Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hva tror dere om dette produktet: http://ad.nushape.no/annonse3/vg/2235?B Er villig til å prøve alt for å gå ned i vekt nå. Vil ned ti kg....
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 hvis du e villig til å jobbe litt for kg-nedgang så prøver du grete roede. det betyr kostholdsendring med vanlig norsk mat. du blir aldri sulten pluss du kan spise "litt" snop 1 dag i uka. med trening 2-3 dager i uka og med denne typen mat gikk jeg ned 8kg på 7 uker. var ikke sulten ett sekund. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Nei uff! Det er kostholdsendringer som må til. Og rikelig med mosjon. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1148 Skal selv starte livsstilsendringen imorra, og ser fram til det!:-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er medlem på SATS. Men etter nyttår har jeg omtrent ikke hatt tid til å trene. Jeg jobber fulltid, er alenemamma og leser et fag på BI. Derfor er det minimalt med trening. Sikkert derfor jeg er gått opp i vekt og. I tillegg er jeg vegetarianer. Spiser ikke kjøtt eller kylling og minimalt med fisk. Passer da denne dietten for meg???
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 http://www.slankenett.no/artikler/art.php?id=56 Kanskje SATS ikke er det rette. Gå heller tur med barna eller gjør noen øvelser foran tv'n om kvelden. Er nok med en halvtime 2-3 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Ja, føler meg klar for å få kiloene vekke nå. Er ekkelt å kjenne at klærene ikke passer lengre.. SKikkkelig deprimerende.. Føler meg ekkel og feit. Så nå vil jeg ned, og bli som jeg var før...
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Ketolyse is the answer. Min samboer har gått ned 30 kg på et halvt år, fått ny energi, blitt bedre av allergiplager og leddplager. Trenger ikke trene mens du er på diett, men han trener litt nå da for å holde vekten. Han spiste masse og god mat, og var aldri sulten. I Norge spiser vi alt for mye raske karbohydrater som lagres som fett i kroppen. Brød tre ganger pr dag i tillegg til pasta/ris/potet til middag, og en sjokolade til kaffen hører ingen steds hjemme i et sundt kosthold. Se ketolyse.no, og lavkarbo.no.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Men det er vel så mye kjøtt i disse diettene? Mene å ha lest at man skal spise biff og sånt.. Så vet ikke om det passer til meg..
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Du spiser proteiner (kjøtt, fisk, egg) og fett ja. Det er jo bare å prøve, med en positiv innstilling :-) For dette funker, og du vil oppleve ny livskvalitet. Du kan jo blande kjøttet inn i en salat eller wok f.eks.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Ja, jeg vet ikke helt jeg Syntes det er skummelt å spise masse fett og sånn hehe
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Da vet du ikke hva du snakker om, hvis du prøver å sette deg inn i hva dette handler om ser du at fett ikke er det vi tror det er. Fett legger man på seg av, NÅR MAN SPISER DET SAMMEN MED USUNNE KARBOHYDRATER. Det er de raske karbohydratene som er farlige i kostholdet vår, ikke fettet. Det er gjort utallinge undersøkelser i forhold til denne kurene, og det viser seg at kolesterolet går ned til tross for høyt inntak av fett, også mettet fett. Du får tro hva du vil, men jeg vil si du går glipp av noe hvis du ikke prøver. Det skotter kanskje litt på motivasjonen her? Skal du spise vanlig norsk kost som består av brød x 3 pr dag og poteter/pasta til middag, må du spise ekstremt lite og trene MYE. Så da spørs det hvor lenge du holder. Er man skeptisk er det pga mangel på kunnskap (som gjelder det meste her i verden.)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Jeg vet dessverre ikke så mye om ketolyse nei. Men har bare innbilt meg at man bør spise kjøtt for å kunne gå på denne dietten. Jeg syntes også det er veldig vanskelig å kutte ut brød og karbohydrater, siden dette er noe jeg spiser en del av. Siden jeg ikke spiser kjøtt :S
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Hm, jeg fikk ikke med med at du var vegitarianer, sorry. Men det funker jo med fisk og egg også f.eks. Men litt kjedelig kanskje?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 31. mars 2009 #14 Skrevet 31. mars 2009 "Trenger ikke trene"......vedlig dumt!!! Det er jo treningen som er investeringen i alderdommen vår og IKKE slankingen. Få som skjønner at det er viktigere å være i form og ha en sterk utholden kropp enn å være slank.
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 Nei, man trenger ikke trene mens man er på diett, man går likevel ned. (Og det var vel det som var poenget her?) Men så klart er trening en viktig investering. Trening er viktig for å klare å holde vekten i ettertid sammen med et sunt kosthold. Dietten er en kickstart!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Det er bare holdningen jeg reagerte på (selv om den kanskje ikke var der) at alt skal være så enkelt, nesten gratis og uten at man trenger gjøre noe selv....akkurat som på TV SHOP hehe.
No0ra Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 Hei Jeg jobber m Herbalifeprodukter. Begynte å jobbe med dem etter å ha fått kjempegode resultater; på overskudd, trening og hud! Vekten min har holdt seg kjempebra (har termin den 8. april, kun gått opp 8 kg, noe jeg gjorde med forrige baby også, som nå er 1 år;)) Hvis du er interessert skal jeg personlig sørge for å få deg ned de 10 kiloene! Jeg kan sette opp kostholdprogram til deg (med mat du liker), med ukentlig oversikt over måltider, med innkjøpsliste samt en oversikt over ukedagene til å henge på kjøleskapet! Herbalife har shaker som fungerer som komplette måltider; i smakene jordbær, vanilje, sjokolade, cappuccino og tropisk:) Det krever at vi snakker litt sammen for å kartlegge utgangspunktet ditt og se hvorfor ting er blitt som de er;) Men du får i allefall oppfølging hele veien, samt 30 dagers pengene tilbake-garanti (om du ikke er fornøyd med produktene) ) Vil veldig gjerne hjelpe! Vennlig hilsen Kathrine ) (ta kontakt på siden min evt...!)
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #18 Skrevet 31. mars 2009 Nei, holdningen var ikke der, for jeg er absolutt for trening :-) Men man klarer ikke veldig hard fysisk aktivitet på ketolyse, for da trenger jo kroppen karbo å forbrenne. Det anbefales moderat mosjon 30 min pr dag, men det er altså ikke nødvendig for å gå ned som var poenget ;-)
No0ra Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 Endelig en som kan litt om mat ) Ville bare si det! Støtter deg fullt ut: men det heter vel KETOSE? ) Spiser selv lavkarbokosthold og er blitt kvitt mye muskelplager, fått bedre hud, etc... Nordmenn spiser nok ALT for mye stivelse!! Barna mine får tapas (oliven nøtter, frukt, kjøttpålegg, egg, ost etc etc) i matpakken. De er blide, opplagte og glade hele dagen )
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #20 Skrevet 31. mars 2009 No0ra Det hadde vært en drøm om du hadde klart å få meg ned de 10 kiloene ja Skal man spise vanlig mat og tillegg da ta disse shakene? Er dette en dyr diett å følge?
Hellinor Skrevet 31. mars 2009 #21 Skrevet 31. mars 2009 Ketose er tilstanden kroppen kommer i, ketolyse er kuren jeg har erfaring med (finnes sikkert i flere varianter) :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #22 Skrevet 31. mars 2009 ENESTE SOM HJELPER VISS DU VIL NED I VEKT OG HOLDE DEG DER ER Å FÅ INN MINDRE KALORIER ENN DU FORBRENNER! ER DET SÅ VANSKELIG OG FORSTÅ? GÅR IKKE ANN Å GÅ PÅ NOEN DIETTER EN MÅNED OG TO!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #23 Skrevet 31. mars 2009 Spar pusten din. Her vil vi ha enkle løsninger, selv om vi vet at de egentlig ikke fungerer. Trene og sunt kosthold er helt ut. Spise fett og forsøple blodårene eller drikke shaker. De er ikke helt lure disse damene, men det er helt ok. Bedre jobber til oss andre.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #24 Skrevet 1. april 2009 Joda, ketolyse-dietten er effektiv den, men personlig så er ikke det en diett jeg klarte å følge lenge. Blir rett og slett KJEMPEDÅRLIG etter to uker, kvalm, vondt i hodet, dårlig ånde , slapp, trøtt, og MEGET sugen på karbohydrater. Jeg gikk ned, men gikk rett opp da jeg ikke orket mer. Fedon kan være et greit kompromiss om man vil kutte karbohydrater, men nå er det kaloritelling og trening som gjelder for meg. og DET er den beste måten å slanke seg på for meg, gått ned 1 kg i uka:)
Hellinor Skrevet 1. april 2009 #25 Skrevet 1. april 2009 Å, kjenner jeg blir litt irritert her. Kan dere ikke lese dere opp litt før dere uttaler dere så skråsikkert om lavkarbokurer, forsøpling av blodårer osv? For det stemmer ikke. Vi er vant til å tro at eneste sunne måten å gå ned i vekt på er å spise "sunt" (hva er det?), lite og trene mer. Dette funker jo, men er jo beinthardt, man blir sulten og slapp. Men all ære til den som klarer det. Lavkarbokurer gjør at man på en måte mister suget etter mat (dette tar noen uker, og ja de første ukene kan man føle seg i llitt dårlig form, det tar tid for kroppen å omstille seg, men så får man mer energi enn man noen gang har hatt, bedre hud, mindre allergisymptomer, bedre fordøyelse osv osv - hm, noe må jo være rett da?) og alt i alt så spiser man mindre enn man forbrenner, da det også får opp fettforbrenningen i kroppen. Det er utallige undersøkelser som viser at blodårene har mye mindre fettavleiringer enn når man spiste mat med mye karbohydrater. Dette er fakta, så får man velge det som passer seg best. Det er en lege som er "grunnleggeren" av ketolysekuren. Min samboer har gått ned 30 kg på 6 mnd, og holder vekta (og går fortsatt litt ned) med trening og sunt kosthold, hvor han spiser litt karbo maks to ganger daglig. Og har det bedre med seg selv enn noen gang. Han har snakket med flere leger underveis, og alle er kjempepositve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå