Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sug lut: Morsom du! Ville vel ikke snakka så høyt om sosiale antenner. Tydelig at du aldri har eller vil få det. Nicket ditt + alle dine idiotiske innlegg taler for seg!"

Vil du utdype hvordan dette gir grunnlag for å hovere over folk som tar toxo-fare og andre helseanbefalinger alvorlig, og da med særskilt fokus på at du tydeligvis går ut fra at jeg har erfaring med toxo-skader og du likevel ikke revurderer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoho...HVA har jeg gått glipp av? *henter pocorn jeg også*

Skrevet

Om man allerede har spist opp popcorn-kvoten for i dag da???

Skrevet

Oida....luna08; tror du bæsja litt på leggen jeg..:/

Skrevet

Venter i spenning på svar fra luna80!

*popkorn klart*

Skrevet

*setter meg godt ned i go`stolen*

Noen som kan kaste over litt popcorn?

Skrevet

*venter i spenning*

hvor er luna?

Skrevet

Kanskje hun må fikse antennene sine først?

Skrevet

Dette blir tungvektsklasse mot en fjærvekter...vil tippe luten vinner på walk-over.

*prøver å komme på et passende "gammelt jungelord"*

Skrevet

Luten vant før hun hadde skrevet innlegget;)

*go lut* (altså ikke for lut og kaldt vann, men du skjønner...)

Erre forresten greit med sjokolade? Tomt for popcorn her!

Skrevet

*setter seg godt til rette i sofaen med nypoppa micropopp*

Skrevet

Jeg har heller ikke popcorn..... Blir ikke heeelt det samme med knekkebrød- men shit au!

*heia heia heia*

Skrevet

tillab, skal vi dele? litt popcorn mot litt sjokolade? Kan slenge på et glass schweppes lemon også!

Skrevet

*flesker til med litt sjokolademousse og venter i spenning* (hadde ikke popcorn, hehe...)

Skrevet

sjokolademousse? wooow, det lukter mer tennis enn boksing, jaffal :-p

Skrevet

Forferdelig barnslig av meg men ...

HA, HA, Luna08. Der bæsja du laaaangt nedover leggen.

ALLE vet at toxoplasmose og listeria kan være farlig for fosteret, og at begge deler finnes i rått kjøtt (listeriaen dør ikke av frysing heller).

Det er faktisk veldig enkelt å følge kostholdsrådene som blir gitt på www.matportalen.no

At du velger å være en idiot og overprøve den enkle veiledningen er så sin sak ...

Så jeg benker meg med popcorn jeg også, og heier på SugLut ;-)

Skrevet

ehm..er ikke det trygt å spise det om det er fryst??

jordmoren sa til meg at så lenge vi heiv alt i fryseren et døgn så gikk det greit... liker ikke røykalaks,spekemat etc selv,men vet om MANGE andre som spiste alt så lenge det hadde vært fryst! Var fristet til å spise en medium biff selv,men klarte ikke å få meg til å gjøre det...hmm..

Skrevet

Nei...mange bakterier kan faktisk overleve fyrseren, som sporer...

Helt kjøtt som er stekt på overflatene skal være trygt, det er kvernet kjøtt man skal være forsiktig med.

Eventuelle toksiner fra bakterier i mat som har stått lenge framme tar ikke varme eller kulde knekken på, så gravide skal være særlig forsiktig med å varme opp mat som har stått ei stund, andre også forøvrig.

Bedervet eller kontaminert mat er ingen spøk...jeg spiste faktisk ikke ute da jeg var gravid på visse typer "resturenter" pga at jeg ikke stolte helt på hva jeg fikk servert.

Skrevet

Så utrolig tåpelige og barnslige dere alle er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...