Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 3. april 2009 #26 Skrevet 3. april 2009 nei vet du hva! Så fordi du er singel så er det greit at du er med å splitte opp en familie?! Eier du ikke skam? Gifte menn holder man seg unna fordi de er GIFTE! Kan du ikke holde trusa på deg til han skiller seg i det minste? Eller er de dyriske driftene sterkere enn fonuften og samvittigheten? Det kommer ikke noe godt utav utroskap og elskerinner, bare rot, sårede følelser og ødelagte hjem. Og når du vet at det er barn inne i bildet, hvordan kan du ha samvittighet til å være med på å ødelegge livene deres? Og hvilke signaler sender du ut til dine egne barn? At de ikke skal respektere andres følelser, man bare kjøre ivei for å tilfredstille seg selv og sine egoistiske ønsker? Hvordan tror du det blir for dine barn på skolen når mamma er kjent som hun som ligger med gifte folk? Tror du ikke barna dine vil bli mobbet og uglesett? Du er en skam på lik linja som alle andre kvinner som tramper så grovt inn i andres familieliv. Det er ikke etisk rett, og det vet du så godt! Du kommer bare med tyntflytende unnskyldinger som ikke holder mål. Jeg blir dårlig av slike som deg!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #27 Skrevet 3. april 2009 Hva med at det var han som trampet inn i MITT liv? du får det til å høres ut som jeg planlagte å splitte opp denne familien, og ikke kom her og si at barnet mitt kommer til å bli mobbet på skolen for at jeg ligger med gifte folk?, for det første ligger jeg ikke med flere gifte menn som du her påstår, og for det andre kommer dette aldri til å bli kjent!? fy fader, hør på deg selv, skjønner ikke hvorfor kvinner ser på elskerinnen som et stort trussel, når det er selv mannen som utgjør denne trusselen og splitter opp SIN EGEN familie! Fan ta dere sammen, typisk kvinner å hopppe på elskerinnen! Mannen blir sikkert tilgitt , ikke sant? HI
Gjest Skrevet 3. april 2009 #28 Skrevet 3. april 2009 No skal eg ikkje forsvare kva HI gjer, men eg reagerte på dette innlegget. "Og når du vet at det er barn inne i bildet, hvordan kan du ha samvittighet til å være med på å ødelegge livene deres?" Kva veit du om det? Det kan jo faktisk i nokre tilfeller vere til det beste for ein familie at far (eller mor) får dekt sine behov, slik at han/ho kan vere lykkelig i forhaldet. Uten å måtte gå ifrå barna. Det er ikkje nødvendigvis slikt at det er til det beste at far (eller mor) er utilfredsstilt på enkelte områdar og dermed går rundt og er sur og tverr, men ikkje har lyst til å skilje seg pga barna. "Hvordan tror du det blir for dine barn på skolen når mamma er kjent som hun som ligger med gifte folk? Tror du ikke barna dine vil bli mobbet og uglesett?" Dei som fortell barna sine at "mora til han eller ho ligg med gifte menn" har større problemer enn ho som gjer det. Ein skal ALDRI fortelle slik til barn, ei heller snakke om det i nærheiten av dei. Det blir som å bli mobba for at mora lå med ein tysker under krigen, og slike tilstandar vil vi ikkje ha igjen. Det er forkastelig å få barna sine til å gjere sånn, då kan dei vaksne ordne opp seg imellom. "Og hvilke signaler sender du ut til dine egne barn?" Kven har sagt at dei er involvert? Eg forsvarer ikkje HI, for eg synest ikkje at det er noko å forsvare, men disse anklagane dine er langt bak mål. Dei er tross alt to om det, og hadde det ikkje vert ho så hadde det nok vert ei anna dame.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #29 Skrevet 3. april 2009 Er du tilbakestående?? Har du høre selv??? Hvorfor skal vi flotte og single elskerinner ha dårlig samvittighet???? Er mannen som skal ha det, eller dama hans som ikke gir han sex burde ha det! Vi er den siste som skal ha dårlig samvittighet, vi er single! Er mennene som kommer til oss for sex, er ingen som tvinger de. Så ikke kom her og si at det er vi som skal ha dårlig samvittighet fordi du ikke kan gi mannen din sex. Så det er du som ødelegger familien din og gjør at far til ungene dine stapper kukken i meg!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 3. april 2009 #30 Skrevet 3. april 2009 langt ifra! Mannen er like skyldig som deg! Men nå er det ikke HAN som legger ut innlegg her inne. Og uansett hvem som "begynte" så burde du være såpass til kvinne at du ikke innleder et forhold med en gift mann. Du sier du ikke ligger med andre gifte menn enn denne ene. Men hv med når han gjør det slutt? Med ditt syn på dette virker det ike som du kommer til å ha noen kvaler til å gjøre det igjen! Hvor gammel er du egentlig? "Han begynte, jeg bare ble med jeg!" SPRØYT! Du vet at dette ikke er greit på noe som helst plan, emn du gjør det fordet. Og det med barnet ditt og mobbing, tro meg, barn av kvinner som ligger med gifte menn blir fort mobbet, for foreldrene til de andre barna får fort ferten av slike skandaler, og små barn har store ører! jeg ser ikke på elskerinner som en stor trussel, for jeg har en trofast mann som respekterer kvinner og deres følelser. Han er ikke en mannsgris som lar driftene gå over samvittigheten sin. En mann som ligger med andre kvinner mens han har kone og barn hjemme er ingen god mann, kun en gris!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #31 Skrevet 3. april 2009 20:36 3.04.200 er du en elskerinne og?? HI
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #32 Skrevet 3. april 2009 Ja. Jeg er elskerinne for 3 menn faktisk. Alle disse er gifte og har barn, fine jobber og materielle ting.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #33 Skrevet 3. april 2009 Det er sikker noen som veit at du er elskerinne til dei 3. Så du har fått passet ditt på skrevet. Sikkert mangen som slarver om deg (sjå der går hora). Det vil følge deg resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #34 Skrevet 3. april 2009 Jeg er samboer med en jeg som startet som elskerinnen til. Hadde gått årevis uten sex, kona ville ikke/hadde ikke lyst lenger. Jeg tenker ikke stort over måten vi møttes på,, og vil tro de aller fleste rundt oss er klar over måten vi ble kjent på. Det plager oss ikke i det hele tatt. Sånn er livet. Jeg er overhodet ikke redd for at det samme skal skje med meg. jeg sprer bena minst to ganger i uka, og det er tilstrekkelig for å holde forholdet vårt i live.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #35 Skrevet 3. april 2009 Kunne ikke brydd meg mindre, tenk på horebukkene til menn de har da. Jeg får så mye av de, dyre klokker, smykker, bil osv. Så jeg lever luksus liv med andre sine menn Så hadde damene dems gitt de sex så hadde de ikke trengt meg. Ble stille her nå, plutselig så tror dere at mennene deres står i med ei elskerinne. Og ja, det kan godt forekomme med sånn surskap dere viser.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #36 Skrevet 3. april 2009 MISUNNER IKKJE DEG I DET HEILETATT. 21:17 DU MINNER MEG OM LETT PÅ TRÅDEN. KOR MANGEN ER DET SOM STÅR BAK RYGGEN DIN OG SIER HORE. VILLE DU HATT EIN AV ELSKERENE NÅR FRUEN HAR FUNNE DET UT. KOMMER HAN NOK IKKJE MED DYRE KLOKKER,SMYKKER,BIL OSV. DET SOM DU SKRIVE HER ER IKKJE ELSKERINNE MEN HORE HORE IKKJE ELSKERINNE.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #37 Skrevet 3. april 2009 altså, kor mange er det som står bak ryggen på en kvinne og sier hore? synes det er noe seriøst i veien med folk om de går runt og kaller andre voksne kvinner for horer?? Det sier jo litt om hva for holdning de har, hva med MANNEN DA FOR GUDS SKYLD, er ikke han en hore han da????? Jævla kvinneundertrykkelse her!! og tydligvis med så mye sinne de legger i det de skriver, så MÅ det ligge noe bak!! Kanskje jeg er med DIN mann?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #38 Skrevet 3. april 2009 Bruk hode når du ser noen har hatt eit dypp. kva sier ein da. Da slarver du vell som alle andre. Da går det utover begge kjønn.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #39 Skrevet 3. april 2009 I utgangspunktet mener jeg at hovedansvaret for å holde seg trofast er mannens (eller den som er i et forhold) ansvar. Men skjønner ikke at enkelte kvinner ikke kan holde seg unna opptatte menn, Det finnes jo nok av kjekke og single menn der ute, som dere kan kose dere med. Og å si at det er konas feil er jo helt forkastelig. Hvis mannen ikke klarer å holde seg trofast fordi han får for lite sex er jo det hans problem... da bør han heller bryte forholdet enn å gå bak ryggen på kona... og elskerinner er med på å bryte opp hjem, for dersom gifte menn ikke fikk noen andre ble de tvunget til å ordne opp hjemme med kona heller! Ps mange av de gifte mennene får sex av konene sine også, og bruker bare elskerinnene som et tillegg... spenning og jakt kanskje...ikke vet jeg, men blir helt sykt å skylde på kona i denne sammenhengen!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #40 Skrevet 3. april 2009 Kva i helvet gjer ELSKERINNER på barnimagen sidene. Er det finanskrise. Prøve og finn elskere, blit pult på tjukka etc.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #41 Skrevet 3. april 2009 Jeg mener dama selv har et ansar! Hallooooo vi lever i 2009! Alle vet at for lite sex i et forhold er dømt nedenom og hjem. Er klart at på kortsiktig perspektiv så klarer mannen seg, men hvis dette vedvarer på langsikt med lite eller ingen sex så vil mannen helt klart søke etter andre for å dekke sitt behov. Og ja, i 2009 så sier det seg selv at dette vet dere damer. Hvis mannen er irritert, sur og ikke gidder å hjelpe til hjemme og klager på sexlivet så er det for lite sex for han. Hvis da mannen blir glad, smilende, hjelpsom og omsorgsfull og ikke maser om sex mer så sier det seg jo selv at han er utro. Så enkle er menn og slik atferdsanalyse er gjennomført både i Australia og Usa. Og menn drives av sex, som bensin for en bil hehe. Så enkelt kan det sies. Så til dere mødre her inne som er blinde og ikke forstår dette så fortjener dere ikke noe annet og burde være glad for at slike elskerinner gjør menna deres glade ved sex og som igjen gjør de glade hjemme hos dere siden behovet er dekket
Miss Misantrop Skrevet 3. april 2009 #42 Skrevet 3. april 2009 Det er liksom opplest og vedtatt at kvinner har mindre sexlyst en menn. I min venninne krets er det mennene som har mindre sexlyst en oss. Liten sexlyst fra partnern er ingen grunn til å være utro. Hvis man ikke lever det livet man vil leve med den mengden sex man vil ha bør man avslutte forholdet sitt før man begynner på noe nytt. Jeg mener helt klart at du HovedInnlegger er medskyldig i å lage verden til et dårligere sted og partnern din mener jeg bør kastreres. Han er slem og holder ikke ord i forhold til det han har lovet henne. Håper du får en riktig dårlig dag, Hovedinnlegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå