Gå til innhold

elskerinne til en gift mann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har et slags forhold til en gift mann, som jeg har vært ute med noen ganger nå, ser det er flere her inne som har forhold til gifte menn..

Så lurer jeg på da hvordan vet man at man er en slags elskerinne? Og om det kan bli noe mer? Jeg elsker spenningen og vi snakker mye om sex, han inviterer meg bort helger når han skal opptre og da sitter jeg ved hans side da.. Og han viser veldig åpent at han er helt gal etter meg..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen så dum du er......

Skrevet

Been there, done that...

 

Men du bør være fullstendig klar over at for han er det kun snakk om uforpliktende sex. Ekstra spennende når det er fare for at fruen skal oppdage det vet du, men om det skulle komme til det at hun faktisk oppdager det, putter han kjapt halen mellom beina å kryper hjem til fruen.

Skrevet

Hvorfor kan kvinner aldri lære. Et forhold som starter med bedrag, ender i bedrag.

Slike menn vil være utro igjen. Også mot deg, om du i det hele tatt får han på kroken. Tviler på det..

Du er bare et leketøy han kaster fra seg når kravene blir for store.

Men hver sin smak. Have fun..

Skrevet

Hvorfor betale for sex når det vrimler av gratishorer.

Skrevet

Hva i alle dager er det som får deg til å være så ond og slem... Jeg håper virkelig en dag du er "lykkelig" gift, at mannen din gjør det samme mot deg... For synes du slikt er greit så må det fader meg være greit å få den i retur..

 

Du vet.. slik man reder, ligger man!

 

Ondskapsfulle kjerring!

Skrevet

Er det han Roger?`

 

Hehe....."når han skal opptre"...lol..... er du groupi eller?

Skrevet

Nope hvem er Roger?? Vi jobber sammen.. Og jeg vet det er dårlig gjort av meg!!

Skrevet

"jeg vet det er dårlig gjort av meg!!", og det rettferdiggjør handlingene dine?

 

Æsj sånne som deg gjør meg kvalm!

 

Er det så himla vanskelig å heller finne seg en flørt blant de single?

 

 

Håper virkelig du opplever å være den som blir bedratt en dag!

 

 

 

 

Skrevet

Hadde jeg noen gang funnet ut hvem mannen din var (om du i det hele tatt har en) skulle jeg mer enn gjerne pult han, så du kunne følt hvordan et utroskap føles. Din forbannade hore!!

Skaff deg en ryggrad - ha litt selvrespekt. Hold deg unna menn som er gift. Hva feiler det deg? What goes around, comes around.

Håper du brenner et visst sted!

Skrevet

Skjønner hvorfor så mange menn velger å være utro, jævla sure kjærringer er dere hele gjengen!

Skrevet

Artig å lese at det er stadig vekk elskerinnen som får skylda, ingen som tenker på at det er mannen som er syndebukken her??

Skrevet

han er en drittsekk, og du er en SKJØGE, i ordets rette forstand! Du er medvirkende i å splitte en familie. Eier du ikke skam kvinne?! Hva i alle dager får deg til å tro at han ikke gjør det samme mot deg?

 

Noen folk altså!

Skrevet

Håper du finner den store kjærligheten, for så at han er kraftig utro mot deg... du fortjener ikke bedre!!

Skrevet

Hva er det som feiler dere sure horer her inne?? La nå denne dama knulle hvem som helst. Håper noen knuller alle deres menn også. Ingenting smaker bedre enn forbudt frukt. For noen år siden drev jeg kun og knullet gifte menn. Tror jeg totalt knulla 30 gifte menn, mange hadde barn og de sa de aldri hadde hatt så godt knull og at dama deres hjemme så og si aldri ville ha sex.

 

Så gå i dere selv, hvis dere ikke gir mannen deres sex så vil de søke oss kåte elskerinner for spenning. Gir dere mannen sex så vil de ikke søke etter oss. Så enkelt er det. Menn er enkle dyr, mater man de med sex så er de fornøyde og trofaste.

 

Så ta dere sammen, dere har kun dere selv å takke!

Skrevet

Det er vel heller mannen som skal kalles disse tingene som dykk kallar ho. For ho har jo ingen forpliktelsar, men det har han. Ho treng faktisk ikkje å ta hensyn til kona hans eller nokon andre, det er det han som skal gjere.

 

 

Skrevet

Noe tettere innlegg enn 19:28 har jeg faen aldri lest..

Skrevet

HI, ligg unna Rudberg når han skal "opptre" i det minste!

Skrevet

Vet dere, jeg er såååå overrasket over naiviteten til dere fleste damer her inne!! Er dere egentlig klar over hvor mange menn som faktisk er utro??? Jeg har flere venninner, bekjente, kamerater osv som er innblandet i utroskap på en eller annen måte; som elskerinne eller elsker. OG gjett hvor mange mannfolk som er mer eller mindre desperate etter å få ha sex. Dere vil ikke tro hvor mange "stabile, ansvarsfulle, pliktoppfyllende, omsorgsfulle, ærlige" menn som er der ute, kun etter å få knullet en dame som VIL GI DEM SEX!!! De har profiler på all verdens nettsider: feks cupido, eros, sexdate, ja til og med facebook er mulighetenes landskap... Men disse sexnettstedene jeg nevnte, de er skumle - de er kun laget for folk som vil ha sex, intet mere - uforpliktende og greit. Og gjett hvor mange som er aktive der inne da, se for dere mulighetene, fritt frem med kåte mennesker av begge kjønn - de finnes,dere, mange....

 

Poenget mitt er at jeg har våknet, og forstått - vi lever i et kynisk samfunn, der "mine" behov settes i første rekke. Utroskap og sex - horeri, hvis dere vil kalle det det, ja det er mer vanlig enn dere noen gang vil tro - jeg tror hvertfall ikke på det evige ekteskapet/ samlivet uten denslags innslag - utroskap finnes om dere vil eller ei, den puddingen dere lever med er nok ikke bedre enn noen andre...

Kunne gitt dere uttallige eksempler på uredelige mannfolk og kvinnfolk... kan godt begynne med venninna mi som hadde sex med en mann på et kurs her om dagen, han ble far uka etter... familiefar med 3 barn, og alt i orden, sett utenfra...

 

Nei folkens, våkn opp - dette er livets landevei for de fleste av oss.

 

Og til HI, du vet du er elskerinne når du blir brukt kun til det du er - en sexselskapsdame... kun kontaktet ved behov.

Skrevet

En hore får nå i hvertfall betalt...

Skrevet

Er vel ingen her som sitter å sier at "mannen min er IKKE utro"

Er snakk om hva folk mener OM utroskap!

Skrevet

En hore får betalt for å ha sex for hun VIL tjene penger , og det er lite for nytelsen skyld, skjønner ikke at jeg skal bli hengt ut som en hore her, hva hvis han var singel og vi var sex-venner, tviler på jeg hadde blitt kalt hore da! Jeg synes jeg blir litt hardt bedømt her, og dessuten har vi det utrolig gøyt sammen, han er en fin mann og er sikkert veldig glad i kona sin og barna og synes det er vanskelig, det er en DUM situasjon, det sier jeg meg enig i, og jeg vet det er dårlig gjort, men det er ikke jeg som har ansvaret her over hans familie, han er en voksen mann som tar sine egne valg, kan hende at hans kone vet om dette, det vet jeg ikke noe om, men spenningen er der, og vår kjemi.. Han har truffet mine venninner flere ganger, og han er veldig offisiell selv om mange vet hvem han er.. Jeg håper dere kan slutte å dømme folk så jævlig, jeg gjør som jeg vil, og gidder ikke å høre på en gjeng sure kjerringer, kan være at han aldri får sex av kona, eller at hun begynner å dra på årene, men det driter jeg i, jeg har det gøyt og han får rydde opp etter seg selv og de problemer han skaper for seg selv og hans kone.. nå gidder jeg ikke å skrive noe mer her..

 

HI

Skrevet

Er enig med HI. Altfor få menn får sex av kona si. La de få sex av andre. For dere sure dritt kjerringer har jo aldri sex med mannen deres, er derfor dere er redde her inne for at det er din mann som har seg ei elskerinne. Patetiske dere er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...