Gå til innhold

Diskusjon med mannen, si din mening! (Totally pointless - just for fun)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hånd har du klokken på og er du høyre eller venstrehendt?

Jeg har klokken på høyre og er høyrehendt. Mannen sier jeg er helt på jordet for man skal visst ha den på venstrehånden... min mening er at er man høyrehendt, så ser man selvsagt på høyrehånden for å se på klokka.

Din mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på jordet. Klokka skal være på venstre hånd. Uansett hva du skriver med. Men vet noen venstrehendte har klokka på høyre hånd.

Skrevet

Er høyrehendt, har klokka på venstre hånd!

Skrevet

Enig med din mann.

Er høyrehendt, men har (selvsagt) klokken på venstre ;-)

Skrevet

Jeg har på høyre og er høyrehendt. Føles best for meg.

Skrevet

Jeg bruker ikke klokke lenger nå, men alle de årene jeg brukte det, satt den på venstre hånd. Samboeren min har den også på venstre hånd, og vi er begge høyrehendte :-)

Skrevet

Bruker aldri klokke. Men har også samme oppfatning som mannen din. Mannen bruker klokken på venstrehånden og er høyrehendt.

Skrevet

Jeg bruker heller ikke klokke nå lengere, men i alle tidligere år brukte jeg den på venste hånd og jeg er høyrehendt. Samme med mannen.

Skrevet

Er høyrehendt og har klokken på høyre arm...

Skrevet

Det er fordi man bruker høyre hånd til å

- ta den på

- stille den

- holde den/venstrehånden for å holde den i ro så man får sett hva klokka faktisk er. (gjelder vel mest gamle damer med alt for små ur)

Skrevet

Jeg har klokken på høyre og er høyrehendt.=)

Skrevet

Da jeg brukte klokke, hadde jeg den på høyrehånda. Er oxo høyrehendt. Hadde blitt rart å hatt den på venstre...

Skrevet

Din mann har nok rett, men når jeg brukte klokke så hadde jeg den også på høyre, for meg er det mest naturlig, hehe. vet ikke hvorfor??:)

Skrevet

har den på venstrehånda, og er høyrehendt.

Skrevet

Det handler jo egentlig ikke om hva som er "rett" eller ikke da... Om det føles bra for deg, så er det vel greit!

Skrevet

Jeg har også hørt på venstre arm, men jeg er høyrehendt og har alltid foretrukket høyre arm (dvs i den grad jeg liker å gå med klokke, jeg tror det nærmer seg ti år siden sist jeg hadde den slags på armen).

Skrevet

Denne diskusjonen er jo egentlig ganske enkel å legge død:

Klokken er designet for å sitte på venstre håndledd. Har du forsøkt å stille klokken, mens den sitter på høyre håndledd - med venstre hånd?... hvor sitter "skrueh"? Jo, når du har klokken på høyre håndledd sitter den på INNSIDEN...oppover underarmen...og så skal den nås med venstre hånd?!!? Nei...det går ikke.

KLOKKEN SKAL SITTE PÅ VENSTRE HÅNDLEDD!!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Venstrehendt, har den på venstre hånd.

Mannen er høyrehendt og har den på høyre hånd.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Mannen har den på venstre hånd mente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...