ipeggy Skrevet 30. mars 2009 #26 Skrevet 30. mars 2009 Jeg fikk gavekort på full kroppsmassasje på spa-senteret like borti her! DET var gaven sin det! Har bestilt time på bursdagen min neste uke, gleder meg!!!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. mars 2009 #27 Skrevet 30. mars 2009 Jeg fikk diamantring da jeg født vår første og diamantøredobber da jeg fikk vår andre. Jeg tenkte at når barna våre får barn så skal de få ringen/øredobbene av meg. Jeg trenger å få flere diamanter hvis de får flere enn ett barn hver da;)
mayaya Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #28 Skrevet 30. mars 2009 Ser det er mange som liker spa her ja Men jeg vil gjerne ha noe varig, dersom jeg i det hele tatt skal hinte om noe som helst... Vet at mannen mener det samme. Jeg var nemlig inne på minipc, så for meg at det var en fin barselstid-greie med café og sovende unge :-p Men mannen påpekte at det ikke er en varig gave. Og nå er jeg enig :-p Jeg trenger i grunnen ikke noe gave i det hele tatt, og synes det er litt feil å ønske noe også, men jeg vet at han har såå lyst til å gjøre noe etter denne fødselen også.. og han trenger hint og ideer... For vi vet jo begge hva jeg har fått før, og dermed ikke trenger flere av :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå