Onna Skrevet 4. april 2009 #26 Skrevet 4. april 2009 Silje Pedersen??? Det er jo legen min jo. Hehe. Morsomt. Hun er helt fantastisk. Selvfølgelig er det beste å bruke saltvann. Men når saltvann ikke fungerer, hva gjør man da? Jeg klarte meg på saltvann fram til en influensa. Da ble det så tett at jeg verken får sove eller spise. Terskelen for å bruke spray er for meg ganske stor, for jeg liker ikke å spraye ting i nesen. Jeg har til vanlig heller ingen problem med å slutte før 10 dager, men ikke nå dessverre
Onna Skrevet 4. april 2009 #27 Skrevet 4. april 2009 Forresten så kan ikke den nye Zycomb brukes heller.
Mamma_til_isabella Skrevet 4. april 2009 #28 Skrevet 4. april 2009 Er vel smartest å bruke enten Zymelin eller Otrivin siden de kan brukes!Og holde seg unna alt annet..... Men felleskatalogen gir svar på atl:) Tidlig i svangerskapet solgte de Zycomb til meg på apoteket..men jeg leste heldigvis gjennom pakkningsvedlegget før jeg brukte den å der stod det jo at den ikke kunne brukes....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. april 2009 #29 Skrevet 4. april 2009 huff skummelt... de burde de sjekket grundig før de hadde solgt et produkt til en som stoler på det de sier... ikke alle som hadde sjekket i tillegg... huff.. jeg leser på alt for tiden lettere paranoid men tydeligvis med litt god grunn da
Mamma_til_isabella Skrevet 4. april 2009 #30 Skrevet 4. april 2009 Ja,sjekk alltid!Og sjekk også på felleskatalogen for der står alt:)
Panterjenta85 Skrevet 5. april 2009 #31 Skrevet 5. april 2009 Tror det er viktig at man ikke blir for skeptisk til alle mulig legemidler jeg! det står i pakningsvedlegget at det ikke er farlig, da er det det du skal forholde deg til! Jeg fikk en skikkelig forkjølelse for noen uker siden og legen min var redd for at det skulle gå over til bihulebetennelse. Han sa at jeg skulle dynke nesa med otrivin tre ganger daglig og la det synke godt inn i bihulene. Var ikke blitt veldig mye bedre innen ti dager, så legen ba meg fortsette på otrivin, men heller trappe ned med en gang jeg klarte det. Det eneste som er farlig med å gå på nesedråper for lenge er at man blir immun mot virkestoffene og at slimhinnene tørker ut for en periode. Det er farligere å ikke behandle forkjølelse og la det gå over i betennelser, i værste fall går det over i lungebetennelse og da er man ute å kjøre som gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå