Elsker jenta si<3 Skrevet 5. april 2009 #26 Skrevet 5. april 2009 Synes Jarstein kunne timet babyen til å komme utenom sesongen:P
frk Nilsen Skrevet 5. april 2009 #27 Skrevet 5. april 2009 Nå var det ikke den nyfødte som var årsaken til at det er reservekeeper i dag. Han ble skadet på trening....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #28 Skrevet 5. april 2009 hehe.. noe nedrykkskamp blir det nokk neppe, men alltid godt å få med seg 1poeng selv om de burde fått med seg 3!! utifra kampen burde de faktisk klart 3poeng.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #30 Skrevet 5. april 2009 men til en liten informasjon så avsluttes nok ikke sesongen til våren, men heller sent på høsten.. no må du følge litt me her;)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #31 Skrevet 5. april 2009 Jo da, kan jo være enig med deg i det. Derfor må jeg bare støtte meg på at idrett ikke alltid er rettferdig, og krysse alt jeg har for at RBK scorer på overtid ;o)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #32 Skrevet 5. april 2009 ja vi e hverfall enig i en ting da;) ble nok ikke noe mål på overtid her vettu, siden vi har en keeper som redder når det gjelder..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #33 Skrevet 5. april 2009 Hehe, kos dere med poenget, så skal vi gremmes litt her i Midt - Norge. Heldigvis lenge til serien skal avgjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå