meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2009 #26 Skrevet 5. april 2009 Jeg fant bl.a. en startpakke med kremhvit og så brunt mønster på. DEn var ikke så voldsom. På Lindex altså....
mayaya Skrevet 5. april 2009 #27 Skrevet 5. april 2009 Humm... Kanskje jeg må ta enda en titt da? :-D *grunn til shopping* Vet av et senter jeg ikke har vært på enda, med både KappAhl og Lindex på
AO3 Skrevet 5. april 2009 #28 Skrevet 5. april 2009 Aiaiai, hvis jeg blir jentemamma en gang, skal jeg love deg at jeg skal gå amok og handle BARE rååååååsa! Men så liker jeg rosa, da. Jeg synes det finnes mye mer fine jenteklær enn gutteklær, men merkelig nok klarer jeg å shoppe for utrolige summer til sønnen min likevel... hehe... Dessuten fortsetter jeg å forsøke å kjøpe mye unisex, i den grad det går, har planer om å bruke klærne til mer enn en baby. Vi visste ikke om det ble gutt eller jente, så alle klærne vi har i 50-62 er mer eller mindre unisex. Mesteparten av klærne er kjøpt på Lindex eller H&M. I ettertid har jeg også oppdaget at Cubus har endel litt mer nøytrale klær. De har mye dilldall på alle butikkene, men hvis du kikker litt nøyere etter, dukker det gjerne opp klesplagg i litt dusere farger også, hvitt og brunt, lysegrønt etc. Det varierer litt fra kolleksjon til kolleksjon, da, mulig det ikke er helt slik akkurat nå, men... Jeg skjønner godt at man kan få fullstendig sukkersjokk hvis alt har Hello Kitty på! Hallo! Ellers har merker som Joha og Janus klær som ikke er superrosa eller superblå. I alle fall på nett er det mulig å kjøpe Janusklær som er naturhvite (kjempefine!), og Joha har klær som er helt hvite eller gråstripete med bare litt rosa på. Ikke alt er ull, men selv om det er det, er det jo ikke akkurat supervarmt hele sommeren... I alle fall ikke her i Nord-Norge.
trillemamma Skrevet 5. april 2009 #29 Skrevet 5. april 2009 Handle babyklær på Fretex. Der er det billigere, klærne er vasket og ikke full i kjemiske stoffer, også finner du klær som ikke lenger selges andre steder.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #30 Skrevet 5. april 2009 Masse gode forslag her :-) Problemet mitt er vel også at jeg er litt gniten, synes ikke noe om å bruke masse penger på de minste babyklærene, 250-300 kr for en bodu er liksom litt vel i overkant mener jeg. Greit nok til et større barn som kan bruke plagget i ca 5-7 mnd, men ikke til en baby. PoP er ikke helt min smak, liker best litt duse farger, er ikke så begeistret for knallfarger, og missliker stort sett striper, noe de har mye av. Har kjøpt to plagg fra Name It, men de hadde så lite i str 56 og 62. Ser jo at de har mye fint i flere av butikkene, men de har det ikke i små nok størrelser rett og slett. Skulle ønske den Obiabi, elelr hva den nå heter, var litt billigere, var utrolig mye pent der. Tror nok du "meg&lille vampyr" også hadde funnet endel der, var f.eks endel i brunt med enkle rosa motiver på, fine lillatoner, rødt, hvit osv. Fan masse jeg likte der, men synes det var for dyrt.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2009 #31 Skrevet 5. april 2009 Ja, vi har heller ikke råd til så dyre klær Alva. Den Moonsoon som Accesorize fører har også en del ok. Men de også er litt dyrere enn HM og Lindex da.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #32 Skrevet 5. april 2009 Jeg har strengt tatt råd til det, men er gniten, hehe... Unner oss ny vong og stellematte til babyen og må også ha ny babycall da den vi hadde kaputtet for et lite år siden etter å ha funket fint i 5 år. Og så noen nye klær da siden det er jente, men får meg bare ikke til å kjøpe dyre plagg til en nyfødt baby selv om vi egentlig har penger til det, føles bare feil etter så mange år som "fattig" rett og slett ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2009 #33 Skrevet 5. april 2009 Ha ha:) Vi er da fremdeles "fattige". Men om mannen får lærerjobb fra høsten er vi litt mindre fattige da. Men blir jo allikevel en lønn + et studielån til april, ikke så mye å bli feit av... Kan hende jeg kjøper et par litt dyrere plagg og så bruker masse av det "lille vampyr" har brukt. Eller, det gjør jeg vel uansett. Er lite lyseblått der siden jeg ikke liker det heller.
Gjest Skrevet 5. april 2009 #34 Skrevet 5. april 2009 Ja vi har nesten bare utpregede gutteklær vi. Har jo visst at det var gutt med alle de tre andre og shoppet deretter, så er mye blått og omtrent ingenting nøytralt. Får litt strikket da, men det blir i litt større størrelser.
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. april 2009 #35 Skrevet 5. april 2009 Kjøp hvitt og farg dem i den fargen du ønsker:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå