Gå til innhold

drittsekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute med en fyr og vi endte opp med å ha sex, og nå finner jeg ut at han er gift, og han løg meg rett opp i fjeset, sa han var singel , han har barn også, og jeg synes han er en riktig idiot, uff synes så synd på kona :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunbør få vite hvilken dritt hun er sammen med. Ring henne i kveld å ta en prat.

Skrevet

SMS t kona om at du hadde sex m mannen hennes. Da får løgnene hans litt konsekvenser....

Skrevet

Aner ikke hvem kona er eller hva hun heter eller!

Han som spurte så mye om jeg var helt singel og om jeg var romantisk osv, så ville han treffe meg igjen.. Glem det! Bør jeg si noe til ham? som at han er en stor drittsekk??

HI

Skrevet

si at du er gravid og han er sannsynligvis faren... Da skremmer du forhåpentligvis vannet av ham, og kanskje han tenker seg om en annen gang...

Skrevet

Haha den kan jeg prøve..

Er sikker på kona er en dibbere som meg selv, med små barn. uff.. :(

Skrevet

er heldigvis ikke min samboer siden vi ikke er gift da...puh.

Skrevet

huff stakkars konen hans ja,.. :( håper det ikke er min mann

Skrevet

Du aner ikke hvor mange mannfolk som gjør akkurat det der.

Skrevet

Mange slemme mennesker der ute i verden. Det gjelder å passe seg. Jeg syntes det er så utrolig vanlig å være utro nå, at jeg nesten blir overrasket når jeg møter et menneske som ikke har vært det. Holdningen er liksom at det som skjer det skjer og man kan jo egentlig ikke noe for at man knuller noen annen, i allefall ikke hvis man har drukket alkohol.

Skrevet

fant ut av det på facebooken hans, som jeg ikke hadde sett før nå..

Skrevet

Da hadde jeg gjort en av to ting hadde jeg vært deg..

1. Skrevet på faceboooken hans : Jeg tror du glemte å fortelle meg en viktig ting igår, du nevnte aldri at du var gift? FY DEG...

2. Finne ut hvem kona er å sende henne en post på facebook, der du beklager deg og forteller hvilken utro jævel hun er gift med...

Hadde jeg vært kona hadde jeg satt pris på å få høre sannheten, for du skal ikke føle noe skyld, i og med du IKKE visste han var gift..

Skrevet

Er ikkje vansklig og finne det ut vist du bruker internett og facebooken.

Skrevet

Så mye hevngjerrige, ondskapsfulle forslag dere har. Hun har vært ute med fyren èn gang, og hatt en one-night stand - han har ikke akkurat sviktet henne eller bedratt henne. Hvorfor skal hun hevne seg på kona hans? Hun har jo ikke gjort noe galt?

Kona vil få seg et megasjokk av å få en sånn stygg melding på fb, evt se det på hans....

Skam dere, som vil en medsøster så vondt. Ikke alle som vil ha en sånn melding på den måten, det vitner bare om smålig hevngjerrighet!

Skrevet

huff glemm den fyren, han er ikke verdt deg.

egentlig er han ikke verdt sinegen kone heller. men hun fortjener ikke å få sin verden i grus foordi han er en dust.

Skrevet

En sak har alltid to sider. Tenk deg iallefall om to ganger før du avslører noe i det hele tatt. Haddde jeg vært deg hadde jeg holdt tett om dette i det hele tatt. Jeg unnskylder ikke en slik handling, men det kan være mange ting som gjør at et menneske gjør slike ting. Han har det garantert ikke godt med seg selv, og det hjelper likssom ikke å gni det inn.

La oss ta et tanke eksperiment som ikke passer til din situasjon, men som likevel klarer å belyse litt av det jeg tenker på:

En ung dame blir gift med en mye eldre mann. Det er 25 års forskjell. Det var happy, happy de første 10-20 årene. Så begynner mannen å bli gammel og klarer ikke like mye som før. Han blir faktisk så skrøpelig at han må legges inn på sykehjem. Der mister han seg selv og husker ikke hvem noen er. Han er ved god helse, og har enda mange år igjenå leve. Kvinnen er i sin beste alder. Er hun et dårligere menneske hvis hun fortsetter å være gift og hjelpe mannen sin og har en elsker på lur som han ikke vet noe om?

Skrevet

Hevne seg på kona?

Gjør henne den tenesten du..hjelp henne å finne ut hvilken jævel hun er gift med.

Det turde ingen med meg da min ex var utro..ingen turte.

Så fikk jeg vite det av en veninne av den andre dama...4 mnd senere!

Og hvem ble jeg sur på? Vennene mine som ikke turde si det..gremmes over det enda!!!!

SI DET!!

Skrevet

haha, den var vel litt satt på spissen....

hoho...

Skrevet

Ikke passer helt i din situasjon?? hehehehhehe, så langt fra som man kan komme ville eg heller sagt.. morsomt.

Skrevet

Ja, det er satt helt ute på spissen, helt enig i det. Men behøver det å være så langt fra en reell situasjon? Det kan jo være unge folk som er sjuk, være seg fysisk eller psykisk over år. Stiller det seg anderledes da? Er det anderledes når det er en mann som er utro?

Skrevet

men han her har jo bedratt HI også da... ved å gi seg ut for å være singel... Han vil jo også fortsette å møte henne.

Hadde det vært en dypere årsak til at han fant seg en elsker ville han vel vært åpen om kona fra første stund, og ikke hoppet til køys uten å ha forklart situasjonen.

Denne mannen er og blir nok det som står i overskriften...

Skrevet

Samboeren min har også vært utro en gang, og han fortalte det til meg dagen etterpå. Vi har kommet oss gjennom det. Noen ganger er jeg glad han fortalte det, mens andre ganger tenker jeg det hadde vært best å ikke vite. Men det jeg hvertfall IKKE hadde ønsket, var å få vite det ved at hun han var utro med, skrev om det på veggen hans på facebook!!!! Det syns jeg er direkte ondskapsfullt, for da ville mange bekjenter av ham, og ikke minst meg, fått visst om det. Jeg er ikke noe glad for at han har gjort det, og jeg ønsker definitivt selv å velge hvem av våre venner og bekjente som skal vite om dette.

Du som skrev at du var sint på dine venner som visste og ikke fortalte deg: Det blir jo noe helt annet enn dette! HI er ikke venn med denne mannens kone, og jeg syns ikke hun har noe med å fortelle henne det.

HI: Dersom du absolutt vil at kona hans skal vite det, så send henne en sms eller en melding på facebook, men ikke skriv på en vegg eller noe, der "alle" kan se.

Skrevet

Hi her,,

det jeg reagerer mest på er at han flørtet åpentlys med meg på jobben sin, og det var ganske mange som visste hvem han var der, og at han kysset meg offentlig osv, men så bor han ikke i samme by da, så jeg kjenner ikke kona hans eller noe, kan jo være så at de er seperert eller noe, men tviler på det, har lest litt på hans facebook der virker det klart at han er gift! Men, jeg orker ikke å tenke mer på dette, jeg føler meg litt "skitten" for å ha vært med en gift mann, blir helt kvalm av det.. Jeg synes det blir kanskje litt for drøyt å skrive på hans fb eller å ta kontakt md konen, så jeg har helst lyst å glemme hele situasjonen, og jeg synes inmari synd på kona om de virkelig er sammen og jeg begynner å mistenke at han har gjort det med flere kvinner enn meg, han virker som en ganske sjarmerende mann og vil tro han har 0 problemer med å få seg kvinner. Jævlig sjamerende , kanskje litt for mye, sånne typer er vel de som bedrar konene sine... Bare tenker det når jeg tenker nøye etter på holdningen hans, desverre tiltrekkes jeg badboys, og blir håpløst betatt av farligt sjamerende menn.. Men jeg har lært meg leksa nå, skal ikke hoppe til køys med en mann igjen så fort..!!

Håper for guds skyld at de har et åpent forhold eller noe, man vet jo aldri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...