Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er noen fra bergen her inne jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke fra bergen, men tar en master i bergen.

Skrevet

*rekker opp hånden*

Jeg er Sandviksjente :)

Skrevet

da er det noen da.. virker som folk her er fra alle andre plasser enn bergen ;)

Skrevet

jeg er også fra Bergen :)

Skrevet

Neida,vi er her vi....Men,du kjenner da oss bergensere.... Vi er jo så sjenerte alle sammen ;) Så vi er bare litt stille ;) Vil ikke skremme de andre frøknene og fruene heller!

Jeg fikk forresten en mail fra min svigerinne i dag som kanskje skal få sin plass inne her på tråden vår?

Altså :

Geografiske forskjeller.....

3 menn skal gifte seg.

Herre nr 1 gifter seg med ei jente fra Oslo.

Han krever at hun skal stelle huset. Første og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredje dagen er huset strøkent.

Herre nr 2 gifter seg med ei jente fra Trønderlag.

Han krever at hun skal stelle huset og at middagen står på bordet når han kommer fra jobb. Det går noen dager, men så ser han at hun har gjort det han krever.

Herre nr 3 gifter seg med en jente fra Bergen.

Han krever at hun skal stelle huset, middagen skal være utsøkt, klærne vasket og skjortene strøket.

Han ser ikke noe de tre første dagene, men fjerde dagen kan han se litt på venstre øye og kan bevege høyrearmen såpass at han får smurt seg ei brødskive.

Tji-hi :)

Skrevet

Je også. Når har dere termin, og hvor gammel er dere? Jeg er snart 38, har termin i oktober en gang. Får vite sikkert på onsdag. Har tre barn fra før 18, 16 og 3 år

Skrevet

Jeg er 35 og har en jente på 2,5 fra før av :) Med termin 23 oktober.

Skrevet

Jeg er 21,snart 22. har en jente som blir 2 i august. :) termin er senest 2.desember....

Skrevet

Jeg er vel strengt tatt ikke i Bergen heeelt ennå, men kommer til å være det i slutten av oktober da jeg har termin.

Jeg er 26, dette er førstemann :)

Skrevet

Jeg er fra østlandet, men bor med kjæresten i Bergen nå:)

Er 21 år, og vi har termin 9.november!

Skrevet

Jaaa:) Jeg er fra Bergen:) Er 26 år, har en sønn på 15 mnd, og venter en ny i slutten av oktober en gang.:)

Skrevet

ja vi og e fra bergen! men bor i utlendighet for tiden.

jeg er 35, har en IVF-gutt født i '06, og nå er jeg noen uker på vei med en egenkomponert en som kom meget overraskende på oss kan man si... hurra!!!

Skrevet

jeg er også fra bergen :D jeg er 22 år og har en gutt som blir 2 i sommer.

skal til legen nå etterpå og få svar på blodårøven :D har hatt 3 positive tester i helgen.. så håper jeg har en spire :) da vil jeg ha termin ca 7 des..

hva som har skjedd på kk? er det sant at man må ligge på rom med andre til pressriene kommer og at far ikke får være med før pressriene?

eller er dette tull, vet storken skulle ligges ned men, det blir for fjernt om det skal bli sånn at far ikke får være der og støtte

Skrevet

Jeg er også fra Bergen. 26 år, og venter nr 1 i slutten av oktober.

Kommentar til mld over:

Jeg hører så mye negativt om fødeforholdene i Bergen at jeg begynner å bli litt nervøs. Jeg vil jo være sammen med mannen min etter vi har fått vårt første barn sammen - ikke ligge alene i to dager. Vet noen om man får være mer sammen hvis man føder på Voss?

Skrevet

mannen får være med på fødselen hele veien ;) er bare tilbudet etter fødselen som er blitt litt dårligere.... Men for min del blir det bare som sist det da.... Gikk helt fint å ligge 6!!!! dager på 2 mannsrom... var så opptatt av den lille at d gjorde ingenting, og egentli litt greit å ha en å prate litt med.. :)

Skrevet

det va no godt..

Jeg skal føde ambulant det vil si at jeg føder på sykehuset men reiser hjem etter 12 til 24 timer. jeg blir sååå utslitt av alt maset griningen til de andre babyene, og ikke minst jormødrene som kommer inn når vi endelig får sove. jeg vil hjem og hvile når babyen sover.

men jeg har jo ikke trengt hjelp til amming osv. og har barn fra før. så de som føler seg usikker og vil amme anbefaler jeg og holde ut der oppe til de har fått orden på dette.

Jeg synes tilbudet i bergen er alt for dårlig.. fikk ikke jordmor under svangerskapet mitt engang.. (skålevik).

Skrevet

termin ca 22 november. jeg er snart 28. Har en jente på snart 2 år.

Skrevet

nei, man skal være aleine når man føder.. heldigvis, men mannen må belage seg på å reiser hjem etter fødsel.. Synd for førstegangsfødende.. jeg grein meg til en seng til sambo sist.. :) Denne gangen må jo han hjem til jenta vår etterhvert likevel... men er jo trist da

Skrevet

ja det er kos og ha pappaen der med deg etter fødselen.. så han også får tid til og finne båndene med babyen.. og ikke minst er han god hjelp for oss :D

Skrevet

ja, selv om jeg ikke hadde rifter etter fødsel (men sår etter klipping) så var jeg så sliten at jeg ikke orket å bevege meg.. sambo gjorde det meste med baby og alt første dagen.. Man snakke mye om fødselsmerter, men man er jo ikke forberedt på timene/dagene etter fødslen.. au au.. Gruer meg litt til å ligge der alene. ja, ja slik er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...