Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Vi skal leie ut, og står igjen med følgende. (min mann og jeg er noget uenige) 1. Gutt 29 år, fast jobb. (kjenner litt til ham fra før og han har vært litt på kanten, men samtidig rolig) Ingen barn. 2. Mann 38 år, jobber skft på 4 uker på og av offshore. Har barn. 3. Jente 23 år, ingen barn eller dyr, full jobb. 4. Dame 50 år, uføretrygdet, har en liten hund. 5. Jente 32 år, barn på 3 år. 6. Jente 24 år med et barn. Dette er i kjelleren i vårt hus..
Tommage♀♂ Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Nr. 5 (over festealderen, forhåpentligvis) Nr. 2 (samme som over, + at han er mye borte) Nr. 6 (Minst sannsynlig at hun fester av de nedenfor) Nr. 3 Nr. 1 Nr. 4 (vil ikke ha dyr)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 5 6 4 2 3 1 Orsaken til dette er at jeg føler at de to jentene med barn mest sannsynelig er i størst behov av leiligheten. Hadde nok tatt en med barn i første omgang.
Arb.ledig husmor Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 5 6 4 (komme jo litt an på hvordan hunden er (rolig eller gneldrebikkje) 2 3 og 1 komme på samme plass egentlig...
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Skjønner ikke at noen vil si nr 3. 23 år og ingen barn vil si mye fest (iallefall er annsynligheten stor).
Monajenten Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Ser at omtrent alle velger damen på 50 år som siste mulighet. Vil bare si at i mai i fjor fikk jeg ny nabo "dør-i-dør", hun er 50 år og uføretrygdet. Hun er den beste naboen jeg noensinne har hatt. Verdens snilleste og koseligste, rolig, ærlig og ordentlig..bare sånn til info. Kjipt at man skal bli dømt bare fordi man er uføretrygdet. Det er ikke ensbetydende med å ikke være en sikker betaler.
Mille** Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Hvem har sagt at hun "dømmes" fordi hun er uføretrygdet? Jeg har henne nederst på lista pga hunden! ;o)
Monajenten Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Det er greit, men jeg tviler på at alle kicker henne ut pga hunden;-)
Mor&barn Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Monajenten - det at hun er uføretrygdet er antagelig ikke like betydningsfult som hunden. 1. Mann 38 2. Jente 1. barn 3. dame 1. barn 4. jente u.barn 5. dame, hund 6. ustabil mann mannen først, minst hjemme. jente m barn mest lik meg. dame langt nede grunnet hund. Og mann 29 pga ustabil, men aller mest pga bekjent skapet. Ikke miks business & pleasure
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. mars 2009 Jeg tenker at det hadde vært hyggelig med barn, men vi har jo bare en hage her, og føler jo at de da må kunne være der o.l. Egentlig kunne jeg tenkt meg og ikke ha sånn masse med leietakerne å gjøre.. (høres kanskje kynisk ut). Nå er hagen liksom rundt alle de store vinduene her da, så det er liksom fullt innsyn... Pluss at det er stue og soverom i ett nede, og jeg får så vondt av at barna ikke skal ha soverom.. Kanskje jeg er helt rar nå men..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mars 2009 #16 Skrevet 25. mars 2009 jeg har henne nederst fordi hun er elst, ikke pga at hun er uføretrygdet.
It's all about me Skrevet 25. mars 2009 #17 Skrevet 25. mars 2009 5.Vil helst hatt en som bodde der hele tiden. 2. Du skrev ikke hvor mange barn så mulig han rykker et hakk ned. 6. 3. Ikke alle på den alderen har mye fester, man hadde ikke tatt sjansen. De to siste hadde igrunn vært utelukket for min del. 1. pga fortiden 4. pga hunden
It's all about me Skrevet 25. mars 2009 #18 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har henne nederst pga hunden. Hvor hun får pengene fra er likegyldig så lenge hun betaler.
Tøysetipp Skrevet 25. mars 2009 #19 Skrevet 25. mars 2009 4. Så lenge det ikke er snakk om en rottweiler 6. Trenger sikkert et sted å bo, samt hun bør få lov til å bruke hagen av og til. Så gnien er du vel ikke? Øh.. 5. Samme grunn som nevnt over 2. Skeptisk til at en som jobber offshore må leie en liten leilighet selv om han jobber offshore. Tenker barn + fest i tiden han er hjemme 1. Ville ikke tatt sjansen, selv om han er rolig. NEI NEI NEI
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #20 Skrevet 25. mars 2009 Ikke sånn jeg mener da, men hadde hagen ligget på baksiden av huset kunne de gjerne slått leir der. Men, jeg ønsker å gå naken i mitt eget hus uten noen kan se meg inn i brunøyet.. Og velger vi noen med barn, så klart vi ikke nekter de å gå i hagen... Jeg tenkte faktisk å informere dem om at søsteren min var førskolelærer, og stiller villig opp som barnevakt!
Anja Annonym Skrevet 25. mars 2009 #21 Skrevet 25. mars 2009 Ingen av dem var særlig fristende, og det fordi; 1. Gutt 29 år, fast jobb Fordi; Ingen forpliktelser. Kan lett bli fyll, fest og bråk. 2. Mann 38 år, jobber skft på 4 uker på og av offshore. Har barn. Fordi; Mye fest og tull på disse pendlerne, og overkompensering på unger som gir enda mer hyl og tull. Glemmer å sette på varmen før en drar ut og plutselig har du vannskader og annet tull på gang. 3. Jente 23 år, ingen barn eller dyr, full jobb. Fordi; Kan lett bli festing. Men, er den beste kandidaten hittil hvis hun er i en skikkelig stabil jobb, og ikke har planer om å flytte på seg pga jobb eller skole. 4. Dame 50 år, uføretrygdet, har en liten hund. Fordi; Hvorfor uføretrygdet? Potensiell ny Tromsø-kandidat? Eller jobba i renhold i 30år og utslitt? Hvilken hund? Søt Rottis eller mini-puddel. Hvis utslitt dame med ødelagte skuldre pga jobb og rolig bison frise, så er hun den mest stabile leietakeren, 5. Jente 32 år, barn på 3 år. Fordi; Skurrer. Midt i karrierejagperioden. Vil fort flytte på seg hvis ny jobb og type dukker opp. 6. Jente 24 år med et barn. Skurrer. Vil fort flytte på seg hvis ny jobb og type dukker opp. Eller flytte pga skole.
NormaJean Skrevet 25. mars 2009 #22 Skrevet 25. mars 2009 definitivt nr 2. han kommer til å være mye borte=mindre støy for dere. voksen mann med bra jobb betyr som oftest sikker innbetaling av leie.
Tøysetipp Skrevet 25. mars 2009 #23 Skrevet 25. mars 2009 Jeg bare sånn, får litt tanker jeg helst ikke vil ha i hodet mitt. Du i stuen - naken - brunøyet.. Neste gang skal jeg ringe på døren først. Jøss ja. Hele verden i mine hender, jeg har ikke noe liv, sant, så.. Sjekk om hun er fin først a? Så kan jeg jo alltids.. ehe.. Stille som barnepike. OBLIGATORISK for foreldre å bade i sprederen sammen med barna.. Gi meg en sitronlemonade, et bord å ha bena på og en sigarett i hånden så tror jeg i det hele tatt at jeg stemmer for en av alenemødrene. Jeg kan evt hjelpe til litt ved sprederen..
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 25. mars 2009 Det tenker jeg på også Normajean. Dessuten har han et hus han eier på en annen kant av landet, men vil ha leilighet her så han kan se tenåringsdatteren sin, og ha et sted når han treffer henne.
Tøysetipp Skrevet 25. mars 2009 #25 Skrevet 25. mars 2009 Ps. si jeg er lesbisk og hot da.. Når du første informerer om at du har en ledig og dandig førskolelærer til søster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå