siver Skrevet 5. april 2009 #26 Skrevet 5. april 2009 Hei hei! Koselig at du tenker på meg!! Jeg har svart deg på et annet innlegg denne gang... Men er ikke mye håp hos meg nå egentlig... Jeg har nesten som vanlig mens, med smerter nederst i magen og mer blod da jeg er på do.... så føler meg ikke gravid mer egentlig. Er innstilt på at jeg får den beskjeden i morgen. Tenker; Kanskje gravidtesten var feil ??? Men er jo uvanlig det også. Har jo testet pos. hjemme og hos lege... Men kan embroyet ha kommet ut i blodet kanskje ?? Men de sier at da blør man veldig veldig! Vel - har koblet litt ut i dag, men tankene er der hele tiden! Håper det er bedre med deg !!!!! Klem
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #27 Skrevet 5. april 2009 Håper det går bra med alle! Jeg har ikke blødd, det er kun den brune utfloden. Så jeg krysser fingrene for at det bare er sånn, men at står bra til med lille:) Lykke til imorgen siver, håper det fremdeles er et lite nurk inni magen din:)
siver Skrevet 6. april 2009 #28 Skrevet 6. april 2009 Jeg har hatt en tidlig SA. Dermed takker jeg for meg denne gang her!! VI prøver nok igjen... God Påske!
Gjest Skrevet 6. april 2009 #29 Skrevet 6. april 2009 Huff da det var trist å lese. Se fremover og slapp av. trøsteklem til deg! God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå