mayaya Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Hei alle jenter! Hva synes dere har vært den perfekte mammagaven etter fødsel?? (Og til dere som synes mammagaver er noe tull, dere trenger i grunnen ikke å svare ;-p )
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Nye ski Nye sko Ny sykkel Nytt treningstøy Pulsklokke Tykk gymmatte (ja jeg er i treningsmodus)
mayaya Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2009 Gullemor da!!! Hadde ikke et ferdig kjøkken vært bra, for eksempel??? Ang treningstøy; fikk du alt det der eller? :-p
Vinden blåser Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Et smykke, en ring eller liknende Første vår kjøpte en ring til meg. Den bruker jeg hver gang vi er fra hverandre. På den måten er han alltid med meg selv om at jeg kanskje reiser bort en helg Nr to har fortsatt ikke kjøpt noe,men vi er stadig på utkikk etter noe som kan være spesielt mellom meg og henne
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Niks, vi praktiserer ikke mammagaver. Men hadde vi gjort ville jeg hatt sånne ting. Bruker ikke smykker. Nye klær hadde sikkert og gjort susen, sånn at man kunne føle seg litt fresh igjen etter 6 mnd i samme plagg.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Alt som kan måles i karat er perfekt:) Ellers ble jeg veldig glad for å komme hjem til nyvasket strøkent hus som en snill venninne hadde fikset:) Men igjen... karat er bra og jo større jo bedre:)
Silker Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Smykke fra lifestone!! Eller, det hadde kanskje blitt litt vanskelig å få med en gang babyen er født. Men helt klart en gave jeg hadde smeltet heeelt av
Gullemor Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Mayaya: Jeg håper i hvert fall at VÅRT kjøkken blir ferdig før vi skal ha nestemann - som jo ikke er påtenkt ennå, engang, mener jeg. Kanskje deres blir det?? Or not...? Men seriøst har jeg ingen formening om mamma- og pappagaver ved fødsel, da vi ikke praktiserer dette selv.
mayaya Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2009 Ja, vet han funderer på smykke greier.. Men jeg bruker EN ring, det er gifteringen. EI klokke, det er morgengaven. ET smykke, det fikk jeg når småen kom. Og innimellom ET armbånd, fikk jeg på en bryllupsdag. Så han er litt tom :-p Og siden jeg vet han blir glad for litt småhint, prøver jeg å tenke litt... Men aner jo ikke :-p
mayaya Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2009 Hmm, Gullemor; vettu, jeg tror ikke listene kommer opp sånn helt av seg selv altså. Sånn er det når jeg er gift med en akademiker
Mor di! Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Et plettfritt hjem etter jeg var kommet hjem fra barsel eller et frieri (eller begge deler :-P) Forrige gang fikk jeg Orrefors lysestaker som jeg hadde siklet på i flere år, ble veldig glad! =)
mayaya Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. mars 2009 Hmm.. Hjemmet er nok ganske så reint fra før når jeg drar, og gift er jeg Jeg har lyst til å tipse han om noe jeg kan ha hele livet, om jeg i det hele tatt skal si noe om saken. Jeg er veldig, veldig glad i smykket jeg fikk da småen kom, og har det på meg så og si alltid
Super-Langbein Skrevet 29. mars 2009 #14 Skrevet 29. mars 2009 At er et rengjøringsbyrå hadde vært på besøk i mellomtiden hihi Eller en tur til kroppspleie..
mayaya Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 29. mars 2009 Men, S-L.... Noe varig, vil jeg ha En husvask er jommen ikke varig i detta huset :-p
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #16 Skrevet 29. mars 2009 Jeg fikk en time til deilig massasje og aromaterapi, beste gaven jeg har fått! ) Fikk et smykke også, som barna synes det er gøy å minnes at jeg fikk det da Fridoline ble født )
Libido- Skrevet 29. mars 2009 #17 Skrevet 29. mars 2009 Hva med et mammasmykke med to foreldre og to barn på? Fint symbol på dere alle =)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #19 Skrevet 30. mars 2009 Jeg syns er god bodylotion var veldig deilig å ha etter forrige fødsel. Eller hva med en minipc, ha ha:) neida.
£adybird Skrevet 30. mars 2009 #20 Skrevet 30. mars 2009 Vet ikke helt. Fikk ikke noe når førsteble født, men nå har jeg hinta om massasje og fotpleie.. Så får vente å se...
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 30. mars 2009 #21 Skrevet 30. mars 2009 Koselig med mammagaver da..*S* Jeg fikk mammasmykke(halskjede) og bærbar pc(sånn minipc faktisk..*ler*) Ble veldig overrasket og kjempeglad:) Ellers så er jo spa/massasje, smykker, gavekort på forskjellige ting fra mannen(som han gjør selv) klær, frisørtime, fotpleie..osv....mye som er kjempefint å få. Men smelter mest når han gjør ting i huset for meg. husarbeide..osv. det er kos det*S*
lklk Skrevet 30. mars 2009 #22 Skrevet 30. mars 2009 Jeg tok av gifteringen i slutten av svangerskapet siden jeg hovnet litt i fingrene. Da "stjal" mannen min ringen og fikk satt inn en liten diamant, en for hver av barna. Veldig rørende og absolutt en varig gave.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. mars 2009 #23 Skrevet 30. mars 2009 Vi har 2 gutter, fikk sistemann nå i mars, og jeg har fått en ny diamant i allianseringen min for hver gutt.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. mars 2009 #24 Skrevet 30. mars 2009 Vi har 2 gutter, fikk sistemann nå i mars, og jeg har fått en ny diamant i allianseringen min for hver gutt.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. mars 2009 #25 Skrevet 30. mars 2009 Ble visst så ivrig at jeg la inn samme innlegget to ganger jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå