2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Gikk en tur onsdag kveld, og etter dette har det vært pittelitt brunlig farge på utfloden. Er redd jeg er i ferd med å miste? Noen som ahr opplevd dette? Vil høre både positive og negative opplevelser;)
august baby:) Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 hei jeg begynte morgenen min i dag tidlig med det samme og går her nå og er livredd for at det skal utvikle seg videre til at jeg mister igjen mistet i feb også så orker ikke en til nå:(det komemr brunt hele tiden på papiret og jeg klarer ikke annet en og gå på toalettet hele tiden jeg mener når jeg mistet i feb at det begynte med brunt men husker ikke helt om det var mere rød farge på det:(forstår helt hvordan du har det...krysser fingrene for oss begge:)klem
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Off, føler med deg...må vær så tungt å miste..gla jeg aldri har opplevd det! Jeg får ikke noe på papiret når jeg tørker...er kun i truseinnlegget, men har en sånn merkelig følelse i magen, litt sånn mensfølelse:( Håper på det beste for oss begge to! Men hvor lenge skal vi gå å vente? Helt til UL? Eller vil vi merke noe mer om vi mister? Lykke til! Klem:D
Har fire go`inger Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg tror ikke det er noe farlig dersom det bare er brun utflod (mange har dette i svangerskapet). Dersom det forandrer seg til blødninger (lignende en menstruasjon), ville jeg tatt en tur til lege/legevakt, for så å få en henvisning til ultralyd. Når jeg mistet i jula, begynte det med brunlig utflod for deretter å gå over til blødninger (men det behøver selvsagt ikke bety det verste selv med blødninger - noen har jo "mensen" i deler av svangerskapet.) Krysser fingrene for deg:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 Takktakk, krysser fingrene selv også Hvor lenge gikk du med brunlig utflod før du fikk blødninger da?
Har fire go`inger Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Bare et par dager - så kom blødninger. Jeg kjenner mange som har hatt brunlig utflod store deler av svangerskapet - så dette går sikkert bra.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 Håper på det beste ja:) God påske!!
Har fire go`inger Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 God påske til deg også Dette går så bra så
makkapakka med spire Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Jeg har hatt brunlig utflod fra uke 4 til uke 9. Vært på 2ul og alt har vært fint.Hadde da også en del mensmurring (merkelig følelse i magen) Opplevde også to ganger frisk blod på papiret, den ene gangen etter en tur. Det har heldigvis stoppet opp nå. Både legen og begge jordmødrene jeg snakket med på sykehuset sa at dette var helt normalt. Er nå 9+5 Lykke til, det går helt sikkert helt fint:O)
Gunn og Gutta Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Jeg har hatt det sånn nå fra uke 5 ca til uke 9, bare sånn brun/rosa utflod, var på UL på mandag og alt var fint med den lille, og nå har det heldigvis ikke kommet mer de 2 siste ukene. Jeg har også hatt kjempemye mensmurringer, og det er virkelig skremmende, men nokså vanlig ser det ut som. Jeg har opplevd 3 SA og ingen av dem har startet med brun utflod, det har først kommet lyserosa blod, og etter bare noen timer har det kommet friskt blod. Dette går sikkert helt fint, ha en fin påske:-)
august baby:) Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 jeg har skikkelig brunt utflod og det har jeg hatt nå i hele dag og det blir litt mere og mere off jeg er så redd for at dette er starten på en sa igjen nå det slutter jo ikke;(
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 3. april 2009 #12 Skrevet 3. april 2009 Det er visst helt vanlig med litt brunaktig utflod. Det kan bety at det kommer litt blod fra livmor når navlestrengen har festet seg eller andre ting som følger av forandringer der inn pga av graviditet. Jeg hadde det også sånn brunaktig utflod for en stund siden, men idag hørte jeg hjertet til beibien Det er verre hvis det kommer masse friskt blod.
august baby:) Skrevet 3. april 2009 #13 Skrevet 3. april 2009 har tre barn fra før men kan ikke si jeg har merket noe av dette tidligere får liksom ikke helt ro her går på do hvert femte minutt og gruer meg for hver gang redd for og se blod og gruer meg til og legge meg og våkne i morgen at det blør off blir jo helt skrullette av dette her....
siver Skrevet 4. april 2009 #14 Skrevet 4. april 2009 Hei! Jeg er 8+2 på vei, og forrige dagen kom det litt farge på utfloden. Igår kom det blod i truse og på papiret da jeg var på do... ble selvsagt redd, og ringte legevakt. De sa det kunne være vanlig, men at det kunne være starten på noe galt. Hvis det var noe galt kom det til å komme masse blod (fylle tre bind sa han) og smerter i magen... Utpå kvelden igår og idag har det gått over til brun utflod (som i slutten av mensen). Så nå går jeg her da... og håper at det ikke er noe galt - men det tærer på. Hva er egentlig normalt ???
lille frø, mor til to Skrevet 4. april 2009 #15 Skrevet 4. april 2009 Ikke helt uvanlig med litt blod i svangerskapet. Så alt kan være som det skal. Ved MA kommer det bare litt brunlig utflod, gjerne uten smerter, så derfor bør du sjekkes med UL hvis du har brunlig utflod.
august baby:) Skrevet 4. april 2009 #16 Skrevet 4. april 2009 hva er ma og sa fortkortelse på er ikke det det samme?
siver Skrevet 4. april 2009 #17 Skrevet 4. april 2009 Leser og vet at vi kan blø litt ved svangerskap - som skrevet - så stoppet blødning igår, og siden har det kommet brun utflod. Men nå har jeg begynt å blø igjen. Hver gang jeg er på do, så kommer det blod på papir - akkurat som mensblod. Det murrer ordentlig nederst i magen... og jeg føler meg redd og ensom ! Enda min mann er her og støtter meg. Jeg har så lyst til at det skal gå bra... men føler jo nå at det er noe feil.
Hermineee Skrevet 4. april 2009 #18 Skrevet 4. april 2009 Hei! Jeg har også hatt blødninger og mye brun utflod i begge mine svangerskap. Den lille har det helt fint, og legen min sier det ikke er noe å bekymre seg for så lenge man ikke har smerter. Venninnen min mistet for en tid tilbake siden, og hun hadde skikkelige rier. Så er sikker på at dette kommer til å gå bra. Lykke til alle sammen:-)
Har fire go`inger Skrevet 4. april 2009 #19 Skrevet 4. april 2009 Jeg synes dere som har blødninger bør ta kontakt med legevakt, for å få henvisning til ultralyd i dag. Det er jo helt grusomt å gå slik å lure. Krysser fingrene for at alt er bra med dere og den lille:)
siver Skrevet 4. april 2009 #20 Skrevet 4. april 2009 Jeg har igjen ringt legevakt - og selv med menslignende blødninger, kan alt være bra. Men det kan også være starten på en abort. Og hvis en skal kalle det mye blod, så betyr det full bindet. Det er det jo ikke... så får bare håpe og tro - fikk beskjed om å komme til gynekolog på mandag :-) God helg !
august baby:) Skrevet 4. april 2009 #21 Skrevet 4. april 2009 hei siver nå er vi i samme båt her nå har jeg også begynr og blø og det kommer litt slim i blodet så for meg så ser det nå ut som at jeg mister og det er så vondt i hjertet at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre foreløpig er det ikke så vondt i magen men ubehagelig rart der nede murring;(dette er helt forferdelig jeg vet ikke hvordan kjeg skal takle dette:(
siver Skrevet 4. april 2009 #22 Skrevet 4. april 2009 Da er det som meg - jeg kjenner også murring nederst i magen. Men som sykepleieren sa i tlf. istad - kroppen kan fortsatt starte en mens, noen har det sånn i to måneder.... men jeg er veldig negativ nå, selv om jeg håper og tror at det kan gå bra. Men synes det har vært mye blod i dag. Hver gang jeg har vært på do - og det er mange! Ser jo at noen blør og det går bra, mens for andre er det starten på en abort. Men er det det siste, så vet vi jo at det er noe feil med fosteret. Lykke til og håper det går bra med deg!!! Vi får håpe sammen!
august baby:) Skrevet 4. april 2009 #23 Skrevet 4. april 2009 her kommer det hele tiden når jeg er på do jeg å og jeg er på do hvert femte minutt nesten;(dette er helt utholdlig og ha det sånn syntes jeg;(jeg bare tenker nå at det går bare en vei klarer ikke tenke positivt nå ;(og jeg gledet meg sånn og alt bare raser i hodet på meg nå;(krysser fingre og tær for oss begge her:)sender en varm klem over til deg...
august baby:) Skrevet 5. april 2009 #24 Skrevet 5. april 2009 hei siver hvordan er det med deg i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå