*toppris* Skrevet 31. mars 2009 #26 Skrevet 31. mars 2009 klarte å se ansiktet på gpe bildet;) men de var veldig utydelige, så ikke lett å se;) sikkert lettere dersom de er klare:)
LykkeligMamma89 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #27 Skrevet 31. mars 2009 Takk for at dere tok dere tid til å se alle sammen:) Har hjulpet meg en del! Jeg får vel bare godta at noen ikke klarer å se det, ikke stort annet å gjøre:p
Duggfrøken Skrevet 31. mars 2009 #28 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er i uke 26 nå om jeg husker riktig hehe. Gleder oss masse. Noen som snakker om å kutte i bildet for å fjerne forstyrrelser. Jeg personlig liker ikke det. Da ser de kalde og skumle ut. Mens med livmoren i rundt ser bebisen ut til å kose seg
♥ anonym♥ Skrevet 31. mars 2009 #29 Skrevet 31. mars 2009 Jeg så det desverre ikke så godt. Er det nesen som er midt i det første bildet? men jeg ser det på vårt bilde da.. Ligger under mine bilder. er det bare vi som ser det?
Flower girl Skrevet 1. april 2009 #30 Skrevet 1. april 2009 Jeg ser også et søtt lite nurk, på begge bildene... :=)
Catania Skrevet 1. april 2009 #31 Skrevet 1. april 2009 Jeg får dessverre ikke noe ut av bildene. Hadde du skrevet dette idag ville jeg trodd det var en spøk.
LykkeligMamma89 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #32 Skrevet 1. april 2009 Det er veldig langt fra å være en spøk hvertfall...
oss2=3,snart 4 Skrevet 1. april 2009 #33 Skrevet 1. april 2009 Jeg kan se et lite søtt vesen som gaper på det andre bilde. Detførste var noe uklart, men.. Kos deg med bildene!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. april 2009 #34 Skrevet 1. april 2009 nei det klarte ikke jeg å se dessverre....
Gjest Skrevet 1. april 2009 #35 Skrevet 1. april 2009 Etter å ha vært inne og stirret intenst på bildene dine flere ganger siste 2 dagene gir jeg opp nå tror jeg. Hvor er ansiktet? Etter mye om og men så lurer jeg på om jeg kan se noe som minner om et lite miniansikt litt midt inni alt det grå litt til venstre, er det det? Kan du prøve å beskrive hva man skal se etter? Ble oppriktig nysgjerrig jeg nå :-)
LykkeligMamma89 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #36 Skrevet 1. april 2009 Hehe... Ansiktet er midt på bildet. Og hun ser litt til venstre. Ser litt ut som hun lener seg inntil livmorveggen. Livmorveggen er alt det grå som er på venstre side..Ansiktet er ikke lite i det hele tatt. Det opptar mesteparten av plassen faktisk. Jeg skal se om jeg får fjerna alt det som forstyrrer, og legge ut bilde av bare ansiktet. Så kanskje du ser noe da:)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #37 Skrevet 1. april 2009 Ja, kan du det, for nå VIL jeg se det altså! ;-)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #39 Skrevet 1. april 2009 Hmm, kanskje? Har hun en hånd litt opp sånn at det nesten ser ut som at hun sutter på totten? Beklager altså, hadde nok vært lettere om du satt ved siden av meg og pekte og forklarte, for jeg klarer bare ikke å se det på de andre to jeg :-)
LykkeligMamma89 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #40 Skrevet 1. april 2009 hånda er den hviteste delen liksom.. Og tommelen ligger inntil nesa.. oppå nesebeinet og mot øyet. Nei, men det rare er at de jeg har vist det til har brukt lang lang tid, men plutselig så ser de det kjempetydelig. Og da skjønner de ikke at det var så vanskelig å se fra første stund. Men jeg tror man har litt lett for å henge seg opp i en måte å se på bilde på, hvis du skjønner. Man tror kanskje man vet hvor nesa er, men så er den egentlig en helt annen plass, og da kommer jo aldri ansiktet frem.. Det virker som det er like mange som ser det, som ikke ser det... Så jeg får vel være fornøyd, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå