan de ordlegger seg,om de skriver riktig norsk el hva det måtte være..når jeg uttaler meg om en person,er det fordi jeg kjenner personen og vet hvordan den personen er....Grunnen til at sier et so what er.....la nå folk bare mene selv,og at man ikke trenger å virke som at hele verden går under bare fordi en el to pers mener at det var noen rare sp her...hvorfor ta seg så nær av det??Bare drit i hva personen mener å kom med all verdens sp.Her skal man visst ikke mene for mye.

Det var nå bare en uskyldig liten kommentar.Jeg har også sagt jeg kan forstå at folk reagerer og det syns jeg faktisk ikke er respektløst,det sier at jeg aksepterer og respekterer.Men jeg trenger jo ikke være enig i alt....jeg mener bare at jeg velger å overse den kommentaren trådstarter kom med for det var det som var et so what...la nå trådstarter få mene det da,uten at rabalderet skal komme...tipper trådstarter ble rimelig forundret over dette,det hadde iallefall jeg blitt.Jeg tenker nå på meg og mitt uansett uten å bry meg om at andre mener om jeg har rare sp el ikke..la nå folk mene det..antagligvis fordi jeg aldri har brydd meg sånn sett.Men flertallet sier sitt og da er vel det rett regner jeg med.

Jeg kan nok være mye rart jeg,men respektløs,sinnatagg og urettferdig er noen av de tingene som folk kjenner meg absolutt ikke sier om meg.Men for all del....du får nå bare mene som du vil med det .:-) :-)

En strålende helg til deg sier jeg med et stor smil om munnen...:-) :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins ingen dumme spm..Bare dumme svar.....har jeg lært.

Og det er vel det det er mest av her inne..Forde mange her inne latterlig gjør sånne som meg kansje som er gravid for første gang og ikke vet alt..Det er jo en helt nye verden du går inn i når du blir gravid..

Det er jo bare å overse..Tenk om alle skulle irritert seg over alle de "dumme" her i verden..Er det rart det er krig eller?? Bare spørr...men det er sikkert ett dumt spm det og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rart egentlig....for det er ingen som har gjort narr av sp og det ingen som har sagt at noe sp her er dumme heller...så hvor alle får det fra forstår jeg ikke...men men.Rart og dumt er to vidt forskjellige ting.

Ja amkari,du skulle bare visst hvor søt,snill,rettferdig,lite umoden og hvor mye jeg respekterer andre og alt det der....jeg er som alle dere andre men bare med en litt annen mening enn dere.Ikke mer ille enn det.:-).Er helt enig i at det er ikke rart det er krig i verden...helt riktig det.Men poenget er at alle ikke er like og jeg har ikke samme mening.Det er det jeg mener,det er bare å overse det også utsagn om at noen få syns noen sp er rare...bare overse det.

Dere er søte alle sammen da..men alle er ikke av samme mening...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at du er ei aller tiders jente nei :)

 

 

Må bare kommentere tittelen på denne debatten, det var i grunnen den jeg reagerte litt på. Er jo ikke så innmari rart at førstegangsfødende er uerfarne, trådstarter ;) Ingen kan vite så veldig mye om noe før man sitter i det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,her var det mange irriterte sjeler! Noen mer enn andre:P

 

Det er vel bare drite i å svare,eller i det hele tatt gå inn på innelegg som virker dumme. Er førstegangs selv,men enkelte har flere spm. enn andre sånn er det jo bare.. Er enig i at noen spm.er dumme,men da ler jeg bare litt for meg selv og går til neste innlegg,er ikke verre!:P

 

Og ja jeg er ganske enig panterjente85 som mener trådstarter skriver for å provosere! Det har hun jo også tydelig klart! Trådstarter har vel egentlig ikke noe på BIM å gjøre hvis hun ikke klarer å lese/overse visse innlegg...

 

Fortsatt God Helg til alle vordene mødre;) Uannsett hvor uerfarne de måtte være:Phehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den er jeg enig i amkari....det er ikke rart førstegangs er uerfarne....sånn er det.Man må jo oppleve det selv for ikke å være uerfaren lenger.Den er jeg virkelig med på.Men sp kan allikevel være rare...jeg syns ikke de er dumme allikevel.For jeg syntes bare at dumme sp og å bli gjort narr av er noe helt annet enn å syns at noe er rart.Men jeg forstår godt hva du mener med det svaret..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også det jeg mente anette 1986,drit i å svare på sånt og la folk få mene hva de vil.

Den tenker jeg på også ang sp jeg syns er litt rare....velger å ikke si dumme da for det er det jo ingen som er...men jeg syns rare er mer greit.

Men selv om jeg også er førstegangs og syntes at noen sp er rare så vi syns jeg vel ikke at jeg er bedreviter og at jeg gjør narr av noen av den grunn...for det syns jeg ikke jeg gjør.Har aldri kaldt noen dumme el noe.Men at trådstarter valgte et dumt utsagn ved å si uerfarne her, den er jeg med på for man får jo liksom ikke vært erfaren når det er første gangen.Men at ting blir kommentert ser ser jeg heller ikke noe galt i....for det gjør jo så mange ang denne tråden.Så hvorfor skal det være anderledes med de som syns noe annet.

 

Sier God helg selv til alle vordende mødre...og håper alle får det fint fremover...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er jeg enig i :) Nå er det kvelden her håper jeg, Lille Bolle har sparket i hele kveld, og mamma er sliten i magen sin nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. icls har faktisk svart på 9 av innleggene her.. Også merker jeg at det er litt "farlig" å kommentere noe etter at hun kom over dette praktfulle innlegget.. Man kan liksom bli "angrepet" på en måte.. :-) Kan du se det artige i hele situasjonen icls? Å sjekke dette innlegget har liksom blitt det første jeg gjør nå når jeg er inne på bim, hehe.. Bedre enn komiserier på tv dette :-D Er litt spent nå.. Tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....så gøy da Hemnes83+lille oisann...-)

Jeg ser også mye artig i denne tråden,da har vi jo noe felles da...det var fint.Oj,"angrepet",ja det må jeg si..hadde vel heller følt meg angrepet om jeg var trådstarter men det er nå så....du har din mening til å mene som du vil akkurat som alle andre inkl meg og trådstarter....

Å, wow....at dette er bedre enn komiserier på TV,det tar jeg til meg med stor takk,det tar jeg virkelig som et komplimang ....hvis det er meg du mener da el o du mener hele tråden....det vet jeg jo ikke.Ler av masse selv jeg,så da har vi jo samme humor da...hihi.

Ha en strålende dag :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...