Gå til innhold

Hvem ville leid ut/ikke leid ut til oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Balkongrøykere har jeg ikke problemer med, så da ville jeg nok fremdeles leid ut til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De røyker, sug lut...case closed.

Skrevet

Det siver opp til deg. Og du må kanskje plukke opp sigarettstumpene.

Skrevet

Jeg ville jo ikke bodd her om de bodde her. Er ikke alle som leier ut del av enebolig, dette ville vært en leilighet jeg ikke sjøl bodde i, og over oss er det ingen. Altså står jeg ved at jeg ville leid ut om de garanterte balkongrøyking.

Skrevet

Her er jeg som var røyker før;

Jeg går nå gravid, og har røyklukten i halsen. Synes den er helt for jævlig. Har slitt med sterk hyperemesis, så om jeg fikk røyklukt blåst på meg, var det nok til at jeg kastet opp.

Har noen venninner som røyker inne. De bryr seg ikke katta om at jeg kommer på besøk (noe jeg dessverre ikke gjør mer).

De røyker og blåser opp i ansiktet midt. Jeg stryker ikke med av litt passiv røyking, men går det ikke ann å ta hensyn?

Er jeg på senteret med spesielt hun ene, er det ut hvert kvarter for å ta en blås. Jeg gidder ikke det når det er surt og kaldt ute, og da blir hun skikkelig muggen fordi jeg er så kjip!

Er jo ikke snakk om annet enn røyk, røyk og atter røyk. Bare slitsomt å henge sammen med røykere!

;)

Skrevet

Synes enkelte har veldig mange kriterier å gå etter når de skal leie ut! Jeg har bare leid to steder før vi kjøpte hus, det ene var gjennom BBL, det andre var av en mann som bodde 2 mil unna leiligheten han leide ut. Har aldri blitt møtt med sånne holdninger, jeg! "Ikke bruke hagen", "ikke ha barn/dyr"... Er jo helt stasi-tilstander, jo! Hvis man har så mange krav til leietaker, så bør man kanskje revurdere hele utleieprosjektet. Er veldig klar over at det er bortimot umulig å bli kvitt vanskelige leieboere, derfor valgte vi å kjøpe en enebolig UTEN mulighet for utleie

Og du som klager på at ting er så "irritabelt"- det heter irriterende, irritabel er når man lar seg irritere lett ; )

Skrevet

Dere hadde fått leid hos meg.

Nyoppusset leilighet, midt i byen jeg bor i. Kunne festet så mye dere ville, røyke inne hvis dere hadde lyst, gjøre hva dere vil for min del.

Mine kriterier; 2 mnd depositum + eget abonnement for strøm.

En ser jo folk ann, hadde ikke leid ut til narkomane.

Jeg mener at når folk betaler tusenvis av kroner for å bo, og jeg tjener penger på det, så skal leieboerne føle seg HJEMME!

Jeg gjør hva jeg vil i mitt hus, det skal de også få lov til.

Ps! Jeg verken røyker eller driver med utagerende festing, hvis dere lurte på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...