Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg anser medlemmer av Vigrid og tilsvarende organisasjoner for å være usedvanlig lite kloke og lite opplyste mennesker. Jeg ser skikkelig ned på de som røyker i bil med barn. Jeg rynker på nesen av de med platinableika hår og et metertykt lag med brunkrem i fjeset. Jeg antar automatisk at menneker som tyr til vold er psykisk syke i en eller annen grad. Jeg ser ned på mennesker som forteller om hvor mye penger de har. Jeg skammer meg ikke over fordommene mine, men jeg jobber med saken
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 dette minner litt om et møte for anonyme alkoholikere eller noe.. hehe
Gjest Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Hehe.. Jeg har blitt beskyldt for å være perfekt idag, på en negativ måte. Jeg protesterer!
cherry coke Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Har vel omtrent de samme fordommene som deg, men jeg gidder ikke å jobbe med saken...:/
Gjest Siklerotte Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Dette her var jo praktisk talt bare småplukk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 å.. hehe.. jeg har en del ting og føye på listen, men liker bedre illusjonen min om at jeg er perfekt på en negativ måte jeg syns vi skal lunsje sammen en dag igjen snart
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 enig i den siklerotte, hun kunne kommet med noe spenstig som "jeg har fordommer mot foreldre som har barna i barnehage" "mot folk som bor på landet" "mot folk som er feite" osv, så hadde det blitt litt liv her
Gjest Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Det hadde vært veldig koselig Har du søkt skoler enda?
Gjest Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Jeg kom ikke på flere..Jeg lover å presentere de saftigere fordommene når jeg kommer på dem
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 ja jeg har søkt har 1 sosionom diakon 2 sosionom hio 3 velferdsfag hio 4 lærer ser på det som lite sansynlig at jeg ikke får en av de 3 første ønskene innfridd er du på skolen? eller i praksis nå?
Gjest Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 Er i praksis ut semesteret, men fredager er "lesedag"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #13 Skrevet 6. april 2009 så bra, jeg har egentlig skole på fredager, men det skjer jo tilnermet aldri at det faktisk er skole... hehe.. roper ut en dag disse lærerne finner ut at de skal noe annet en og undervise... hehe
Gjest Skrevet 6. april 2009 #16 Skrevet 6. april 2009 Jeg har fordommer mot: -folk som har fett hår og kviser, ser på de som urenslige å dumme. -folk som ikke tenker sikkerhet fremfor komfort. Egoister. (tenker for barna) -utlendinger som snakker dårlig norsk. Om du kommer til norge bør du og SKAL du intregreres ellers er det på hue og ræva ut igjen. (har vært sammen med en utlending så slår ikke alle over ei kam her) - folk som liker å fremsette seg selv. Mangel på sosiale antenner. hmmm, også de aller fleste til Teline har jeg på lista mi.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #17 Skrevet 6. april 2009 jeg har fordommer mot - folk som har tattovert ungene sitt navn på kroppen - barnevognskilt - folk som kun eier to par med pensko og ett par joggesko - folk i pirat-støvletter - haremsbukser - jenter i stringtruser - alle som synes koral-farger og pastell-80-talls-tøy er gøy! japp japp..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #19 Skrevet 6. april 2009 haha jeg har bare 1 par med pensko og ingen joggesko, men jeg har 2 par vintersko, ett til skogen og ett til vanlig vintersbruk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #20 Skrevet 6. april 2009 june sånne høye til over kneet med ganske flat hæl.. eller egentlig er det like støggt med høy hæl også, og nedbrett.. og til deg med utesko og 1 par pen-sko..du er på lista mi! hehehehe.
RødRev Skrevet 6. april 2009 #21 Skrevet 6. april 2009 Jeg har dessverre fordommer mot: - Folk som ikke kan skrive skikkelig - Folk som røyker og triller barnevogn samtidig - Folk som går snobbete kledd - Eiendomsmeglere - Overstylede fjortis-gutter Og da kom jeg ikke på mer. Men det holder vel i massevis..
Shamandalie Skrevet 6. april 2009 #22 Skrevet 6. april 2009 Jeg har fordommer mot: -folk som anser sosialkontoret som evig inntektskilde -folk som syns tørkede roser,porselensdukker å furumøbler er fint -utlendinger som nekter å gå på norsk-kurs før de blir truet med å miste alle stønader -utlendinger som "vil flytte til Norge" men som forlanger egne bhg,skoler,egne lover og regler for ekteskap,omskjæring osv. -folk som blir fratatt unge etter unga av barnevernet,som bare fortsetter å lage nye (den jeg tenker på er oppe i den 6, ungen nå,som også er på tur inn i bv. omsorg) -folk som alltid lukter svette eller uvasket å ikke minst de som sender barna sine i bhg hele uka i samme genser å bukse. (ofte sammenheng) -folk som helt tydelig har biler som er verdt mindre enn bilsteroen,bruker caps å bruker ord som "Yo!" til vanlig -folk som "bare røyker harsj",å som mener det ikke er noe farlig. Mange tunge narkomane som sa det en gang i tiden...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #23 Skrevet 6. april 2009 hihi.. du må ta med meg ut og kjøpe sko
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #24 Skrevet 6. april 2009 gi meg kredittkortet ditt så skal jeg mer enn gjerne hjelpe deg! hehehe..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. april 2009 #25 Skrevet 6. april 2009 (S)TinkerBelle <3: Er det hore-sko du mener? Høye, gjerne i lakk eller annet glinsende stoff? Slike som Julia Roberts har i Pretty Woman?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå