Gå til innhold

Er det BARE jeg som ser det?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd i går, i uke 23 og fikk med meg noen 3D bilder. Jeg ser klart og tydelig et søtt lite ansikt. Men det er tydeligvis ingen andre som gjør det! Det gjør meg litt frustrert. for jeg får liksom ikke delt gleden med noen! Er det noen som gidder å ta en titt å si om dere ser hva det er eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må nesten legge ut en lik til hvor man kan få se 3D bildet ditt. fant ikke noe på profilen din

Skrevet

Jeg har jo lagt de inn på mine bilder... Hmm...

Skrevet

Der fiksa jeg problemet, tror jeg! :)

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg ser det ikke.

Skrevet

oi vet du dette syntes jeg var vankelig å se. men så godt på 2D ul bilde da.

beklager.men du var jo påden 3D ul og fikk helt sikkert forklart litt og derfor du ser det. men jeg ser ikke hva som er hva desverre.

Skrevet

Jeg klarer dessverre ikke å se hva som er hva, men er jo enklere når du får forklart hva som er hva.

Skrevet

Jeg ser det :D Kjempe søtt annsikt, han/hun holder hånden opp mot haken, ser dere ikke det? Super nydelig :D

Skrevet

Hurraaaaaa!!!

Nå gjorde du meg kjempeglad! :-)

Skrevet

Hehe så bra :D Jeg synes det var kjempelett å se. Som om den titter frem igjennom en myk fløyels gardin :D Ser i allefall nydelig ut :D Jeg skal på 3d ul på Torsdagen, gleder meg massemasse!

Skrevet

Ja, jeg syns også det er veldig lett å se! :) Å du burde glede deg!! Hvor langt på vei er du da da?

Skrevet

Hei! :-)

Jeg ser det også, ser øynene og en litt åpen munn er det det du mener?

Ser tydelig et ansikt! :-)

Skrevet

Jeg ser tydelig et ansikt på det ene bildet :)

Men den andre var noe uklart for meg..

Virkelig gøy å ha sånne bilder.. kunne tenkt meg det selv.

Skrevet

På det første bilde er munnen lukket, og øynene er ikke gode å se.. men det er bare to mørke ringer, siden de er lukket igjen. På det andre gaper hun... Og mellom livmorveggen (som er det helt til venstre) og ansiktet ligger det en arm..

Skrevet

Jeg klarer desverre ikke og se noe som helst jeg... Har du skannet inn bildene på dataen eller tatt et nytt bilde av de med vanlig kamera?? De så så utydelige ut...

Skal se om jeg finner mine fra sist svangerskap så dere får se hva jeg mener...

Men er sikker på at det er et nydelig lite ansikt der!!! Gleder meg masse til min UL... Som er i morgen...

Skrevet

Jeg så ansiktet tydelig på det ene bildet, måtte kikke litt lenger på det med armen og øynene lukket før jeg så det, men så det til slutt. Søtt ansikt! :)

Da jeg tok 3D i forrige svangerskap, skjærte legen bort forstyrrende elementer rundt, sånn at ansiktet og kropp kom tydelig frem. Da var det lett å se. Har det på film, at han skjærer og da ser man det så klart med en gang. Synd det ikke ble skjært frem litt for deg, men så lenge du ser det selv, er det jo bare stas uansett :)

Skrevet

Jeg har tatt bilde av bilde.. Men det er ikke store forskjellen.

Ja, jeg ser hvertfall den vakre prinsessa mi kjempegodt:)

'

Lykke til i morgen!!:)

Skrevet

Sånn da kan du se... Jeg har brukt skanner på mine...

Skrevet

Jeg kan jo kanskje prøve å fjerne det som forstyrrer på bildet selv! Så kanskje det blir bedre!:)

Er så gøy siden det er det første 3d bilde! Skal ha ultralyd igjen når jeg er 32 uker, og da blir det sikkert mye bedre bilder:)

Skrevet

Jeg ser et lite søtt ansikt som gjesper :)

Skrevet

Ja, det kan du selvsagt gjøre :) Hehe, lykke til med det. Koselig å ha ansiktet tydelig.

Skrevet

Da ser du helt rett! :) hihi

Skrevet

Hei..

Du hadde fått veldig uklare UL bilder,men jeg så et ansikt etter å studert litt på det som det sto gjesper/gaper på..

Var vanskelig å se,men jeg så det på det bildet!

Skrevet

så det med en gang;-))

helt utrolig å se...kjempesøt;-)

Skrevet

Jeg synes ikke det var vanskelig å se i det hele tatt :) kjempefine bilder, spesiellt det første (som er tydeligst i mine øyne også)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...