Gjest Skrevet 31. mars 2009 #26 Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor det Katsi? *gomler sjokkis og venter ennå*
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. mars 2009 #27 Skrevet 31. mars 2009 Leeeer!! "Fikse antennene sine først" "superlim?" Hahaha... Popcorn noen??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. mars 2009 #28 Skrevet 31. mars 2009 Lurer jeg også på, dette var ukas beste innlegg! Venter spent på luna!
lillefot Skrevet 31. mars 2009 #29 Skrevet 31. mars 2009 Jeg spiste og spekeskinke og salami! Fikk beskjed om at det ikke var så farlig her i Norge, så lenge du ikke hadde slakta grisen og speka skinka sjøl. La nå folk gjøre som de vil, uten å slenge med leppa. Er vel ikke deres problem? Latterlig innlegg synes nå jeg.
Pengetreet Skrevet 31. mars 2009 #32 Skrevet 31. mars 2009 Hjelpe meg for en lynsjemobb! Hun var jo ikke den eneste i den tråden som var feilinformert. Sug lut: Du kan selv være kanske frekk i munnen og kanskje har du feiltolket henne? For meg så det ut som om hun ikke helt forsto det du antydet og at hun bare slang med leppa tilbake. Hvis hun skrev det på pur f, så skal ikke jeg forsvare henne, men det har jeg faktisk vanskelig for å tro. Mest sannsynlig er dette en misforståelse.
tante grusom master of law Skrevet 31. mars 2009 #33 Skrevet 31. mars 2009 Enig med sug lut at Luna tråkket i salaten, men dere andre er bare latterlige som dere holder på. Skikkelig barnslige...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. mars 2009 #35 Skrevet 31. mars 2009 Man kan ikke være så utrolig voksen HELE tiden... Men, mulig dette var å dra strikken litt langt da.... Mobbing kalles dette.... Med mindre hun mente det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå