Gjest Skrevet 30. mars 2009 #26 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville tatt det opp med ham om ikke med noen andre, om ikke annet fortjener han å vite at du synes det er forkastelig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #27 Skrevet 30. mars 2009 hva hjelper det egentlig? Gjort er gjort! Hi
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #28 Skrevet 30. mars 2009 He he, det hadde kjentes godt ut å gi fyren en skjennepreken. Men vi er forskjellige. Jeg hadde nok ikke tatt kontakt med kona hans. Hvem vet, kanskje de skal separeres, kanskje de har et åpent forhold ... men jeg hadde likt å gi fyren klar beskjed om at jeg ikke verdsetter at folk lyver meg rett opp i ansiktet. Men jeg er ganske hormonell for tiden da ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #29 Skrevet 30. mars 2009 Jaja, nå har han tatt kontakt og vil treffes igjen.. herregud.. HI
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #30 Skrevet 30. mars 2009 He he, han fortjener en skyllebøtte spør du meg. Makan til frekkas!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #31 Skrevet 30. mars 2009 Nå hadde jeg tatt kontakt med kona hans. En ting å være utro, en slags uhell, men dette her er med vilje - og uten vilje å slutte med det. Si fra, til slutt vil HUN sette pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå