cherry coke Skrevet 6. april 2009 #26 Skrevet 6. april 2009 Har fordommer mot folk som ikke klarer å gjøre noe uten mannen/kona si...blæh.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #27 Skrevet 6. april 2009 lykke neeeej, om det var det kunne jeg faktisk sett morsomheten av å gå med de. litt sånn kinky-lakk-og-lær-fetish.. det er mer de som folk flyr rundt med over jeans.. grøss...
cherry coke Skrevet 6. april 2009 #28 Skrevet 6. april 2009 Jeg kaller de for Robin Hood støvler....nasty! Iallefall med lav hæl...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #29 Skrevet 6. april 2009 cherry haha ja, robin hood har jo helt makene!
Tøysetipp Skrevet 6. april 2009 #30 Skrevet 6. april 2009 Tror jeg har kommet dit hvor jeg er ganske tolerant. Jeg ser de som har et alkoholproblem, i verste scenario narkotikaproblemer, som nesten "menneskelige". Har svært få fordommer. Tenker at det kan "skje den beste". Mange ganger jeg har hatt lyst til å ty til flaska eller andre sterkere stoffer til å få hverdagen til å gå i hop. Det er så mange ulike forutsetninger. Til hva man klare livet. Så mange ulike utgangspunkter. Kjenner på kroppen selv, at hadde jeg ikke vært sterk og sta, kunne det like gjerne gått rett til helvete med meg. Med en mor som nesten hele livet mitt har hatt kreft. En stefar som plutselig døde av hjerteinnfarkt i stua. Mamma som prøvde å få endene til å møtes.. Og som senere måtte gi tapt for kreften. Føler jeg har kommet dit hvor jeg skjønner at vi har så ulike forutsetninger for å kunne lykkes i livet. Og hvor viktig det er å ta vare på de som faller utenfor. Jeg har da "fordommer" men prøver å svelge de og tenke at alle er vi ikke like. Og at de blir "feil" å skulle dømme de, uten å vite at de har en historie bak seg. Jeg kan være kjapp til å kommentere ulike harrye innslag, men med viten at alle har vi ulike utgangspunkt. Jeg er nok ikke flink nok til det selv. Men, hva betyr noe i livet, uansett? Så lenge de er fornøyde selv. Vet ikke om det ligger forankret i meg, med en mor og stefar som jobbet innenfor barnevern/rus. Og har sett flere innslag av tragedier. Tror jeg er ganske fri for fordommer når det gjelder dette.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 7. april 2009 #31 Skrevet 7. april 2009 Uff, her var det mye dårlige holdninger - alt fra janteloven til rasisme - tenker alle innleggene tilsammen:(
Tøysetipp Skrevet 7. april 2009 #32 Skrevet 7. april 2009 Veldig mange seriøse. Harry kan være litt kult. Tresko og oppklippet olabukse. Way to go, tenker jeg. Harry som f.. men kult at de tør å gå som de selv ønsker. Derimot, pertentelige fruer; jeg får lyst til å klappe de på skuldra å si lighten up. Pirat-støvler (et eller annet) who cares? LER
Tøysetipp Skrevet 7. april 2009 #34 Skrevet 7. april 2009 Nei, men jeg holder de for meg selv og tenker at jeg ikke skal være så smålig og ha fordommer mot hverken fedme, sko eller andre folk. Synes det er kult at noen er litt orginale, og gir litt faen i hva andre måtte synes. Så lenge det ikke tipper mot det vulgære. DET kan jeg si jeg har fordommer mot. Vil helst slippe å se rævhullet til andre. Vet ikke om jeg bare synes synd på dem, eller blir så pinlig berørt, eller rett og slett er for pertentelig når det gjelder sånne ting.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #35 Skrevet 7. april 2009 Jeg spurte egentlig molo Synes du har en kurant holdning til andre mennesker. Dette med fordommer mot det vulgære kan jeg skrive under på. Jeg blir ytterst pinlig berørt av vulgære mennesker.
The Princess Skrevet 7. april 2009 #36 Skrevet 7. april 2009 Jeg har fordommer mot: Meg selv Folk som slenger med leppen Folk med fordommer Utlendinger som gifter seg med en norsk dame og forlanger at hun skal leve etter hans leveregler her i Norge. Paradis Hotel Weeds Gravide som røyker og det som verre er. Folk som røyker inne når de har barn. Folk som bare MÅ fremheve seg selv.
Gidder ikke! Skrevet 7. april 2009 #37 Skrevet 7. april 2009 det var et fint innlegg, tøysetipp:) jeg har masse tullete og teite fordommer jeg også, men det er som regel bare før jeg får tenkt meg om litt... og, (s)tinkerbelle, jeg har bare et par pensko og ca to par joggesko;) og jaggu har ikke mannen snirklet inn sønnens navn innimellom all tatoveringa, høhø... men han klipper seg hos pia da, så _litt_ kul må han vel være? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå