Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Nå er det ikke lenge til det braker løs, og barte pakket skal få smake pryl!!:) Og så leeeeeeeeer jeg rått av lillestrøm og stabæk! hahahahaha..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Ja no braker det snart løst.. Å Brann skal banke RBK!! Ler med deg eg!!=)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 usj..... kjipt at nannskog scoret!! men heldigvis leder aalesund over lsk!!!
frk Nilsen Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 LOL! Blir slukket lenge før det blir bråtebrann det....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Hvem heier vi på? Pestlaget fra Trøndelag eller Koleralaget fra Hordanland;)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Brann har ikke sjanse. Var på Lerkendal jeg da RBK slo Brann 10 - 0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var rimelig konge stemning på Lerkendal da ja, tror ikke det blir så mye i dag, men at Rosenborg vinner .- det er jeg overbevist om.
frk Nilsen Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Jeg var der da jeg og... og når de slo dem 9-0 året før *mimre, mimre*
Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2009 Ja forstår godt at dere må mimre tilbake til den gangen dere virkelig hadde et godt lag!!! siden nå er jo rbk like middelmådig som de andre norske fotball lagene! Mulig de vinner i dag, men så bør man vinne på hjemmebane også da. Men tror ikke du skal være sååå sikker på at det skjer. Dere har jo ikke akkurat overskjørt oss så....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 MÅ mimre du. Er ikke så lenge siden jeg satt på jobb og glodde på David Beckham og gutta på besøk i Trondheim for å si det sånn. Brann har hatt ett blaff og det lever dere lenge på, skjønner det veldig godt jeg altså. Men i kveld blir det nok litt sånn; den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Rosenborg er nok bedre trent enn Brann og vil vinne på det.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 Tuna ut der et øyeblikk og da leder faktisk Rosenborg 1-0. Hmmm, ble bra stille fra Bergen sida i denne tråden ;o)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #14 Skrevet 5. april 2009 det var jo ett dritt mål.. rbk har ikke vært noe særlig bedre enn Brann i kampen..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 MOHA HA HA HA Fotball handler ikke om stilkarakterer ;o)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 nei men det e faktisk en fordel å klare å score sjøl da men!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #17 Skrevet 5. april 2009 he he, nå har ikke jeg sett målet da så jeg skal ikke uttale meg om målet. Men dersom det er slik at Rosenborg ikke scoret selv, så betyr vel det at det er noe i rødt som bør lære seg forskjell på rett og vrangt eller? Er en fordel det og om en skal vinne fotballkamper
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #18 Skrevet 5. april 2009 ja for all del,men no sa eg heller aldri at de gjorde det bra når det ble mål da.. i stede for slik som folk jubler at det var så bra å slikt, hadde de no for all del klart å score måle selv skulle eg sakt det var greit. men helt ærlig fortjente de det apsolutt ikke..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #19 Skrevet 5. april 2009 Nå er det vel dessverre sånn i idrett at det ikke alltid er de som fortjener det som vinner, og jeg skal ikke påstå at RBK har spilt spesielt godt i dag. Men her i Trondheim har det vært så stusselig de siste årene så vi feirer likevel vi ;o)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #20 Skrevet 5. april 2009 Helvete...... Det ble ei kort feiring gitt (
Elsker jenta si<3 Skrevet 5. april 2009 #21 Skrevet 5. april 2009 1-1 til RBK-Brann og 6 minutter igjen!Spanande:P
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. april 2009 #22 Skrevet 5. april 2009 jaja son kan det gå gitt;) nei det er ikke alltid det beste lage som vinner, men da er det også lov å si at det ikke var noe særlig fotjent;) deilig å score sjøl gitt:D
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. april 2009 #24 Skrevet 5. april 2009 HE HE, regnet med at det ikke tok lange tiden før du kom på banen igjen. Hyggelig at Brann får med seg et poeng fra Lerkendal, kan jo være at de trenger det til eventuell nedrykkskamp til våren ;o) he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå